Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ensioireista tiedät, että kuukautisesi on alkamassa?

Vierailija
17.09.2014 |

Minulla ensimmäinen oire on hirveän levoton olo. Tosi jännittynyt ja hermostunut olo ilman mitään syytä. Yöllä en oikein saa kunnolla nukuttuakaan tuon tunteen takia, kokoajan vaan pitää pyöriä sängyssä. Ärsyttävää!!! :-/

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoto alkaa yöllä herään omituiseen tunteeseen enkä heti keksi mistä johtuu ettei saa nukuttua. Sitten käyn laittamassa siteen ja pääsen taas uneen.
Noin muuten niin pari päivää ennen jo ilmestyy usein finni tai pari naamaan, menkkakipuja on usein muutama tunti ennen vuodon alkua.

Vierailija
22/35 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee muutamaa päivää ennen menkkoja "hikoiluyö". Heräilen muutaman kerran yöstä ihan hiestä märkänä ja hikoilukohtauksen jälkeen palelee. Tämä on ensimmäinen fyysinen merkki menkkojen lähestymisestä. Usein myös ennen menkkoja rinnat kipeytyy, mutta kummallisesti ei joka kierrossa.

Ikää 39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siivousvimma,itkuisuus,turvotus,himo syödä.......Huolestuneisuus...

Vierailija
24/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aika härski vitsi tuosta mieleen, mutta ei taitaisi mennä setsuurista läpi...

Vierailija
25/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään oireita

Vierailija
26/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä kiristää.

Vierailija
27/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuista.

Vierailija
28/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kuukautisia edeltävänä päivänä todella itkuinen, herkistyn tyyliin ihan kaikesta. Siitä tiedän, että seuraavana päivänä vuoto alkaa. Sinä päivänä, kun vuoto alkaa, on vatsa aina todella sekaisin ja turvottaa.

Vierailija
29/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että alkkarit ovat veressä kun käyn työpaikan vessassa ja sidettä ei ole mukana vessassa. Eli siis ei mitään ennäkkotuntemuksia tai kipuja. Menkat tosin kestävät välillä kaksikin viikkoa.

Vierailija
30/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka oire on se että tulee ensimmäistä kertaa viikkoon seksi mieleen. Viimeinen viikko ennen menkkoja on kyllä ihan kuiva tässä mielessä.

Vierailija
31/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee kuukausittain, mutta yleensä ketuttaa vimmaisesti ja suutun herkästi. Rinnat saattaa olla kipeät. Mulla menkat alkaa aina varoittamalla eli ensin tulee ihan pientä veristä vuotoa ennen varsinaista alkua, ehdin reagoida siihen. Nukun myös huonosti ennen menkkoja.

En käytä hormoniehkäisyä.

Vierailija
32/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli seksiä. Ei haluta muulloin kuin juuri kuukautisten alkaessa.

Vierailija
33/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, kun verta valahtaa housuun. 

Vierailija
34/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ensimmäisenä ihosta että taas kuukautiset matkalla. 

Vierailija
35/35 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoa ennen alkaa kiukkuisuus, pahin on paria päivää ennen, silloin kiukuttaa ja itkettää kaikki. Yöhikoilu alkaa ehkä 5 päivää ennen. Pari edeltävää yötä on levotonta. Sitten alkaa kauhea vuoto ja kivut. Ihanaa naisen elämää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän