Mitä lapsuuden herkkua ette voi sietää?
Kaverini kanssa naureskeltiin, että on hassua, kuinka maku muuttuu kasvaessa. Itse rakastin pienenä PINAATTIKEITTOA, olisin voinut syödä sitä joka päivä ja nykyään pelkkä haju saa aikaan kuvotuksen. Kaverillani on sama keitettyjen kananmunien kanssa. :D mites muilla?
Kommentit (99)
Leipäkastike ja lauantaimakkara. Leipäkastike oli sellaista, että paistettuun läskiin lisättiin suolaa, pippuria ja vettä ja siinä paistinpannulla uitettiin leipäpaloja haarukalla.
Yäk, mitään noista en enää syö. Olen kasvissyöjä.
Vispipuuroa. Oli lapsena suuri herkkuni, kunnes kerran satuin saamaan tosi pahan oksennustaudin samana päivänä, kun olin puuroa syönyt (vaikka puurolla ei varmaan tautiin ollut mitään yhteyttä).
Enää en voi edes katsoa vispipuuroon päin.
Minä tykkään edelleen kaikista mistä lapsenakin, toki lisäksi uusia herkkuja olen "löytänyt" vuosien varrella. Muutenkin tuntuu että persoonaltani en ole paljoakaan muuttunut sitten lapsuuden (olen kolmekymppinen), tietty tietoa ja ymmärrystä on tullut lisää mutta sisäisesti olen se sama tyttö kuin lapsenakin.
Suklaamannapuuro. Oli melkoinen pettymys kun aikuisena sitä maistoin taas..
7 jatkaa: en helposti kyllästy mihinkään, olen syönyt lähes 30 vuotta aina aamiaiseksi kinkkuvoileivän tai kaksi :)
makaronivelli, maksalaatikko, graavilohi, kaurapuuro
Limsa, ylipäätään kaikki makeat juomat.
Veriletut!!!! Ja maksalaatikko!!!
Ajatella että joskus olivat lempiruokiani, siis veri ja maksa!
Pizzerioiden pelkkä jauhelihapizza. :D
Pinaattikeitto ja kananmunakastike. Yhtäkkiä mulle tuli kauhea ällötys kumpaakin kohtaan, ja olin myös pitkään syömättä keitettyjä kananmunia. Niitä syön taas, mutta pinaattikeittoon enkä kananmunakastikkeeseen koske. Hajukin saa oksennuksen valumaan nenästä.
Makaroonivelli, sipulitee (siis se makkara) ja samoin metsästäjänmakkara, gotler ja lauantaimakkara. Hyi, ihan puistattaa aatellessa!
Lauantaimakkara, kirpeät karkit, suklaapuurot ja oikeastaan kaikki murot. :-P
Limsat ja mehut.
Kaupan vanukkaat
Makaronilaatikko
Sipseistä valitettavasti olen oppinut tykkäämään vuosi vuodelta enemmän. :D
Kesäkeitto. Hyi hitto kun nykykään kuvottaa kaikki missä on lämmintä maitoa :-o