Mieheni oli opettanut salaa 12v tytärpuolensa ampumaan haulikolla!
Mitä tästä pitäisi ajatella?Olen jo pari viikkoa ihmetellyt mihin häviävät yhdessä pariksi tunniksi.
Kommentit (47)
Eikö lapsille saisi sitten opettaa minkäänlaisia taitoja, vai mikä tässä oli ideana?
Kohta ne ryöstää yhdessä pankin. Saat sitten hävetä.
Tytön pitää oppia ampumaan lähentely-yrityksiä tekevät juopot. Ne horjuukin samalla tavoin kuin zombiet.
Kuulostaa ihan hyvältä mieheltä. Ihme ettet ole törmännyt aseisiin ja ampulalaitteisiin. Aikamoisen äänenkin pitävät.
Mä olen opettanut lapsenlapseni ampumaan ilmakiväärillä. Ihan hyödyllinen taito. T: Mummo
Oletko jonkinlainen tyranni, kun heidän on tehtävä se salaa?
Mikä tuossa on se ongelma? Viettääpähän aikaa sen lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen opettanut lapsenlapseni ampumaan ilmakiväärillä. Ihan hyödyllinen taito. T: Mummo
Missä tilanteessa hyödyllinen?
Miksi tuo on niin monen mielestä tarpeellinen taito? Normaali ihminen ei tarvitse ampumataitoa kuin armeijassa tai metsästäessään tai muussa ampumaharrastuksessa. Ei se ole mikään kansalaistaito.
Kamalaa. Itsekin ammuin ensimmäisen kerran haulikolla tuon ikäisenä.
Metsästääkö mies vai miksi hänellä on ase?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottelutilanteessa. ja silloin, kun on pakko osua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esimerkiksi 10000 talebania tulee tänne niin ei tarvitse paeta
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on niin monen mielestä tarpeellinen taito? Normaali ihminen ei tarvitse ampumataitoa kuin armeijassa tai metsästäessään tai muussa ampumaharrastuksessa. Ei se ole mikään kansalaistaito.
Kyllä se tulevaisuudessa on kun Suomessa levottomuudet lisääntyy.
Varmaan ole lupaakaan koko torrakkoon...
Niin? Mistä sitä tietää vaikka miehesi tytärpuoli on tuleva Satu Mäkelä-Nummela?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tulevaisuudessa on kun Suomessa levottomuudet lisääntyy.
Ja siviilit räiskivät toisiaan haulikoilla, vai?
Mekin harjoteltiin isän kanssa pienenä. Koko perhe. Oltiin varmaan alle kouluikäisinä ekoja kertoja.