Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä Anna Erikssonin hääpuvusta, sisältää linkin

Vierailija
11.08.2008 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1568515



Luin jutun ja yhdyn täysin Kaarina Suonperän mielipiteisiin.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin oli ihan Annan näköinen. Itse en tykännyt läpikuultavasta keskiosasta, paljaista varpaista enkä hiuksista + hunnusta. Noin pitkistä hiuksista olisi saanut tyylikkään kampauksen. Mutta ihan nätti morsian oli! Onnea vaan Annalle.



Ja muuten niistä olkapäistä. Mun mielestä kuuluu katoliseen kirkkoon, että olkapäät peitetään, ei evankelis-luterilaiseen. Itsellä ainakin olkapäät paljaana omissa häissä eikä pappi (sukulaiseni) sanonut, että olisi ollut etiketin vastaista.

Vierailija
42/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat helppohoitoisemmat kuin lyhyet.



Molempia on ollut aikuisiässä ja pitkät on huolettomat. Lyhyitä hiuksia pitää laittaa enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis morsian ja käy Annalle.. Ja nykyisin taitaa kirkossa näkyä vaikka niin minkälaisia viritelmiä.. Tulee vaan jotenkin mieleen Mariah Carey Annasta.. en tiiä miks....

Vierailija
44/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsikö tästä siis päätellä, että kaikki hoikat haluaa näyttää playboy-morsiammilta, kuten joku osuvasti kirjoitti? Onko todellakin näin?

Vierailija
45/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja muuten niistä olkapäistä. Mun mielestä kuuluu katoliseen kirkkoon, että olkapäät peitetään, ei evankelis-luterilaiseen. Itsellä ainakin olkapäät paljaana omissa häissä eikä pappi (sukulaiseni) sanonut, että olisi ollut etiketin vastaista.

Vierailija
46/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi...

Ei tuo nyt suomen julkkismorsianhistorian kamalin puku ole, veikkaan että salamavalot ovat tehneet tepposia materiaaleille, näyttää nimittäin kuvissa aika halvalta. Usein salama saattaa näyttää matskun ihan erilaisena kuin se livenä luonnonvalossa on.

Anna on kivassa kondiksessa, pisteet siitä!

Sivuraide: joku sanoi että harva tuon ikäinen jaksaa hoitaa pitkää tukkaa ja siksi leikkaa polkkatukan. Onko se oikeasti niin? Itse pitkätukkaissena 34-vuotiaana ihmettelen muiden polkkatukkaintoa, ei se polkkatukka voi olla helppohoitoisempi? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla polkkatukka on helppohoitoisempi, mutta vaatii tietenkin useammin kampaajalla käyntiä. Koska hiukseni ovat suomalaisittain superpaksut ja erittäin takkuuntuvat, oli niiden hoitaminen sekä kallista että aikaavievää silloin kun ne olivat alaselkään. Olivathan ne toki hienot, silloin kun niitä jaksoi hoitaa kunnolla ja sain paljon kehuja, mutta ei ne kehut mieltä lämmitä siinä vaiheessa kun aukipitäminen vaatii harjausta puolen tunnin välein ja pesemiseen menee yli puoli tuntia, itsestään kuivuminen kestää 24 h ja niskaan alkaa muodostua rastat jos lettiä pitää yhtäjaksoisesti kaksi päivää. Niin ja hoitoainepullo kesti kolme, korkeintaan neljä pesukertaa... En vaan jaksanut sellaista. Ensimmäinen kerta kun pesin hiukset niiden pätkäisyn jälkeen, tuntui luksukselta...

Vierailija
48/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen paljon ja silloin lyhyt tukka on kätevämpi, kun sitä joutuu kuitenkin pesemään usein. Nykyisin olen kuitenkin pitkätukkainen ja se alkaa jo tässä ikäluokassa (35 v) olla harvinaista :-)


Sivuraide: joku sanoi että harva tuon ikäinen jaksaa hoitaa pitkää tukkaa ja siksi leikkaa polkkatukan. Onko se oikeasti niin? Itse pitkätukkaissena 34-vuotiaana ihmettelen muiden polkkatukkaintoa, ei se polkkatukka voi olla helppohoitoisempi? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pielessä: hiukset auki, huntu, kaulakoru, paljas napa, sandaalit ja paljaat varpaat. Kaamea sekasoppa, joskin sopii Annan tyyliin ja se kai tärkeintä. Kirkkoon asu ei sovi eikä ole mielestäni pukuna millään tavoin kaunis. Näyttää Teuvo Lomanin käsialalta....Annalla on niin kauniit kasvot, että kauneus olisi korostunut yksinkertaisella asulla. Nyt pääosassa oli puku, kuin jostain laivan kabareesta tms. Halpa, lähinnä halvan näköinen.

Vierailija
50/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo puku mikään porno ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

härskiä ollut.



Kirkkoon se vain ei oikein kovin hyvin istu. Vihkimiseen ulkoilmassa - kyllä!

Vierailija
52/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät taatusti tule olemaan hänen ainoat häänsä, sen verran vikkelään vaihtuu miehet ja mielipiteet. Eikös se ollut vielä viime syksynä, kun hän vannoi viihtyvänsä ensimmäistä kertaa yksin. Joopa joo, kauan viihtyikin ;) Läheisriippuvainen reppana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden kesäkuusta lähtien, aika äkkiä meni naimisiin. Ottaen huomioon että Tuomolan ja Santapukin kanssa seurusteli paljon pidempään.

Vierailija
54/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös keskustelu lähtenyt liikkeelle hääpuvusta...mites yhtäkkiä parissa viime viestissä meni sivuraiteille eli Annan miesystäviin ja läheisriippuvuuteen yms. Tuntuu, että joidenkin nuttura on liian kireällä tänään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttömäistä" hyvinkin, kun naama on kurttuinen kuin petolinnun... KAUHEAA. Olisi edes tukka kammattu.

Vierailija
56/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä jännä että meni naimisiin tämän miehen kanssa jo noin lyhyen yhdessä olon jälkeen..meinaan ku Sipen kans oli vuosia.*ei ymmärrä ei*

Vierailija
57/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
58/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku löysä nuttura tmv.

Lisäksi juhlapuvun kanssa yleensäkin pitkähiuksisille hiukset kiinni.

Oli sitten paksut, ohuet tai millaiset pitkät hiukset hyvänsä niin aina on jotenkin juhlallisemman näköistä kun hiukset on kiinni. Ja en välttämättä tarkoita mitään vanhapiikanutturaa.... Muitakin versioita on.



Eihän tuo Anna Erikssonin puku nyt niin kamala ollut jos vertaa esim. Anitra Ahtolan pukuun.... Se mekko olisi paremmin sopinut jonnekin yökerhoon.

Vierailija
59/60 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosassa ei ole kuin valkoiset rintaliivit. Ihan nätti alusasu, mutta olisi sen koltunkin voinut päälle laittaa.



Mutta onnea vaan, toivottavasti onni kestää.

Vierailija
60/60 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ammattistylisti kommentoi Jenni Dahlman-Räikkösen hääpukua:



"Kantajansa näköinen, tyylikäs ja yksinkertainen".



Vittuilua vai vahinko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi