Mies, jota tapailin onkin naimisissa.
Sain selville, että mies jota tapailin, on naimisissa. Ja minä vielä tunnen vaimon. En kovin hyvin, ei olla kavereita, mutta moikataan kun nähdään. Miehen kanssa lopetin yhteydenpidon samantien kun sain tietää. Mietin, että kerronko vaimolle vai en. Mitä mieltä?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:45"]Jos kerrot varaudu muuttamaan pois. Ajojahti ja sun mustamaalaminen on tattua. Vastaava tilanne vei itseltäni työpaikan kun nainen soitti työnantajalleni. Työnantaja ei halunnut saastaista imagoa rasitteeksi.
[/quote]
Mitä sä sekoilet :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:34"]Hei, älä missään tapauksessa kerro vaimolle. Tuo on kuitenkin hänen mielestään varmaan pikku juttu eikä hän halua jäädä yksin 4 lapsen kanssa. Vaikeuttaisit vain niiden lasten elämää. Taitaa olla niin, että mies ei alunperinkään ole kovin vakavasti sitoutunut tuohon uuteen liittoonsa, vaan on valmis hyppäämään milloin tahansa uuden naisen kelkkaan. Älä sinä vaan ole se nainen. Unohda koko juttu. Jos vaimo saa jostain muuta kautta tietää asiasta, älä myönä asiaa. Jatkossa tutustu paremmin mieheen ainakin, ennenkuin menet sänkyyn hänen kanssaan. Tuo juttu on minulla aktiiviaikoinani tapahtunut monta kertaa, enkä koskaan kertonut kenellekään. Ei se ole sen vaimonkaan syy, että hänellä on tuollainen mies ja hänellä on joka tapauksessa raskas taakka 4 lapsen kanssa.
[/quote]
Jos mies ei ole sitoutunut ja etsii vaan uuden niin se on mielestäsi ok? Parempi että pettää kuin että jää yksin 4 muksun kanssa? Minä jäisin mielummin yksin vaikka 20 muksun kanssa. Ap. KERRO!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:08"]Miksi saisit nyrkistä, kun sinuahan se mies on kusettanut?
[/quote] Ja vaimoa kohtaan ollut kunnioittava vai?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:32"]
Sinä menit sänkyyn ottamatta selvää miehen taustoista. Huh huh, onneksi oli vaan naimisissa, eikä mikään sarjamurhaaja.
[/quote]
Millä tavalla ja missä vaiheessa tapailua voi olla ihan 110% varma tietävänsä toisen taustoista ihan kaiken?
[/quote]
Ihan helpolla et ainakaan pääse naimisiin miehen kanssa, jos hän on jo naimisissa. Mutta ai niin, sinun piti heti päästä sänkyyn hänen kanssaan.
[/quote]
Tuskin ap enää haluaa tavata tätä huijaria.
[/quote]
Siis tuo yksi tutustumisesta sanonut kommentoija tarkoitti, että naimisissa oleminen selviää vaikka niin että yrittää päästä jonkun kanssa naimisiin. Eli jos seksin jättää avioliittoon, niin ei ole vaaraa naimisissa oleviin sekaantua. Voihan sen niinkin nähdä.
Mä ehkä ap:na tekisin niin, että soittaisin miehelle että haluatko että kerron sun vaimolle meistä, mieli tekisi kertoa koska hänen pitäisi tietää millaisen miehen kanssa perhettä on perustanut. Tehdäänpä niin, kaikkien tunteita säästääksemme, että jos enää ikinä petät sitä vaimoasi, niin minä käyn saman tien kertomassa sekä siitä että meidän suhteesta. Jos sua enää näkyy baareissa taikka jos kuulen että joku tutun tutun tuttu on suhun millään tavalla sekaantunut, niin sun vaimosi kuulee kaikesta välittömästi.
Ihme syyllistämistä täällä. Omallekin kohdalle tuo on sattunut. Olen aika viehättävä ja miehiä kiinnostava nainen. Aina olen hyvin nopeasti varmistanut miehen tavattuani, että hän on vapaa. Kerran tapasin monellakin tapaa luotettavan oloisen miehen. Hän kertoi eronneensa vuosia sitten. Suhde eteni hyvin. Olin todella rakastumassa ja mies ilmeisesti myös. Hän alkoi puhua muuttamisesta luokseni yms. Jotkut pikkuasiat kuitenkin herättivät epäilykseni ja aloin tarkemmin selvittelemään taustoja. Mies olikin naimisissa. Jätin tekstiviestillä :D pari iltaa itkeskelen ystävilleni ja jatkoin eteenpäin. En tiedä, kuka on ennen ensimmäistä seksi kertaa palkannut yksityietsivän selvittelemään taustoja :D Minä en ainakaan. Suurin osa ihmisistä kertoo kyllä, jos ovat parisuhteessa. Juuri eroamassa olevat olen jättänyt tekemään sen eronsa ensin. Nyt seurustelen ja olen käynyt miehen kodissa. Ainakaan siellä ei ole vaimoa näkynyt.
