Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa on normaalia soittaa miehelleen päivässä, onko kymmenen kertaa päivässä liikaa?

Vierailija
21.08.2021 |

Niin, jos suhde on hyvä niin onko siinä jotain väärää?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ja mun mies soitellaan 5-10krt päivässä. Mies tekee pitkää päivää joten ei välttämättä nähdä kun vasta iltamyöhään ja sit pitääkin mennä nukkumaan.

No ei ihme että tekee pitkää päivää. Siinähän menee jo pari tuntia työaikaa vaimon kanssa puhelimessa.

Töitä voi tehdä samalla kun puhuu.

Riippuu tietenkin työstä. Mutta kuulostaa läheisriippuvuudelta soitella 5-10 krt päivässä.

No jo kumma jos ei omalle puolisolle saisi soittaa.

Mutta  miksi ihmeessä kukaan omalle puolisolleen soittaisi monta kertaa päivässä, vaikka ei tapaisi puolisoaan päivittäin? Yhden puhelun aikana ehtii kyllä kysyä ja selvittää kaikki edellisen päivän puhelun jälkeen kertyneet asiat.

No vaikka äsken mies soitti ja kertoi mihin aikaan on tulossa että tiedän lämmittää saunan.

Viesti PISTÄ SAUNA PÄÄLLE riittää. Aiva turha puhelu. Muistiko nostaa käteistä ettei vain tarvi käyttää pankkikorttia?

Vierailija
42/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todellakin liikaa. Me ei soitella ikinä, ellei ole jokin hätätilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä menee tunteisiin kun teille tuntemattomat ihmiset soittaa toisille 🤦‍♀️

Vierailija
44/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ja mun mies soitellaan 5-10krt päivässä. Mies tekee pitkää päivää joten ei välttämättä nähdä kun vasta iltamyöhään ja sit pitääkin mennä nukkumaan.

No ei ihme että tekee pitkää päivää. Siinähän menee jo pari tuntia työaikaa vaimon kanssa puhelimessa.

Töitä voi tehdä samalla kun puhuu.

Riippuu tietenkin työstä. Mutta kuulostaa läheisriippuvuudelta soitella 5-10 krt päivässä.

No jo kumma jos ei omalle puolisolle saisi soittaa.

Soittele vaikka kotona, itse olet makuuhuoneessa ja mies kylppärissä tai olohuoneessa. Kontrolli pitää olla kaikkialla päällä.

Vierailija
45/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton kontrolli? No täytyypä sanoa miehelle ettei enää saada soitella kun av mammat hermostuu.

Vierailija
46/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. Ja edelleenkin me molemmat soitellaan, en pelkästään minä niinkuin täällä moni luulee.

Eli miehesi yrittää ennakoida ja soittaa HÄNELLE sopivalla hetkellä, ettet pommita typeryyksilläsi kesken asiakastapaamista tai muuten hektiseen aikaan. Ilmoitatko hänelle tärkeitä asioita tyyiin, hait postin ja tuli sähkölasku, lapsen puhelin kateissa, käyt kaupassa ja luettelet mitä tuot, pesit auton, leikkasit ruohon jne., kaikki ihan tikusta asiaa vääntöjä. Paska suhde vaatii kontrollointia ja puhelinterrorismi on yleisin muoto.

Mitä ihmettä sinä rähiset. Me molemmat soitellaan, mikä siinä on vaikea tajuta? Mitä ihmeen asiakastapaamisia traktorin hytissä on?

Me ollaan aina soiteltu paljon ja tullaan soittamaan.

🤣 Sä oot todella yksinkertainen siks toi punte sut ottikin.

Vierailija
47/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. Ja edelleenkin me molemmat soitellaan, en pelkästään minä niinkuin täällä moni luulee.

Eli miehesi yrittää ennakoida ja soittaa HÄNELLE sopivalla hetkellä, ettet pommita typeryyksilläsi kesken asiakastapaamista tai muuten hektiseen aikaan. Ilmoitatko hänelle tärkeitä asioita tyyiin, hait postin ja tuli sähkölasku, lapsen puhelin kateissa, käyt kaupassa ja luettelet mitä tuot, pesit auton, leikkasit ruohon jne., kaikki ihan tikusta asiaa vääntöjä. Paska suhde vaatii kontrollointia ja puhelinterrorismi on yleisin muoto.

Mitä ihmettä sinä rähiset. Me molemmat soitellaan, mikä siinä on vaikea tajuta? Mitä ihmeen asiakastapaamisia traktorin hytissä on?

Me ollaan aina soiteltu paljon ja tullaan soittamaan.

🤣 Sä oot todella yksinkertainen siks toi punte sut ottikin.

Miksi haukut minua?

Vierailija
48/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurusteluaikoina soiteltiin kerran päivässä jos ei nähty. Lankapuhelinaikoihin harvemmin. Nyt kun asutaan yhdessä niin soitetaan vaan tosi tärkeät ja kiireiset asiat. Työmatkoilta soitellaan 1-2 päivän välein, jos töiltä ehditään. En edes keksisi mitään sanottavaa 10 kertaa päivässä.

Sama meillä, seurusteluaikana soitettiin toisillemme iltaisin ja kerrottiin kuulumiset. Avoliittoon muutettuamme emme ole soitelleet (tai tekstailleet) kuin kauppa- tai muita akuutteja asioita eikä niitäkään nyt, kun molemmat työskentelevät päivät kotona, sekä silloin kun on oltu työ- tai lomamatkoilla erikseen.

Vierailija
49/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette juuri tavanneet, tuo on sopiva määrä. Jos olette olleet naimisissa 20 vuotta, pari kertaa vuodessa riittää.

Vierailija
50/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette juuri tavanneet, tuo on sopiva määrä. Jos olette olleet naimisissa 20 vuotta, pari kertaa vuodessa riittää.

Ollaan oltu jo vuosia naimisissa.

Vierailija
51/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somevaikuttaja, joka tämän aloituksen aihe oli, on ollut miehensä kanssa 13 vuotta

Ap

Vierailija
52/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla x

Vierailija
53/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi 10 kertaa? Soittaa kerran ja puhuu koko illan.

Vierailija
54/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä puhutte? Jotain parin minuutin tilannekatsauksia vai pidempiä puheluita?

Joskus puhutaan puoli tuntia, välillä vaan 5min. Ihan kaikesta puhutaan, mm. Lapsista

Luulenpa, että työnantajallani alkaisi aika pian olla asiaan sanomista, jos työaikana soittelisin puolisolleni ihan vain jutellakseni niitä näitä.

Vierailija
55/55 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin ja hermostuisin, jos pitäisi monta kertaa päivässä soitella/vastailla/puhua puhelimessa. Joka kerta keskeytyisi oma tekeminen, oli se sitten työn tekeminen, kotihommat, kaverin kanssa olo tai vaan rentoutuminen kirjan, käsityön tai netin parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä