Lue keskustelun säännöt.
onko Ferrari hyvä auto?
08.09.2014 |
Olen ajatellut tuota Ferraria. mieluiten tuo Ferrari 458 jne., ja käytännössä olisi melko uudehko malli.
Eli olisin valmis siitä pulittamaan 200.000-250.000 €, voi toki vähän heitellä.
onko ferrari kokemuksia? kuinka moottori käy? kertokaa.kiitos.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei suomeen. Tai Suomessa vain kesä autona. Eli periaatteessa vuodessa sillä voit ajaa n. 3 kk. Talvella et pysy tiellä. Lisäksi pohja ei vain kestä suolaa. Itse ostin neliveto bentley continentalin. Pärjää niin kesässä kuin talvessa kunhan muistaa vain ruoste suojata pohjan. Toki hitusen kalliimpi kuin 458.