Mies, jota tapailin onkin naimisissa.
Sain selville, että mies jota tapailin, on naimisissa. Ja minä vielä tunnen vaimon. En kovin hyvin, ei olla kavereita, mutta moikataan kun nähdään. Miehen kanssa lopetin yhteydenpidon samantien kun sain tietää. Mietin, että kerronko vaimolle vai en. Mitä mieltä?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:34"]
Hei, älä missään tapauksessa kerro vaimolle. Tuo on kuitenkin hänen mielestään varmaan pikku juttu eikä hän halua jäädä yksin 4 lapsen kanssa. Vaikeuttaisit vain niiden lasten elämää. Taitaa olla niin, että mies ei alunperinkään ole kovin vakavasti sitoutunut tuohon uuteen liittoonsa, vaan on valmis hyppäämään milloin tahansa uuden naisen kelkkaan. Älä sinä vaan ole se nainen. Unohda koko juttu. Jos vaimo saa jostain muuta kautta tietää asiasta, älä myönä asiaa. Jatkossa tutustu paremmin mieheen ainakin, ennenkuin menet sänkyyn hänen kanssaan. Tuo juttu on minulla aktiiviaikoinani tapahtunut monta kertaa, enkä koskaan kertonut kenellekään. Ei se ole sen vaimonkaan syy, että hänellä on tuollainen mies ja hänellä on joka tapauksessa raskas taakka 4 lapsen kanssa.
[/quote]
Olen kyllä eri mieltä. Kyllä elämä pitää voida elää ilman tällaista pettäjämiestä. Itse kertoisin ilman muuta. Ei väärää toimintaa pidä hyssytellä. Kuulostaa sinusta varmaan turhan kirkasotsaiselta, mutta meitä rehellisen ihmissuhteen arvostajiakin on.
Kertoisin ehdottomasti. Miksi suojella pettäjä miestä? Vaimolla on oikeus tietää. Kuvitelkaa omalle kohdallenne, taatusti jokainen haluaisi tietää jos oma kumppani pettää.