Mieheni oli opettanut salaa 12v tytärpuolensa ampumaan haulikolla!
Mitä tästä pitäisi ajatella?Olen jo pari viikkoa ihmetellyt mihin häviävät yhdessä pariksi tunniksi.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen opettanut lapsenlapseni ampumaan ilmakiväärillä. Ihan hyödyllinen taito. T: Mummo
Missä tilanteessa hyödyllinen?
Jos esimerkiksi 10000 talebania tulee tänne niin ei tarvitse paeta
Ei tyttö haulikolla tuhatta partanaamaa kaada.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on niin monen mielestä tarpeellinen taito? Normaali ihminen ei tarvitse ampumataitoa kuin armeijassa tai metsästäessään tai muussa ampumaharrastuksessa. Ei se ole mikään kansalaistaito.
Ammuin leijannarun poikki, kun se oli jäänyt puuhun kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen opettanut lapsenlapseni ampumaan ilmakiväärillä. Ihan hyödyllinen taito. T: Mummo
Haulikko onkin vasta alkeiskurssi.
Seuraavaksi siirrytään jo sarjatuliaseisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edes joka 100. tyttö kaataa yhden niin miehet jää työttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aliarvioit tyttöjä?
No eihän tuossa mitään, mutta miksi eivät ole kertoneet asiasta?
Haulikko on ihan hyvä valinta, sillä osuu helpommin kiimaiseen peduiiniin kuin luoteja ampuvilla aseilla.
Katkaistulla mallilla saa pidettyä jopa kokonaisen joukon loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Mekin harjoteltiin isän kanssa pienenä. Koko perhe. Oltiin varmaan alle kouluikäisinä ekoja kertoja.
No niin mekin, kun isä oli kilpa-ampuja, mutta ei sitä salassa tehty.
Mikä on tämä aloittajan ”mieheni tytärpuoli”? Omituinen ilmaus. Tarkoittaako ap omaa tytärtään?
Ammunta on loistava harrastus, ja ap:n kannattaa perheessään lopettaa turhista asioista nillittäminen.
Terv äiti ja kaksi ilma-ammuntaa harrastavaa tytärtä ison kaupungin keskusta-alueelta
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuossa mitään, mutta miksi eivät ole kertoneet asiasta?
Miksi siitä pitäisi kertoa APlle?
Ampumaharrastus on oikein mukava harrastus. Hyvää ajanvietettä ja hauskaa.
Miksi kysyt muilta mitä asiasta pitää ajatella? Eikö sinulla ole aivoja?
Otsikossa lukee: "Mieheni oli opettanut salaa 12v tytärpuolensa ampumaan haulikolla!"
Kenen biologinen lapsi tämä 12-vuotias sitten on, jos hän on miehelle tytärpuoli? Tuntuisi oudolta, jos ap käyttäisi omasta tyttärestään luonnehdintaa "mieheni tytärpuoli", vaikka se teknisesti olisikin oikein.
Eli jos kyseessä on ap:n biologinen lapsi, mutta ei miehen, niin parempi otsikko olisi: "Mieheni oli opettanut salaa 12v tyttäreNI ampumaan haulikolla! Erotuksena sille, että kyseessä olisi heidän yhteinen lapsensa, jolloin sanottaisiin: "Mieheni oli opettanut salaa 12v tyttäreMME ampumaan haulikolla!
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa lukee: "Mieheni oli opettanut salaa 12v tytärpuolensa ampumaan haulikolla!"
Kenen biologinen lapsi tämä 12-vuotias sitten on, jos hän on miehelle tytärpuoli? Tuntuisi oudolta, jos ap käyttäisi omasta tyttärestään luonnehdintaa "mieheni tytärpuoli", vaikka se teknisesti olisikin oikein.
Eli jos kyseessä on ap:n biologinen lapsi, mutta ei miehen, niin parempi otsikko olisi: "Mieheni oli opettanut salaa 12v tyttäreNI ampumaan haulikolla! Erotuksena sille, että kyseessä olisi heidän yhteinen lapsensa, jolloin sanottaisiin: "Mieheni oli opettanut salaa 12v tyttäreMME ampumaan haulikolla!
Täysin mahdollista. Tytön äiti on miehen entinen puoliso ja tytön isä on entisen puolison entinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttöä alkaa metsästys kiinnostaa, jo nuorena hankittu hyvä ampumataito on plussaa.
Miksi ei olisi saanut opettaa?
Meillä on perheen yhteinen harrastus käydä radalla ampumassa. Aloitettaessa nuorin tytär oli 11v.
Lapset on myös opetettu fileoimaan kala, tekemään nuotio, oppimaan ensiaputaitoja.
Mikä ampumisessa vikana? Se on taito muiden joukossa.
On niitä varmaan sellaisia vanhempiakin jotka opettavat lapsille kuinka sossusta saa helpoimmin tukia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on niin monen mielestä tarpeellinen taito? Normaali ihminen ei tarvitse ampumataitoa kuin armeijassa tai metsästäessään tai muussa ampumaharrastuksessa. Ei se ole mikään kansalaistaito.
Siinähän juuri luettelit listan syitä, miksi se on tarpeellinen.
Mikä vikana? Siinähän viettivät laatuaikaa. Vai eikö ollut riittävän naisellinen harrastus?
Osa naisista osaa käyttää vain juustohöylää (välttävästi), osa sitten osaa ampua haulikolla. Naisia on joka Metroon ja jää vielä rullaportaisiinkin.