Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kavereidensa kanssa illan vietossa -- paljasti että oli vetänyt huumeita

Vierailija
21.08.2021 |

Ilmeisesti joku "pojista" oli tuonut kannabista illan istujaisiin ja miehenikin oli kokeillut sitä. En oikein tiedä mitä ajatella. Olen itse 100% huumeiden vastainen ja olen jotenkin todella tolaltani että mieheni on mennyt ottamaan huumeita. Miten hän voi tehdä noin selkäni takana? Kun tietää riskit,miten helposti voi jäädä koukkuun jo yhden kerran jälkeen. Hän pelaa uhkapelia elämällään? Ja parisuhteellamme?

Kommentit (249)

Vierailija
241/249 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nukkumalla hyvin

Tarvitset siis vielä unta? No, et kauheasti ole kehittynyt.

Kyllä keho ja mieli ja aivot tarvitsevat toisinaan unta

Vierailija
242/249 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim 4 lasia viiniä päivässä ei tuhoa maksaa ja saa sua hautaan jos elät muuten tasapainoisesti kaikki balanssissa.

Valitettavasti tuhoaa.

Ai jos juot esim 4 lasia viiniä päivässä ja syöt päivittäin yli kymmeniä maksaa ravitsevia, puhdistavia, parantavia ruoka-aineita? Elät muuten terveellistä ja mieleltäsi positiivista mukavaa elämää. En usko että aikaistaa hautaan

Miksi käyttäisit alkoholihuumetta noin vähän ja joka päivä, kun se ei edes päihdytä, ja joutuisit syömään jotain maksaa parantavia ruoka-aineita ettei maksasi hajoa? Jätät vaan viinin juomatta, niin ei tarvitse syödä puhdistusaineita.

En siis itse käytä alkoholia. Mutta kun sitä käytetään monissa kulttuureissa ihan päivittäin, ja leimataan, että Suomi ja suomalaiset ovat alkoholisteja ja rapa kansaa, kun sitä nyt on myös aivan joka maassa. Mielestäni pohdittua alkoholistin rajaa ihmisissä päivittäin 4 lasia viiniä päivässä sisältäen terveelliset elämän tavat ei tee ihmis keholle hirveitä haittoja ja vie ennen aikaisesti hautaan.

Alkoholi on kuitenkin kaikista haitallisin aine esimerkiksi aivojen kannalta, ja riskirajat sen "turvalliseen" käyttöön ovat aika pienet.

Kyllä varmasti suurina määrinä läpi elämän. Itse en ole huomannut aivoissani mitään ja kehitän niitä jatkuvasti

Pienetkin alkoholimäärät ovat aina haitallisia aivoille, koska alkoholi on voimakas solumyrkky. Millä tavalla kehität aivojasi?

Luomalla musiikkia, ratkomalla erillaisia pulma aivotyötä tarvitsevia tehtäviä/pelejä, syömällä aivoille ravitsevaa ruokaa, ajattelemalla positiivisesti, rentoutumalla, nukkumalla hyvin

Hienoa. Työttömällä kannattaa olla erilaisia harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/249 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim 4 lasia viiniä päivässä ei tuhoa maksaa ja saa sua hautaan jos elät muuten tasapainoisesti kaikki balanssissa.

Valitettavasti tuhoaa.

Ai jos juot esim 4 lasia viiniä päivässä ja syöt päivittäin yli kymmeniä maksaa ravitsevia, puhdistavia, parantavia ruoka-aineita? Elät muuten terveellistä ja mieleltäsi positiivista mukavaa elämää. En usko että aikaistaa hautaan

Miksi käyttäisit alkoholihuumetta noin vähän ja joka päivä, kun se ei edes päihdytä, ja joutuisit syömään jotain maksaa parantavia ruoka-aineita ettei maksasi hajoa? Jätät vaan viinin juomatta, niin ei tarvitse syödä puhdistusaineita.

