Viidesluokkalainen poika kertoo että kaikilla kavereilla on 100e kengät!
Kyllä. Ja olen myös nähnyt. En todella tiennyt että maksavat niin paljon. Haluaisi itse siis samanlaiset. Huhhuh!
Kommentit (68)
Jollain on, jolloin ei. Elämä on epäreilua. Tottukaa siihen.
Kaikilla kavereilla on myös iphone. Näin myyjänä voin kertoa, että ei ole.
Mullakin on 100€ kengät. Voisin ostaa viidesluokkalaisellekkin, tuon ikäinen ei kai enää niin rymyä, että kaikki on heti rikki.
No ei meidän lasten kaikki kengät ole niin kalliita mutta moni on. Hyvät vaelluskengät maksaa, ratsastusaappaat maksoi tytölle 1300€.
Mutta käyttökengät on 40-180€.
Noin 100€ kengät nyt on ihan normi hintaiset. Jotkut toki on halvempiakin mutta monet myös kalliimpia, etenkin merkki kengät.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on 100€ kengät. Voisin ostaa viidesluokkalaisellekkin, tuon ikäinen ei kai enää niin rymyä, että kaikki on heti rikki.
Nojoo, mut muutamassa kuukaudessa kengät voivat olla pienet.
Ei varmasti ole kaikilla. Mutta odotapa vaan yläastetta, kun vaatimukset kasvaa. Ysiluokkalainen halusi yli 200€ kengät, joita ei saa Suomesta lainkaan, vain netistä jenkkiläisestä verkkokaupasta!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot?
Olen ihan omilla silmilläni nähnyt kavereilla tiettyjä kenkiä, mutta en tiennyt että olivat niin kalliita. Kyseessä ihan Niken perus tennarit. T. Ap
Niinhän aina kaikilla muilla on......
Vierailija kirjoitti:
Noin 100€ kengät nyt on ihan normi hintaiset. Jotkut toki on halvempiakin mutta monet myös kalliimpia, etenkin merkki kengät.
Merkkikengät on yhdyssana.
Ap on nyt sitten aikuinen ja kertoo pojalle että kun poika tienaa omat rahansa, voi hankkia sitä mitä kaikilla muillakin. Siihen asti kuitenkin ostetaan mitä tarvitaan, ei mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot?
Olen ihan omilla silmilläni nähnyt kavereilla tiettyjä kenkiä, mutta en tiennyt että olivat niin kalliita. Kyseessä ihan Niken perus tennarit. T. Ap
Joita saa tähän aikaan vuodesta alessa. Eli eivät välttämättä ole maksaneet lähellekään 100€.
Mistä alkaen viikkiluokkalainen on ymmärtänyt satasista yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot?
Etkä ole koskaan alennusmyynneistä tai kirppareista kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole kaikilla. Mutta odotapa vaan yläastetta, kun vaatimukset kasvaa. Ysiluokkalainen halusi yli 200€ kengät, joita ei saa Suomesta lainkaan, vain netistä jenkkiläisestä verkkokaupasta!
Sellaista se on, kun opettaa lapsensa materialistiksi. Omalleni kelpasivat oikein hyvin 50€ kengät peruskaupasta.
Ihan normihintaiset kengät tänä päivänä. Pojalle ostettiin just uudet lenkkarit kouluun 140e. Kaikki vaatteet pitää olla Tommy Hilfigeria tai Gantia, muut ei kelpaa. Ja kyllä, yläasteella on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot?
Joita saa tähän aikaan vuodesta alessa. Eli eivät välttämättä ole maksaneet lähellekään 100€.
Ovat saattaneet maksaa enemmänkin. Kyseessä Niken Air force 1 malli, jotka joka toisen teinin jalassa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot?
Hyvä esimerkki onnistuneesta markkinoinnista kun ihmiset haluaa oma-aloitteisesti _maksaa_ kymmeniä/satoja euroja extraa siitä että pääsee käveleväksi mainokseksi jollekin vaatemerkille :D
Firman omistajat naureskelee matkalla pankkiin.
Ja sinä uskot?