Kuvailkaa työtänne huonosti ja muut koittavat arvata ammatin
Kommentit (200)
Kysyn mikä on hankalaa tai ongelma ja millaisen muutoksen asiakas haluaisi. Kyselen myös tuntemuksista ja asian herättämistä ajatuksista ja fantasioista.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn mikä on hankalaa tai ongelma ja millaisen muutoksen asiakas haluaisi. Kyselen myös tuntemuksista ja asian herättämistä ajatuksista ja fantasioista.
Seksuaaliterapeutti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suuren yleisön" mielestä olen varas, epäpätevä, lukutaidoton, en kerkeä hoitamaan leipätyötäni, kun minulla on kiire muissa hommissa.
(Ja noista syistä en kehtaa enää kertoa ihmisille missä olen töissä, kun koko ammattiryhmä on vedetty lokaan.)
Somevaikuttaja.
Ei. Hämmentävää, että ylipäätään tuli väärä vastaus, mutta olen siitä iloinen. 😄 Ettei ihmisillä ole niin paljon antipatioita alaani kohtaan.
Palvelemme (tai yritämme palvella) ihan kaikkia suomalaisia.
Kansanedustaja
Työskentelen suojaamattoman heteroseksin jälkiseuraamusten parissa.
Tapaan päivittäin 6- 10 yleensä alaikäistä. Kuuntelen, korjaan, yritän auttaa. Tulkitsemme yhdessä symbolijärjästelmää ja yritän auttaa alaikäistä saamaan siihen tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitautien hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliterapeutti
Oikein arvattu.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalineuvoja tyttöjen talossa tms.
Nimittäin koska heteroseksin parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitautien hoitaja
Mun arvaus on neuvolan terkkari tai kätilö
Vierailija kirjoitti:
Tapaan päivittäin 6- 10 yleensä alaikäistä. Kuuntelen, korjaan, yritän auttaa. Tulkitsemme yhdessä symbolijärjästelmää ja yritän auttaa alaikäistä saamaan siihen tolkkua.
Neuropsykologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotonani on lapsia, jotka eivät ole omia.
Perhepäivähoitaja
Väärin arvattu. Sijaisvanhempi olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun koneen ääressä nuttura kireällä painamassa nappia ja kiusaamassa muita.
Terveyskeskusavustaja ajanvarauksessa luukulla
Ei
Vierailija kirjoitti:
Erityisopettaja tai koulunkäynnin ohjaaja, joka auttaa lapsia lukemaan oppimisessa tai matikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen kun mulle avaudutaan, havainnoin, testaan ja raportoin. Välillä kerron oivalluksiani muille ja tarkkailen mitä muut tekee.
(Erikoistuva) lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliterapeutti
Oikein arvattu.
Onnenpyörän juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen kun mulle avaudutaan, havainnoin, testaan ja raportoin. Välillä kerron oivalluksiani muille ja tarkkailen mitä muut tekee.
(Erikoistuva) lääkäri
Tyköistuva seksuaaliterapeutti.
Päätän isoista asioista. Olen vastuunalaisessa valtion virassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisopettaja tai koulunkäynnin ohjaaja, joka auttaa lapsia lukemaan oppimisessa tai matikassa.
Varmaan kävisi tuohonkin, mutta olen pianonsoiton opettaja
Vierailija kirjoitti:
Päätän isoista asioista. Olen vastuunalaisessa valtion virassa.
Kaivinkoneen kuljettaja