Mitä ajattelisit, jos kaverisi väittäisi nähneensä kummituksen?
Kommentit (13)
Olen tainnut itsekin nähdä lapsena. Sen näki kaverikin. Oli ihme juttu.
Kaikkea olen kuullut ja ihmiset on kertoneet asioita. Uskon kyllä.
Oon perehtynyt hyvin aiheeseen. Että esittäisin varmaan lisäkysymyksiä, jos ei pahastuisi. Myös käyttääkö alkoholia miten. Mitä kanavoi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kummitus se oli ja missä olitte? Mitä kummitus teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kummitus se oli ja missä olitte? Mitä kummitus teki?
Olimme kerrostalon varastotiloissa. Siihen aikaan ei olleet ovet lukittuina. Siellä pitkillä ja sokkeloisilla käytävillä kuljettiin. Oli todella isot tilat maanpinnan alapuolella. Siellä oli vaikka mitä huoneita häkkivarastojen lisäksi. Yhtäkkiä edessä oli joku vanha nainen. Lähdettiin juoksemaan pois.
Siihen aikaan kaikki naapurit tunsi toisensa ja tuo mummo oli ihan outo. En muista tarkalleen minkä näköinen ja miten oli pukeutunut. Muistan kun kaverin kanssa odoteltiin oven edessä, että mummo tulisi pois. Ei tullut.
Uskoisin, jos olisi tosissaan ja pyytäisin kertomaan lisää. Kyllähän niitä näkyy, joten en mitenkään kajahtaneena pitäisi.
on se todennäköisemmin totta kuin se että mies voi synnyttää
Pyytäisin kertomaan lisää. Paranormaalit asiat ovat kiehtovia.
Ajattelisin,että kaverini on herkkä ja tunteva ihminen,jolla on kyky kokea asioita tunnetun 'tieteellisen' maailmankuvan ulkopuolelta. Henget ovat keskuudessamme,jotkut hyviä,jotkut pahoja. Se,ettet itse ole kokenut vastaavaa,ei todista mitään puolesta tai vastaan.
Jos kertoja olisi kuuma nainen, aloittaisin reaktion jäykistämällä siittimeni.
-M89