Kuinka monta kertaa on normaalia soittaa miehelleen päivässä, onko kymmenen kertaa päivässä liikaa?
Niin, jos suhde on hyvä niin onko siinä jotain väärää?
Kommentit (55)
Kuinka monen mies haluaa puhua teidän kanssanne kymmenen puhelua päivittäin?
Mä ahdistuisin. Ollaan nyt oltu viikko erillään ja kolmesti on tänä aikana soiteltu. Normaaliarkena ei soitella... Jos on asiaa, laitetaan yleensä viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ja mun mies soitellaan 5-10krt päivässä. Mies tekee pitkää päivää joten ei välttämättä nähdä kun vasta iltamyöhään ja sit pitääkin mennä nukkumaan.
No ei ihme että tekee pitkää päivää. Siinähän menee jo pari tuntia työaikaa vaimon kanssa puhelimessa.
Töitä voi tehdä samalla kun puhuu.
Riippuu tietenkin työstä. Mutta kuulostaa läheisriippuvuudelta soitella 5-10 krt päivässä.
No jo kumma jos ei omalle puolisolle saisi soittaa.
Töihin ei soitella kuin sairaalasta tai poliisiasemalta (25 vuoteen ei ole tarvinnut tehdä kumpaakaan) . Kaiken muun voi hoitaa kotona kun nähdään.
Työmatkoilla ollessa soitellaan aamulla ja illalla jos ehditään, yritetään ainakin jompikumpi päivittäin. Tai edes viesti.
Lopettaisin suhteen jos mulle joku soittelisi monta kertaa päivässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ja mun mies soitellaan 5-10krt päivässä. Mies tekee pitkää päivää joten ei välttämättä nähdä kun vasta iltamyöhään ja sit pitääkin mennä nukkumaan.
No ei ihme että tekee pitkää päivää. Siinähän menee jo pari tuntia työaikaa vaimon kanssa puhelimessa.
Riippuu tietenkin työstä. Mutta kuulostaa läheisriippuvuudelta soitella 5-10 krt päivässä.
Mikä on niin tärkeää että pitää heti kysyä?? Työnantajana antaisin pian huomautuksen juoruamisesta ja lopulta panisin pihalle jos ei luuri pysy laukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on niin tärkeää että pitää heti kysyä?? Työnantajana antaisin pian huomautuksen juoruamisesta ja lopulta panisin pihalle jos ei luuri pysy laukussa.
Yrittäjällä ei ole työnantajaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos haluaa neuvoja tai puhua....
Jos tarvitsee neuvoja 10 kertaa päivässä, kannattaisi suorittaa peruskoulu loppuun. Ehkä sieltä saisi paremmin eväitä elämästä selviämiseen. Onko pakko puhua koko ajan jonkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä kukaan omalle puolisolleen soittaisi monta kertaa päivässä, vaikka ei tapaisi puolisoaan päivittäin? Yhden puhelun aikana ehtii kyllä kysyä ja selvittää kaikki edellisen päivän puhelun jälkeen kertyneet asiat.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen mies haluaa puhua teidän kanssanne kymmenen puhelua päivittäin?
No ihan näin naisena saisin hepulin jos mies, tai edes lapset, soittelisivat 10 kertaa päivässä! Ei jumalauta voi olla niin tärkeää asiaa! Jos joku kuolee, niin ei edes SE vaadi kuin yhden puhelun!
Ihme, ettei miehes oo lähteny jo käveleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei miehes oo lähteny jo käveleen.
Missä olen sanonut että vain minä soitan?
Ei helkkari, en jaksais naisena monia miehen puheluita työpäivänä. Häiritsisi. Ja ärsyttäisi. Vaikka olemme rakastuneet toisiimme niin silti. Annamme toisillemme työrauhan.
Enkä muutenkaan käsitä mitä asiaa voi olla ihan kenelle tahansa ihmiselle 5-10 kertaa päivässä.
Aloittaja, onko mies sanonut noista jatkuvusta sotoistasi?
Onko yrittänyt toppuutella tms.
Ihme ellei ole.
Vierailija kirjoitti:
Luin uusimmasta Trendistä että somevaikuttaja Sofia Ruutu soittaa miehelleen kymmenen kertaa päivässä. Ilmeisesti molemmilla joustavat työajat.
Kirjoitin aloituksen tästä . Jos luette aloituksen ajatuksella, huomaatte että siinä ei puhuta minä-muodossa.
Aloitus saanut 17 alapeukkua ja tämä viesti somevaikuttajasta yhden alapuolen ja kaksi ylänuolta.
Ap
En ole ap. Ja edelleenkin me molemmat soitellaan, en pelkästään minä niinkuin täällä moni luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä kukaan omalle puolisolleen soittaisi monta kertaa päivässä, vaikka ei tapaisi puolisoaan päivittäin? Yhden puhelun aikana ehtii kyllä kysyä ja selvittää kaikki edellisen päivän puhelun jälkeen kertyneet asiat.
No vaikka äsken mies soitti ja kertoi mihin aikaan on tulossa että tiedän lämmittää saunan.
No jos mies on vaikka rekkakuski (jolla handsfree) ja vaimo kotona niin voi varmaan soitella työaikana. Me taas ollaan molemmat toimistossa ja whatsuppia tulee korkeintaan laitettua. Ja niihinkin kumpikin voi jättää vastaamatta, jos kiire.
Me ei taida päästä kymmeneen kertaan edes kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. Ja edelleenkin me molemmat soitellaan, en pelkästään minä niinkuin täällä moni luulee.
Eli miehesi yrittää ennakoida ja soittaa HÄNELLE sopivalla hetkellä, ettet pommita typeryyksilläsi kesken asiakastapaamista tai muuten hektiseen aikaan. Ilmoitatko hänelle tärkeitä asioita tyyiin, hait postin ja tuli sähkölasku, lapsen puhelin kateissa, käyt kaupassa ja luettelet mitä tuot, pesit auton, leikkasit ruohon jne., kaikki ihan tikusta asiaa vääntöjä. Paska suhde vaatii kontrollointia ja puhelinterrorismi on yleisin muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehesi yrittää ennakoida ja soittaa HÄNELLE sopivalla hetkellä, ettet pommita typeryyksilläsi kesken asiakastapaamista tai muuten hektiseen aikaan. Ilmoitatko hänelle tärkeitä asioita tyyiin, hait postin ja tuli sähkölasku, lapsen puhelin kateissa, käyt kaupassa ja luettelet mitä tuot, pesit auton, leikkasit ruohon jne., kaikki ihan tikusta asiaa vääntöjä. Paska suhde vaatii kontrollointia ja puhelinterrorismi on yleisin muoto.
Mitä ihmettä sinä rähiset. Me molemmat soitellaan, mikä siinä on vaikea tajuta? Mitä ihmeen asiakastapaamisia traktorin hytissä on?
Me ollaan aina soiteltu paljon ja tullaan soittamaan.