Kuvailkaa työtänne huonosti ja muut koittavat arvata ammatin
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Kahvittelen, kuuntelen ja puhun paljon. Vähintään kerran viikossa käytän villavaatteita.
Poliitikko. Villavaatteet käytössä ulkotilaisuuksissa.
Emma K. kirjoitti:
Makaan selälläni vaatteitta jalat levitettynä tai olen nelinkontin.
Taideopiskelijoiden alastonmalli
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen mussiikkia ja chillailen koneella
Koodari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen mussiikkia ja chillailen koneella
Säveltäjä?
Tai miksaaja
Tiedän, olen samalla alalla. En voi kertoa. Viime aikoina ei ole huvittanut lukea kommentointia tämän alan työntekijöistä. Olemme saaneet " kuraa" niskaan jo pitkään.
Emma K. kirjoitti:
Makaan selälläni vaatteitta jalat levitettynä tai olen nelinkontin.
Synnytysvalmentaja.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa aamulla siinä kahdeksan maissa, loppuu iltapäivällä neljältä.
Toimistotyöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän työstä jää jälkeen kasa roskia. Läträän viinalla, kiristän ja pistelen reikiä. Yleensä kukaan ei varsinaisesti pidä siitä mitä teen, mutta silti jopa jonottavat tilaisuuteen. Työssäni pärjäisi n. 5:llä sanalla.
Toiveammatti olisi ollut tehdä valkoisia viivoja siniselle pinnalle.Kosmeettista kirurgiaa?
Toiveammattisi olisi ollut.... vaikea.. tuskin arkkitehti, koska viivat ovat valkoisia ja pinta sininen?
Labrahoitaja, jota nykyään kutsutaan bioanalyytikoksi.
Toiveammatti ehkä opettaja, jos liitutaulu olisi tavanomaisen vihreän sijasta sininen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, olen samalla alalla. En voi kertoa. Viime aikoina ei ole huvittanut lukea kommentointia tämän alan työntekijöistä. Olemme saaneet " kuraa" niskaan jo pitkään.
Tämä siis on kommenttiin 109
Minua käy jatkuvasti tapaamassa 30-50 hlön ryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua käy jatkuvasti tapaamassa 30-50 hlön ryhmiä.
Kansanedustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suuren yleisön" mielestä olen varas, epäpätevä, lukutaidoton, en kerkeä hoitamaan leipätyötäni, kun minulla on kiire muissa hommissa.
(Ja noista syistä en kehtaa enää kertoa ihmisille missä olen töissä, kun koko ammattiryhmä on vedetty lokaan.)
Somevaikuttaja.
Ei. Hämmentävää, että ylipäätään tuli väärä vastaus, mutta olen siitä iloinen. 😄 Ettei ihmisillä ole niin paljon antipatioita alaani kohtaan.
Palvelemme (tai yritämme palvella) ihan kaikkia suomalaisia.
No oisko sitten Kelan työntekijä? Tai verottaja.
Saavun aamulla työpaikalle, jossa on yleensä täysi kaaos ja tavarat hukassa. Ohjelmistot ei toimi. Olen periaatteessa asiakaspalvelija, mutta pystyn välttelemään asiakkaita työpäivän aikana menemällä heitä pakoon.
Kiire-kiire-kiire, miljoona asiaa yhtaikaa ja kaikki pitäisi olla valmiina viimeistään eilen.
Vierailija kirjoitti:
Nukun pitkään ja istun kotona muiden raataessa. Ajoittain kuulen arvostelua, että pitäisi auttaa muiden taakkaa ja tehdä jotain muutakin. Samalla koen etten kelpaa minnekään.
Työtön työnhakija tai kirjailija.
Vierailija kirjoitti:
Kiire-kiire-kiire, miljoona asiaa yhtaikaa ja kaikki pitäisi olla valmiina viimeistään eilen.
Lastentarhanopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Saavun aamulla työpaikalle, jossa on yleensä täysi kaaos ja tavarat hukassa. Ohjelmistot ei toimi. Olen periaatteessa asiakaspalvelija, mutta pystyn välttelemään asiakkaita työpäivän aikana menemällä heitä pakoon.
It-tukihenkilö.
Vierailija kirjoitti:
"Suuren yleisön" mielestä olen varas, epäpätevä, lukutaidoton, en kerkeä hoitamaan leipätyötäni, kun minulla on kiire muissa hommissa.
(Ja noista syistä en kehtaa enää kertoa ihmisille missä olen töissä, kun koko ammattiryhmä on vedetty lokaan.)
Tämä on vaikea. Monissa ammateissa ollaan muka epäpäteviä, liian kiire muissa hommissa, jne (poliisi, hoitajat, päiväkodin työntekijät, poliitikot), mutta en kyllä tunnista missä ammatissa olisi varkaita.
Vierailija kirjoitti:
Herään, kun herään. Katselen Netflixiä ja chattailen kaiket päivät. Siitä huolimatta rahaa tulee joka kuukausi.
Puhelinoperaattorin aspa.
Poliisi, joka välillä kirjoittelee sakkoja koppikonttorissa.