Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyviä treeniblogeja?

Vierailija
16.09.2014 |

Siinä se jo otsikossa tulikin eli kertokaas joitain hyviä treeniblogeja omaa motivaatiota nostattamaan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy suositella ruotsinkielistä Med rekordtid i siktet-treeniblogia (www.trescamelios.blogspot.com) kaikille, ketkä ovat kiinnostuneet lukemaan tavallisten ihmisten kuntoilusta! Itseäni kiehtoo se, että blogin kirjoittajat aivan tosissaan treenaavat, samanaikaisesti kun omaavat varsin huumorintäyteisen tavan katsoa elämää. Kannattaa käydä tarkistamassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hyviä vinkkejä kaivataan!

Vierailija
4/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy suositella ruotsinkielistä Med rekordtid i siktet-treeniblogia (www.trescamelios.blogspot.com) kaikille, ketkä ovat kiinnostuneet lukemaan tavallisten ihmisten kuntoilusta! Itseäni kiehtoo se, että blogin kirjoittajat aivan tosissaan treenaavat, samanaikaisesti kun omaavat varsin huumorintäyteisen tavan katsoa elämää. Kannattaa käydä tarkistamassa!

Vähän askeettinen, kun ei ollut muita kuin noita netistä lainattuja kuvia. Mutta pitää viritellä ruotsia ja tutustua.

Vierailija
5/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vähään aikaan ollut mitään inspiroivaa treeniblogia tiedossa. Viimeisin inspiroivin postaus oli, kun Milla Riutta postasi siitä, kuinka hänen treenipainonsa ovat kehittyneet vuosien varrella.

Steffit-blogissa on välillä ollut hyviä pohdintoja.

Olen tykännyt tavallisten ihmisten blogeista, sellaisista, joissa ihan tavalliset tyypit ovat saaneet treenikipinää ja bloggaukset ovat olleet intoilua treeneistä ja niihin liittyvistä asioista. Tällainen blogi oli (nykyään jo hiipunut) I'm stronger than that, sain niin paljon hyvää mieltä siitä. En sitten taas ole itse ollut innostunut belfieiden postailijoista ja fitness-blogeista (siis sellaisista, joiden pitäjät oikeasti treenaavat kisoja varten). Toki poikkeus löytyy tässäkin, edesmenneen Voimariinin blogi oli tosi pirteä.

Vierailija
6/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varikaselamani

Vierailija
7/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on

Yksinhuoltajaäidiksi2011

Primelife by Umppu

Vierailija
8/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida Jemina

Vierailija
9/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kaivannu.ida jemina on ainot.muut fitfashionin blogit on nykyään ihan diipadaapaa kaikkea muuta kun treeniä.

Vierailija
10/10 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up