Onko sinulla älypuhelin sekä viestejä ja puheluaikoja (numero näkyvissä) tallessa? Ota kännykällä print screen niistä ja lähetä viestin mukana tarinasi tueksi.
En kertoisi. Heidän suhteensa ei kuulu muille. Paras vain ottaa itsensä pois tilanteesta.
En itsekkäänä haluaisi puolitutulla kuulla mieheni pettämisestä.
Missä tapasitte miehen kanssa? Palvelushan se on vaimolle kyllä jos kerrot.
Mitä tarkoittaa tapailu? Kävitte kahvilla vai sängyssä? Kuinka pitkään sitä jatkui? Miten vaimoasia paljastui sinulle?
Jos kerrot vaimolle, varaudu siihen, että vaikka sinä et ole tehnyt mitään väärää, hän saattaa suuttua juuri sinulle ja syyttää sinua koko jutusta ja kaataa kaiken vihansa sinun niskaan.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:17"]Missä tapasitte miehen kanssa? Palvelushan se on vaimolle kyllä jos kerrot.
[/quote]
Baarissa. Heillä on n. vuoden ikäinen tytär ja vaimolla 3 lasta edellisestä liitosta. Tuntuu niin kurjalta. Se mies on kyllä niin lurjus. Onneksi kerkesin vain ihastumaan, ettei syvempiä tunteita ollut. Ap.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:17"]Missä tapasitte miehen kanssa? Palvelushan se on vaimolle kyllä jos kerrot. [/quote] Baarissa. Heillä on n. vuoden ikäinen tytär ja vaimolla 3 lasta edellisestä liitosta. Tuntuu niin kurjalta. Se mies on kyllä niin lurjus. Onneksi kerkesin vain ihastumaan, ettei syvempiä tunteita ollut. Ap.
[/quote]
auts! Mikä kaupunki?
Kuinka sait tietää perheestä ja kuinka kauan tapailitte? Kuinka ehditte nähdä, jos mies on perheellinen?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:23"]Mitä tarkoittaa tapailu? Kävitte kahvilla vai sängyssä? Kuinka pitkään sitä jatkui? Miten vaimoasia paljastui sinulle?
Jos kerrot vaimolle, varaudu siihen, että vaikka sinä et ole tehnyt mitään väärää, hän saattaa suuttua juuri sinulle ja syyttää sinua koko jutusta ja kaataa kaiken vihansa sinun niskaan.
[/quote]
Sängyssä. Pari kuukautta. Kävelivät kaupassa vastaan. Niin onnellisen näköisinä. Miehen silmiin hiipi paniikki kun näki minut. Moikkasin vain vaimolle ja jatkoin matkaani. Selvitin sitten myöhemmin yhteisten tuttujen kautta, että he todella ovat naimisissa. Kyllä minä olen valmis ottamaan vaimon vihat vastaan. Ap
Sinä menit sänkyyn ottamatta selvää miehen taustoista. Huh huh, onneksi oli vaan naimisissa, eikä mikään sarjamurhaaja.
Mua ottais varmaan niin paljon päähän tuollainen tyyppi, että kertoisin ihan kiusallanikin vaimolle. Uskoisin haluavani tietää, jos mieheni käyttäytyisi noin.
Tietenkään kosto ei ole kypsä ja aikuismainen motiivi mennä puhumaan vaimolle, mutta ajatusta tuskin voi ihan heti sivuuttaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 15:32"]
[/quote]
Millä tavalla ja missä vaiheessa tapailua voi olla ihan 110% varma tietävänsä toisen taustoista ihan kaiken?
Kannustan myös aloittajaa kertomaan. Hän haluaisi varmasti itsekin tietää vastaavassa tilanteessa. Onhan vaimolla silti mahdollisuus jäädä yhteen miehensä kanssa, jos se luikero niin korvaamaton on.
Ap anna palaa!