Kuinka monta kertaa on normaalia soittaa miehelleen päivässä, onko kymmenen kertaa päivässä liikaa?
Niin, jos suhde on hyvä niin onko siinä jotain väärää?
Kommentit (55)
No jos haluaa neuvoja tai puhua....
No on se liikaa. Miksi ei ehtisi jutella sitten, kun hän tulee kotiin?
Mies sanoo asiat suoraan ja sitten voi itse havaita ratkaisut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme oletus on että koti on sama kuin ap:lla?
Seurusteluaikoina soiteltiin kerran päivässä jos ei nähty. Lankapuhelinaikoihin harvemmin. Nyt kun asutaan yhdessä niin soitetaan vaan tosi tärkeät ja kiireiset asiat. Työmatkoilta soitellaan 1-2 päivän välein, jos töiltä ehditään. En edes keksisi mitään sanottavaa 10 kertaa päivässä.
Ei me kyllä oikeastaan ikinä soitella toisillemme, ellei sitten joku hätätilanne. Ehditään puhua ihan tarpeeksi töiden jälkeen kotona.
Niin että kyllä kymmenen kertaa päivässä kuulostaa minusta todella paljolta.
Luin uusimmasta Trendistä että somevaikuttaja Sofia Ruutu soittaa miehelleen kymmenen kertaa päivässä. Ilmeisesti molemmilla joustavat työajat.
Mä ja mun mies soitellaan 5-10krt päivässä. Mies tekee pitkää päivää joten ei välttämättä nähdä kun vasta iltamyöhään ja sit pitääkin mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ja mun mies soitellaan 5-10krt päivässä. Mies tekee pitkää päivää joten ei välttämättä nähdä kun vasta iltamyöhään ja sit pitääkin mennä nukkumaan.
Mistä puhutte? Jotain parin minuutin tilannekatsauksia vai pidempiä puheluita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme oletus on että koti on sama kuin ap:lla?
Ei olekaan mutta sama koti on normaalia. Miksi vain soitella jatkuvasti?
- Eri
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme että tekee pitkää päivää. Siinähän menee jo pari tuntia työaikaa vaimon kanssa puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Luin uusimmasta Trendistä että somevaikuttaja Sofia Ruutu soittaa miehelleen kymmenen kertaa päivässä. Ilmeisesti molemmilla joustavat työajat.
Ehkei Sofialla ole työkavereita?
Me ei soitella toisillemme kesken työpäivän ellei ole jotain kiireellisempää asiaa. Saatetaan kyllä viestitellä. Työmatkalla joka kestää yön yli soittelemme illalla ennen nukkumaan menoa.
Ollaan oltu naimisissa vuodesta 1998 lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus puhutaan puoli tuntia, välillä vaan 5min. Ihan kaikesta puhutaan, mm. Lapsista
Riippuu täysin missä hengessä. Jos on joku riippuvuus ja joka asiaan täytyy saada toisen hyväksyntä tai mielipide niin ahdistuisin siitä itsekin.
Jos taas on puhelias pariskunta joka räpättää muutenkin taukoamatta niin kuulostaisi varsin normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus puhutaan puoli tuntia, välillä vaan 5min. Ihan kaikesta puhutaan, mm. Lapsista
Kesken työpäivän?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei Sofialla ole työkavereita?
Tai miehelläkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme että tekee pitkää päivää. Siinähän menee jo pari tuntia työaikaa vaimon kanssa puhelimessa.
Töitä voi tehdä samalla kun puhuu.
Olisihan kivaa jos olisi mies jolle soittaa kymmenen kertaa päivällä. Mun töistä ei voi soittaa kuin hätätapauksessa...uusi työkin olisi kiva.
Miksi pitää soitella? Me ei soiteta toisillemme edes kerran viikossa. Me asutaan yhdessä.