Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut paras motivaattorisi liikuntaan?

Vierailija
17.09.2014 |

Itselläni se, että halusin näyttää paremmalta kuin joku muu. Hyvä olo vahvana kakkosena. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa paljon energiaa arkeen ja olo on seksikkäämpi

Vierailija
22/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas yöilma saa minut yleensä lenkille. Joskus kyllästyn ainaiseen ahdistukseen ja rintakipuun, joten lievitän sitä liikunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tetveys ja oma aika

Vierailija
24/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykemittari ja sen treeniohjelma :) ja salilla käyntiin motivoi tulosten näkyminen, varsinkin alussa yllätyin, et alko oikeesti erottuu pienet lihakset nopeesti!

Vierailija
25/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun huomaan jossain jumpassa, miten paljon vaivattomammin kaikki lihaskuntoliikkeet sujuvat minulta kuin siltä vieressä puuskuttavalta, juuri liikunnan aloittaneelta ylipainoiselta naiselta. Se, miten huomaan kroppani olevan vahva ja kykenevän koko ajan mitä uskomattomampiin suorituksiin. Ja se, miten paljon paremmalta X-mallinen vartaloni näyttää verrattuna entiseen tikkumaiseen poikavartaloon.

Vierailija
26/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vastausta eikä kukaan ole vielä sanonut hauskuus. Kaikki te siis ajattelette vain liikkumisen vaikutuksia (ulkonäköä, terveyttä jne.), ette itse sitä liikuntaa. Esim. nr. 11 puhuu liikkumisen jälkeisestä hyvästä olosta.

Minä harrastin nuorena tanssia, koska pidin niistä liikkeistä ihan itseisarvoisesti. En koskaan antanut ajatustakaan muille syille. Sitten kun liikunta ei enää kiinnostanut, lakkasin liikkumasta. Ja ei, en ole lihava, koska syön vähemmän kuin kulutan.

Vierailija
27/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:17"]

Se, kun huomaan jossain jumpassa, miten paljon vaivattomammin kaikki lihaskuntoliikkeet sujuvat minulta kuin siltä vieressä puuskuttavalta, juuri liikunnan aloittaneelta ylipainoiselta naiselta.

[/quote]

Toivottavasti et tekopyhästi kannusta muita kuntosalille periaattella "ei siellä kukaan katsele. Reippaasti vain liikkumaan, vaikka olisit pullukka, jolla ei ole hienoja treenikamppeita".

Vierailija
28/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:17"]

Se, kun huomaan jossain jumpassa, miten paljon vaivattomammin kaikki lihaskuntoliikkeet sujuvat minulta kuin siltä vieressä puuskuttavalta, juuri liikunnan aloittaneelta ylipainoiselta naiselta.

[/quote]

Toivottavasti et tekopyhästi kannusta muita kuntosalille periaattella "ei siellä kukaan katsele. Reippaasti vain liikkumaan, vaikka olisit pullukka, jolla ei ole hienoja treenikamppeita".

[/quote]

Kaikkialla ihmiset katselevat ympärilleen, ei siinä mitään väärää ole. Ja hyvähän se on, että sitä ylipainoa lähdetään pudottamaan. Ei minun tarvitse kuitenkaan potea huonoa omatuntoa siitä, että tunnen itseni paremmaksi kuin se huonokuntoinen ja ylipainoinen kanssajumppaaja. En ole mitenkään vahingoniloinen tai ilkeä, vaan olen vain iloinen omista hyvistä suorituksistani.

Vierailija
29/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: Et sinä voi tuntea sen toisen ihmisen oloa, vain omasi. Jos kuvitellaan, että olet 160 cm pitkä ja 80 kg painoinen ja vieressäsi seisoo toinen samoin mitoin varustettu ihminen, et edes silloin voi tietää, miltä hänestä tuntuu.

Mikset siis keskity siihen, että sinusta itsestäsi tuntuu paremmalta laihtumisen jälkeen? Lapsellista katsella jotain vieressä liikkuvaa ja kuvitella hänen kauttaan omaa olemistaan.

Vierailija
30/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 21:42"]

Itselläni se, että halusin näyttää paremmalta kuin joku muu. Hyvä olo vahvana kakkosena. 

[/quote]

huono vienti naisrintamalla, ennen uskoin kun naiset hokivat lehdissä ettei ulkonäkö ole niin tärkeää... 

VITUT, naiset katsoo vain ulkonäköä. siispä liikkumaan ja laihtumaan. 

t. mies 40 

Vierailija
31/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras motivaattorini on peili. Heti kun olen liikkumatta, alkaa iho roikkua, harmaantua ja selluliitti näkyä. Kun liikun, iho on kimmoisampi ja lihakset näkyvät selkeinä. Ehkä silmissäni on joku endorfiinikatse, mutta näytän paljon paremminvoivalta liikkuessani vähänkin kuin jos en liikkuisi yhtään.

Vierailija
32/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 22:31"]

19 vastausta eikä kukaan ole vielä sanonut hauskuus. Kaikki te siis ajattelette vain liikkumisen vaikutuksia (ulkonäköä, terveyttä jne.), ette itse sitä liikuntaa. Esim. nr. 11 puhuu liikkumisen jälkeisestä hyvästä olosta.

Minä harrastin nuorena tanssia, koska pidin niistä liikkeistä ihan itseisarvoisesti. En koskaan antanut ajatustakaan muille syille. Sitten kun liikunta ei enää kiinnostanut, lakkasin liikkumasta. Ja ei, en ole lihava, koska syön vähemmän kuin kulutan.

[/quote]

Mutta tässä kysyttiinkin suurinta motivaattoria. Minä olen tuo henkilö nr 11. Ja tottakai motivaattorina toimii myös liikunta itse. Oma lajini on myös taiteellinen ja ihan sen tekeminenkin on mahtavaa. Mutta kun nyt kysyttiin sitä SUURINTA motivaattoria niin valitsin tuon jälki fiiliksen. Se auttaa motivoimaan silloinkin kun treeneihin ei jaksiais lähteä. 

Vierailija
33/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen on iso motivaattori. Nyt toki olen saanut sellaisen motivaattorin, että en voi jättää menemättä pitkälle lenkille ja se on 5 viikkoinen esikoispoikani. :) kun kerran hänen kanssaan lähdin ulos, sanoin itselleni, että tämä on nyt tehtävä päivittäin, en voi evätä lapsestani raitista ulkoilmaa oman laiskuuteni vuoksi. Hän myös nauttii kovasti ulkona olemisesta ja nukkuu vaunuissa hyvin. :)

Vierailija
34/34 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuminen vaikuttaa laihtumiseen varsin vähän, ruokavalio vaikuttaa todella paljon.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi