Mieheni oli opettanut salaa 12v tytärpuolensa ampumaan haulikolla!
Mitä tästä pitäisi ajatella?Olen jo pari viikkoa ihmetellyt mihin häviävät yhdessä pariksi tunniksi.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen opettanut lapsenlapseni ampumaan ilmakiväärillä. Ihan hyödyllinen taito. T: Mummo
Missä tilanteessa hyödyllinen?
Jos esimerkiksi 10000 talebania tulee tänne niin ei tarvitse paeta
Ei tyttö haulikolla tuhatta partanaamaa kaada.
Pari kertaa ilmaan, ja koko lauma kirmaa karkuun, niin kuin on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on niin monen mielestä tarpeellinen taito? Normaali ihminen ei tarvitse ampumataitoa kuin armeijassa tai metsästäessään tai muussa ampumaharrastuksessa. Ei se ole mikään kansalaistaito.
Ammuin leijannarun poikki, kun se oli jäänyt puuhun kiinni.
kansalaistaitoko on kännissäörveltäminen tai töhriminen tai vastaava no eihän nää mitään kansalaistaitoja ole, ampumine non hyvä harrastus siinä missä vähän pitemmän matkan urhilukin kasvattaa sinnikkyyttä nykyajan malttamattomille ihmisille
Isäni opetti minua ampumaan ilmakiväärillä ollessani 8v? Ei mitään erikoista??
Olen kahta eri mieltä aseista, mielestäni tarkkuusammunta ja joku paintball on ihan hauskaa hommaa. Mutta vihaan huvimetsästystä - oikeesti, metsästäisivät toisiaan jos jännitystä kaipaavat - ja sellanen "mää sulle likka opetan kuin haulikolla näytetään!"-uho on niin tajuttoman Syvä Joki redneck.
Yleensäkin "oikea" ase taviksen käsissä on arveluttavaa. Jatkuvasti jotain onnettomuuksia. Ja muutenkin vituttaa ylimääräinen pamauttelu luonnossa eläimiä häiritsemässä.
Mutta miksi sitä tytärtä piti salaa opettaa? Aloitus on omituinen.
Heno,hieno Mies!!!! Olisit ap kiitollinen-et tiedäkkään,miihin tämä maailma tulee vielä menemään ja haulikko saattaa pelastaa vielä tytön tai jonkun hänelle läheisen hengen.
Vierailija kirjoitti:
Heno,hieno Mies!!!! Olisit ap kiitollinen-et tiedäkkään,miihin tämä maailma tulee vielä menemään ja haulikko saattaa pelastaa vielä tytön tai jonkun hänelle läheisen hengen.
No voi herrajumala nyt taas.
Tai tuleva olympiamitalisti.