En siis itse käytä alkoholia. Mutta kun sitä käytetään monissa kulttuureissa ihan päivittäin, ja leimataan, että Suomi ja suomalaiset ovat alkoholisteja ja rapa kansaa, kun sitä nyt on myös aivan joka maassa. Mielestäni pohdittua alkoholistin rajaa ihmisissä päivittäin 4 lasia viiniä päivässä sisältäen terveelliset elämän tavat ei tee ihmis keholle hirveitä haittoja ja vie ennen aikaisesti hautaan.

Alkoholi on kuitenkin kaikista haitallisin aine esimerkiksi aivojen kannalta, ja riskirajat sen "turvalliseen" käyttöön ovat aika pienet.

Kyllä varmasti suurina määrinä läpi elämän. Itse en ole huomannut aivoissani mitään ja kehitän niitä jatkuvasti

Pienetkin alkoholimäärät ovat aina haitallisia aivoille, koska alkoholi on voimakas solumyrkky. Millä tavalla kehität aivojasi?

Luomalla musiikkia, ratkomalla erillaisia pulma aivotyötä tarvitsevia tehtäviä/pelejä, syömällä aivoille ravitsevaa ruokaa, ajattelemalla positiivisesti, rentoutumalla, nukkumalla hyvin

Hienoa. Työttömällä kannattaa olla erilaisia harrastuksia.

Minusta niitä kannattaa olla vaikka olisi töissä tai ei. Muutenkin tehdä asioita mitkä aidosti itseään kiinnostaa ja mitkä tuottavat iloa. Itse kyllä elantoni hankin. Eikä valtio. Vaikkakin olen saanut valtiolta erillaisia tukia. Kiitollinen niistä. Kahteenkymmeneen vuoteen mahtuu todella paljon, ja aikansa voi käyttää ihminen miten haluaa.

Vierailija
244/249 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaikki nykypäivän liberaalit huume-fanit yrittää taas valkopestä kaman käyttöä. Aina sama tarinointi, että ei kannabis ole mikään vaarallinen aine. Olisipa kiva nähdä tilasto, että moniko kannabista käyttänyt on elämässään lopulta myös piikkihuumekoukussa verrattuna siihen, että moniko alkoholia käyttänyt (muttei ole koskaan käyttänyt kannabista) tulee vetämään piikkihuumeita.

Tutkin asiaa ja yllätys, yllätys! USA:ssa tehty tutkimus sanoo että alkoholi on kovempi porttihuume. Tutkimukseen osallistuneista kannabiksen käyttäjistä 34% siirtyi opioideihin. Alkoholin käyttäjistä 57%.

https://www.therecoveryvillage.com/alcohol-abuse/faq/alcohol-gateway-dr…

Vierailija
245/249 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikansa voi käyttää ihminen miten haluaa.

Mutta ei kannata kuitenkaan netissä leikkiä ammattimuusikkoa ja soitonopettajaa, jos ei osaa soittaa yhtään mitään.

Eikös joo?

Vierailija
246/249 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan työnantajat tee huumetestejä :D

Paskaduunit on sitten erikseen.

Ei ole tehty varmaan yhtäkään, joten kaveri on itse "paskaduunissa".

Vierailija
247/249 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahteenkymmeneen vuoteen mahtuu todella paljon, ja aikansa voi käyttää ihminen miten haluaa.

Totta. Toisista on siinä ajassa tullut jopa maailman parhaita.

Vierailija
248/249 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan työnantajat tee huumetestejä :D

Ja jos hakeutuu sellaiselle alalle missä testejä tehdään ennen työhönottoa, on hetken käyttämättä.

Käyttö näkyy testeissä pitkään lopettamisen jälkeenkin.

Kannabiksen kyllä, kovien huumeiden taas ei.

Kovien huumeiden käyttö näkyy ihan jo naamastakin.

Vierailija
249/249 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jos piikittää kannabista niin jää heti koukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi