Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia? Seisomalauta Quinny rattaisiin?

29.08.2006 |

Moi,

Meille on tulossa kohta pikkukakkonen ja olen yrittänyt katsella seisomalautaa kolmipyöräisiin Quinny Freestyle rattaisiin (joihin saa vaununkopan vauvalle), mutta toistaiseksi kaikki tuntuu olevan epäsopivia. Ainakaan Orat, Teutoniat ja Kiddy Board ei tunnu käyvän.

Noi keskeltä kiinnitettävät ei siksi että Quinnyissa on keskellä jarru, Ora ja monissa muissa merkeissä myös ei taas lukkosysteemi ole tarpeeksi iso, kun Quinnyissä on aika paksu se akseli mihin lauta kiinnitetään.

Onko kellään siis omakohtaista kokemusta mikä lauta tuohon rattaaseen sopisi. Näin kerran yhden tytön menevän liukuportaita alas kun itse menin ylös - teki mieli huutaa perään, mutten tämän mahani kanssa viitsinyt alkaa rynnimään :-)

Kaikki vinkit tervetulleita!

Terkuin,

Minna

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas :-)

Laitoin saman viestin odotus osioon ja siellä joku suositteli Junior Rider merkkistä lautaa, sopii ainakin Hartaneihin joissa on myös jarru keskellä.

Sitten löysin tuosta Oran laudasta kuvan ja hinnan: http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=355

mutta en vieläkään tiedä sopiiko noista kumpikaan sit taas käytännössä.

Minns

Vierailija
2/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi sama juttu, eli millainen seisomalauta sopisi Quinny Freestyle-rattaisiin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä on kahdet rattaat, joissa on molemmissa paksu se akseli mihin yleensä nuo seisomalaudat kiinnitetään. Toiset on Quinny Spiidit. Aloin jo menettää toivoni esikoisen ja pienemmän kanssa yhteisistä puistoreissuista, mutta sitten löydettiin nämä

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=36855999

Aivan loistava menopeli on ollut. Luulen, että toimivampi kuin seisomalauta, vaikka meillä ei siitä kokemusta olekaan. Lapsi saa istua tuossa ja oma kävely ei vaikeudu yhtään, niin kuin kuvittelisin seisomalaudan kanssa olevan.

Ja tälläinen vekotin löytyi AT-Lastenturvasta Vantaalta. Missään muualla en ole nähnyt näitä.

Vierailija
5/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm, mielenkiintoista, muistatko paljonko maksoi toi Strolli Rider siellä AT-lastenturvassa?

Mä muuten sanoin tossa aloitus viestissä väärin, meni Brio ja Ora sekaisin, siis Brio ei käy ollenkaan. Joku mulle sanoi että Oralta olis tullut juuri uusi seisomalauta, joka ehkä mahdollisesti käy, mutten tiedä varmasti. Soitin siitä juuri AT-lastenturvaan viikko sitten, mutta Oran sisäänostaja oli vielä lomalla, joten kukaan ei oikein tiennyt.

Jatkamma etsintöjä, mutta pannaan korvan taakse myös tämä Rider vaihtoehto. Kiitos!

M.

Vierailija
6/6 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, takuulla mukava käytössä ja siitä varmasti isosiskokin tykkäisi tosi paljon, eikä varmaan suostuisi enää kävelemäänkään. On kyllä vähän kallis, mitä nyt netistä löysin joitain hintoja. Ja ei mene yhtä pieneen tilaan kuin seisomalauta.

Toivottavasti löytyy vielä normaali seisomalautakin, joka sopii quinny-kärryihin!