Kuvailkaa työtänne huonosti ja muut koittavat arvata ammatin
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuvittelevat olevansa avuksi ja tekevät työni puolestani, vaikka teen sen aina itse. Heidän apunsa johtaa pahimmillaan siihen, että joudun aloittamaan homman alusta.
Tarjoilija, joka hakee lautaset pois pöydistä. Lautaset on väärin pinottu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuvittelevat olevansa avuksi ja tekevät työni puolestani, vaikka teen sen aina itse. Heidän apunsa johtaa pahimmillaan siihen, että joudun aloittamaan homman alusta.
Tarjoilija.
Vierailija kirjoitti:
Minua käy jatkuvasti tapaamassa 30-50 hlön ryhmiä.
Opettaja, lukiossa.
Ravaan ees taas ja kauhea kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua käy jatkuvasti tapaamassa 30-50 hlön ryhmiä.
Opettaja, lukiossa.
Oikein 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hotelli- tai kotisiivooja?
Vierailija kirjoitti:
Lehdenjakaja
Vierailija kirjoitti:
Selvitän mahdollisimman nopeasti asian josta en ennen tiennyt mitään, tiivistän sen värikkäiksi kuviksi, kerron mitä kuvissa on ja mitä se mielestäni tarkoittaa.
Meteorologi tai ennustaja Tarot-korteista.
Vierailija kirjoitti:
"Suuren yleisön" mielestä olen varas, epäpätevä, lukutaidoton, en kerkeä hoitamaan leipätyötäni, kun minulla on kiire muissa hommissa.
(Ja noista syistä en kehtaa enää kertoa ihmisille missä olen töissä, kun koko ammattiryhmä on vedetty lokaan.)
Terveyskeskuslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Lähetti. Ruokalähetti ehkä. Wolt-kuski.
Vierailija kirjoitti:
Saavun aamulla työpaikalle, jossa on yleensä täysi kaaos ja tavarat hukassa. Ohjelmistot ei toimi. Olen periaatteessa asiakaspalvelija, mutta pystyn välttelemään asiakkaita työpäivän aikana menemällä heitä pakoon.
Terveyskeskuslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Päläpäläpälä ja näpynäpynäpy.
Puhelinmyyjä tai asiakaspalvelija?
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuslääkäri
Lähin arvaus tähän mennessä mutta ei ihan.
Työni on yksi palstalla vähiten arvostettu ja parjatuin. Ammatistani aloitetaan päivittäin uusia haukkumisketjuja. Olen palstan mukaan tyhmä, laiska, ahne.
Yritän pitää pienen huoneen järjestyksessä. Imuroin. Etsin taulukoista tyhjiä ruutuja. Autan työkaveria. Käytän joka välissä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuslääkäri
Lähin arvaus tähän mennessä mutta ei ihan.
Lähihoitaja
Vierailija kirjoitti:
Selvitän mahdollisimman nopeasti asian josta en ennen tiennyt mitään, tiivistän sen värikkäiksi kuviksi, kerron mitä kuvissa on ja mitä se mielestäni tarkoittaa.
PET-kuvia tulkitseva isotooppilääkäri
Vierailija kirjoitti:
Päivystävä lääkäri
Kansanedustaja tai ministeri.
Siinä mun vika arvaus tähän.