Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies; voiko kiinnostuksesi loppua aivan yhtäkkiä deittikumppaniisi?

Vierailija
04.01.2026 |

Otsikossa kysymys. Jos olisitte jo hyvän aikaa tapailleet ja tutustuneet? 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voisi olla mahdollista.

Vierailija
2/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alkuperäisen kiinnostuksen määrästä ja tasosta. Eihän sitä oikeaa jätetä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja on loppunutkin. 

Vierailija
4/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voisi olla mahdollista.

Kertoisitko syyn vai häviäisitkö kuin pieru Saharaan? Jos teillä on ollut tosi hyvä kommunikointiyhteys koko ajan siihen saakka.

-ap

Vierailija
5/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alkuperäisen kiinnostuksen määrästä ja tasosta. Eihän sitä oikeaa jätetä...

No jos kiinnostus katoaa niin se on varmaan merkki että kohde ei ole oikea...?

-ap

Vierailija
6/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eräs mies jätti yht äkkiä, kun oltiin vietetty eka yö. Olin kuulemma liian kiimainen kun jaksoin panna (puutteessa kun olin) koko yön ja sain 8 orgasmia jonka jälkeen mieheltä loppui puhti. Itse olin yöhön erittäin tyytyväinen ja ero tuli yllärinä. Lisäksi mies alkoi valittaa, että olen liian sexy ja pantavan näköinen, ja että ihan joka hänen kaverinsa haluaa panna mua, eikä kestä sitä että joutuu koko ajan pelkäämään, että petän häntä

Olin ihan ihmeissäni, sillä olen todella uskollinen enkä ikinä pettäisi miesystävääni.

Miehellä oli jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa

Vierailija
7/59 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi näin.. Nainen halusi edetä hitaasti, oli kuulema vaan hitaasti lämpenevää sorttia, vaikka ihan "normaalisti" kuulema sitten suhteessa haluaa läheisyyttä. No eipä siinä, halusin katsoa sen kortin, ja edettiin ihan rauhassa. Treffit ja yhdessäolo sujui oikein hyvin.

Sitten kun lopulta oli aika siirtyä pientä pusuttelua syvempään yhteyteen, osoittautui että eihän hän lainkaan syty kuten oli antanut ymmärtää. Kun asiaa ihmettelin, hän ei ymmärtänyt kysymystä lainkaan, kaikki oli hänen muelestäön sujunut normaalisti. 

Vierailija
8/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä mietin, että miksi miehet eivät ikinä anna pakkeja vaan ghostaavat jossain kohtaa? Onko se nyt niin vaikea sanoa jos tunteet hiipuvat tms. 

-ap

Vierailija
9/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei tulekaan sellaista kipinää mitä toivoin.

Vierailija
10/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti, jos käy ilmi jotain potentiaalisen suhteen kannalta merkityksellistä, mitä en ole aiemmin tiennyt. Jos esimerkiksi saan tietää, että hän on pettänyt kumppanieen edellisissä suhteissa, lopetan suhteen siihen paikkaan. En kerro syytä. En myöskään ghostaa, mielestäni se ei ole kohteliasta.

Vierailija
11/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi näin.. Nainen halusi edetä hitaasti, oli kuulema vaan hitaasti lämpenevää sorttia, vaikka ihan "normaalisti" kuulema sitten suhteessa haluaa läheisyyttä. No eipä siinä, halusin katsoa sen kortin, ja edettiin ihan rauhassa. Treffit ja yhdessäolo sujui oikein hyvin.

Sitten kun lopulta oli aika siirtyä pientä pusuttelua syvempään yhteyteen, osoittautui että eihän hän lainkaan syty kuten oli antanut ymmärtää. Kun asiaa ihmettelin, hän ei ymmärtänyt kysymystä lainkaan, kaikki oli hänen muelestäön sujunut normaalisti. 

Hän ei siis halunnut sinua. Etkä kestä sitä.

Vierailija
12/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä voiko se kipinä tulla vähän ajan päästä uudestaan jos jokin asia on välissä muuttunut isosti? Eli jos deitti ei ole aiemmin "uskaltanut" näyttää tunteitaan isommin, mutta kertoo niistä myöhemmin?

-ap

Vierailija
13/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä voiko se kipinä tulla vähän ajan päästä uudestaan jos jokin asia on välissä muuttunut isosti? Eli jos deitti ei ole aiemmin "uskaltanut" näyttää tunteitaan isommin, mutta kertoo niistä myöhemmin?

-ap

Ei voi. Naisen ulkonäkö ja olemus joko sytyttää tai ei. 

Vierailija
14/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä mietin, että miksi miehet eivät ikinä anna pakkeja vaan ghostaavat jossain kohtaa? Onko se nyt niin vaikea sanoa jos tunteet hiipuvat tms. 

-ap

Joillekin se on vaikeaa. Ghostaaminen on kurjaa, mutta kertoo vain siitä ghostaajasta. Hän ei ole valmis keskustelemaan ja päättämään suhdetta asiallisesti. Ei ole parisuhdemateriaalia siis.

Vierailija
15/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei voi. Naisen ulkonäkö ja olemus joko sytyttää tai ei. 

Tarkoitinkin että jos se kipinä kuitenkin oli alussa, hiipui sitten syystä x ja sitten vasta deitti uskaltaisi sanoa kuinka ihastunut on ollut koko ajan. Ja tilanne vaikka se että mies on luullut että tunne on ollut yksipuolinen.

-ap

Vierailija
16/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut eräs mies jätti yht äkkiä, kun oltiin vietetty eka yö. Olin kuulemma liian kiimainen kun jaksoin panna (puutteessa kun olin) koko yön ja sain 8 orgasmia jonka jälkeen mieheltä loppui puhti. Itse olin yöhön erittäin tyytyväinen ja ero tuli yllärinä. Lisäksi mies alkoi valittaa, että olen liian sexy ja pantavan näköinen, ja että ihan joka hänen kaverinsa haluaa panna mua, eikä kestä sitä että joutuu koko ajan pelkäämään, että petän häntä

Olin ihan ihmeissäni, sillä olen todella uskollinen enkä ikinä pettäisi miesystävääni.

Miehellä oli jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa

Ja sitten heräsit!

Vierailija
17/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selviää, että on yh

Vierailija
18/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos selviää, että on yh

No en ole. 

-ap

Vierailija
19/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! On niin käynytkin muutaman kerran. Esim. mustasukkaisuuden ilmeneminen aivan absurdista syystä. Hyvin epäkohtelias käytös tarjoilijalle ravintolassa, ilman mitään syytä.  Sain "ahaa-elämyksen" heidän oikeasta luonteestaan. Molemmissa tapauksessa lopetin suhteen seinään. Ilman selittelyjä.

Vierailija
20/59 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siltä paljastuu mt-ongelmia, kuten feminismiä, vihreää aatetta, metoo-haluja ym