Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaa oksettaa, mies ei tajua laittaa auton ilmastointia päälle, prkl

Vierailija
08.08.2014 |

Mieheni ja poikani ovat käymässä mökillä parhaillaan. Lapsi soitti kauppareissulla autosta ja halusi jutella kanssani. Kävi ilmi, että hänellä on huono olo ja oksettaa. Kyselin että miksiköhän ja onko hän tulossa kipeäksi. Melkein itkien hän vastasi ettei tiedä, sanoi lukeneensa vähän Aku Ankkaa autossa. Lohduttelin vielä vähän ja juttelin muuta, sitten lopetimme puhelun.

Hetken päästä mulla välähti ja arvasin missä taas mättää: pihi-paskiainen mieheni säästelee taas auton ilmastoinnin käytössä. No, soitin miehelleni ja aivan oikein: ilmastointi ei ollut päällä, autossa todella kuuma, kun se oli seissyt kaupan parkissa auringossa ja mies vain vastasi, ettei hänelle ollut tullut mieleenkään laittaa ilmastointia päälle :P. Kysyin eikö sittenkään, kun poika itkien valittaa huonoa oloa? No ei. Voi että olin räjähtää, mutta sanoin vain tyynesti, että voisiko hän NYT laittaa sen ilmastoinnin päälle ja antaa pojalle juotavaa, kun tulevat mökille perille. Missä on joidenkin miesten empatiakyky, kysyn vaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti jossain mättää, jos lapsi on isän kanssa reissussa mutta soittaa pahasta olosta sinulle sensijaan että kertoisi isälle joka on siinä vieressä...

Vierailija
2/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi oppii että se ilmastointi on mukavaa kaikille, ei vain huonosta olosta kärsiville. Pojalle kannattaa myös sanoa että rankuttaa niin kauan että auto on viileä. Ja ettei kannata lukea autossa, se lisää huonovointisuutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin tyhmä mies! Jättikö lapsen kuumaan autoon kauppareissun ajaksi? Onko muissakin asioissa noin tyhmä ja nuuka?

Vierailija
4/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhymä pöliä ukko

Vierailija
5/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kakkosen kanssa.. Ja lähtökohtaisesti jossain mättää jos puhut omasta miehestäsi tuolleen "mikä JOITAIN MIEHIÄ vaivaa...?"

Vierailija
6/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto minkälainen mies sulla on. Meillä ostettiin aikoinaan uusi auto sen takia, että yksi lapsista voi pahoin kuumassa autossa. Ei ole tullut mieleenkään SÄÄSTÄÄ ottamalla ilmastointi pois päältä. Voin kuvitella miehesi olevan kunnon kusipää säästämisineen.

Vierailija
7/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kaikki pidä ilmastointia päällä vuoden ympäri? Automatiikka säätelee kyllä kompressorin käynnistymisen ihan itse lämpötilan mukaan. Itse ostan auton, laitan lämpötilan liikkeen pihalla 21 asteeseen ja se on siinä kunnes auton myyn.

Vierailija
8/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:18"]

Lähtökohtaisesti jossain mättää, jos lapsi on isän kanssa reissussa mutta soittaa pahasta olosta sinulle sensijaan että kertoisi isälle joka on siinä vieressä...

[/quote]

No olihan se poika valittanut isälleen, mutta isä ei tajunnut.

"Kysyin eikö sittenkään, kun poika itkien valittaa huonoa oloa? No ei. "

Vierailija
9/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno miesvihaketju saatu taas aikaan. hienoa!

Vierailija
10/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet kyllä olemme todellisia kusipäitä.

Vierailija
11/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:31"]hieno miesvihaketju saatu taas aikaan. hienoa!

[/quote]

No ei kai miehet yleisesti ottaen noin toimi, ei minun mieheni ainakaan.

Vierailija
12/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:37"]

Me miehet kyllä olemme todellisia kusipäitä.

[/quote]

Kukaan ei väittänyt niin, mutta sinulla on taipumusta aggressiiviseen itsesääliin. Onnittelut!

Vierailija
13/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu. koko mies sukupuoli pitäisi lopettaa kusipäisyyden vuoksi.

vain nainen tekee kaiken oikein ja osaa kaiken.

mies37, pyydän anteeksi että olen mies. haluaako joku nainen leikata kivekseni irti, koska olen mies?

Vierailija
14/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä! Ostaa auton jossa ilmastointi mutta ei raaski pitää sitä päällä, ei edes helteillä?

Vierailija
15/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:31"]hieno miesvihaketju saatu taas aikaan. hienoa!

[/quote]

No ei kai miehet yleisesti ottaen noin toimi, ei minun mieheni ainakaan.

[/quote]

En mäkään usko. Mun miehelle lapset menee rahan edelle.

Vierailija
16/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:25"]

Eivätkö kaikki pidä ilmastointia päällä vuoden ympäri? Automatiikka säätelee kyllä kompressorin käynnistymisen ihan itse lämpötilan mukaan. Itse ostan auton, laitan lämpötilan liikkeen pihalla 21 asteeseen ja se on siinä kunnes auton myyn.

[/quote]Joissakin autoissa on manuaalinen ilmastointi. Kaikilla ei ole automaattista ilmastointia.

Vierailija
17/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se ilmastointi menee päälle, kun poika heittää laatat.

Vierailija
18/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:31"]hieno miesvihaketju saatu taas aikaan. hienoa!

[/quote]

Noin typerä mies ei ansaitse muuta kuin vihaa.

Vierailija
19/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, enkä ymmärrä mitä siinä säästetään kun ei käytetä ilmastointia?

Mun mies kyllä tajuaisi laittaa sen päälle, mutta meidän autossa ei ole ilmastointia. Meillä mies laittaa lämmityspöhöttimen täysille kuumalle jos ikkunat huurtuu, sitten on niin kuumempi kuin saunassa, silmämunat kuivuu päähän ja tulee huono olo, ei tajua että se kuuma ilma lisää vaan sitä höyryä kun lasi on kylmä ja sisällä tulee ihmisistä lämmintä ilmaa, pitäisi puhaltaa viileää ilmaa siihen ikkunaan.

Vierailija
20/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä siinä säästetään jos ilmastointi ei ole päällä? Anteeksi tyhmyyteni...