Mielipiteitä Anna Erikssonin hääpuvusta, sisältää linkin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1568515
Luin jutun ja yhdyn täysin Kaarina Suonperän mielipiteisiin.
Kommentit (60)
Minusta tuo läpikuultava keskiosa tekee pukuun oudon värin, kun kellertäväsävyinen iho näkyy läpi. Kauniimpi olisi ollut kokovalkoisena.
Ja perinteisesti ajatellen kirkkohäihin liian rohkea, mutta en itse olisi paheksunut. Hyvä vaan, kun maailma muuttuu. Ja minusta Annan hiukset ja kampaus (tai sen puute) sopivat kantajalleen ja olivat kivan tyttömäiset. Kumma, jos hän olisi valinnut jonkun pönötyslnjan tai klassisen kaunottaren tyylin.
Seksikorsetin yläosa hameeseen yhdistettynä. Ei sovi kirkkoon. Rantavihkimiseen ok.
Olisi sopinut vihkimiseen jossain luonnonhelmassa tai muussa paikassa paremmin. Muuten minusta on ihan hyvä, että jollain on persoonallinen morsiuspuku. Nytkin kun katsoo vihittyjen kuvia lehdestä niin näyttää kuin kaikilla olisi sama puku.
Minäkin vierastan sitä, että juhlapuvun kanssa jätetään hiukset auki. Se tekee jotenkin viimeistelemättömän vaikutelman. Tukan voi laittaa upealle kampaukselle niinkin, ettei se ole perinteinen tönkkönuttura.
Harva tuonikäinen enää edes viitsii hoitaa pitkiä hiuksia, vaan napsaisee ne lyhyeksi. Suurin osa aikuisista naisista on niin mukavuudenhaluisia, että ei jaksa hoitaa pitkää tukkaa. Minusta on ihan kiva, että joku jaksaa.
Kyllä tuohon pukuun pitkä, avoin tukka sopi tosi hyvin. Ei morsiamien aina tarvitse olla "viileitä" ja virallisia. Jos kerran on rahkeita olla seksikkään näköinen, miksi ei sitten voisi olla?
Hääpuku toi mieleen Brooken alusasut Kauniista ja rohkeista ;D! Ei mielestäni kauhean hyvällä maulla tehty/valittu. Nämä nyt vain minun vaatimattomia mielipiteitäni..
alasti tänne on synnyttykin ja alasti lähdetään. Puku oli piristävän "erilainen" ei kammottava kaapu. Sitä saa iloita häistä ja tulevasta uudesta elämästä puolisonsa kanssa.
Siinä oli raikkautta, seksikkyyttä, romanttinen, sensuelli. Hyvä Anna! kiva että edes joku uskaltaa poiketa massasta
ja vieläpä myös vyötärö, joka aika monelta nykynaiselta puuttuu. Moni sanoo, ettei laittaisi tuollaista pukua päälleen. Sen uskon. Ei tuo puku sovikaan pötköille, joista ei tiedä mihin lantio loppuu ja mistä vyötärö alkaa. Annan kroppa kestää tuollaisen puvun mainiosti.
mutta en silti ymmärrä, että kirkkoa ei kunnioiteta. Puku oli sopiva jollekin Hollywood-tähdelle, ei suomalaiseen kirkkoon.
Minusta kirkkoon voi mennä vaikka alasti, ei kirkko ole sen pyhempi paikka kuin vieressä nököttävä supermarket. Puku ei ole omaan makuuni vetoava, mutta ei pahan näköinen. Jotenkin Annamainen?
Lihavat tai tasapaksut pötköt arvostelee..
anna oli itsensä näköinen, se on totta. mutta, nyt tilanne ja ennen kaikkea se, että oltiin kirkossa, olisi vaatinut jotain muuta. eli sitä, että olisi jätetty seksikkyys vähemmälle.
joku mainitsi anitran puvun viime vuodelta - totta on, ettei tämä ollut läheskään yhtä järkky...
Jos sitä ei voi kunnioittaa, niin voi mennä naimisiin muualla.
Ainakaan minulle. Ihan turha hurskastella siellä yhden naisen puvun takia, miksei kukaan puutu kirkon todellisiin ongelmiin eikä vaan jäkätä jostain hääpuvusta??
Ja hapsottavat hiukset tuon hunnun kanssa ovat kammottavat. Olis sitten jättänyt vaikka hunnun pois, jos ei kampaajalle ole raskinut mennä.
mutta tyylitajua sillä ei ole ollut koskaan.
Mut siis ihan sama, Anna on niiin ihana, ja lahjakas laulaja, ja toivottavasti vihdoin löysi elämäänsä ihanan miehen ja suuren rakkauden!
itsekin haluaisin jotenkin tuolla lailla. Annalla on toki lisäkkeitä seassa. Huntu ei kyllä käy yhtään tuohon kampaukseen.
Puku on vähän mauton, tuli mieleen jotkin Playboy-häät, tai B-listan julkkikset. Meikki oli myös liian kova ja teki Annan halvan oloiseksi. Tuon näköisenä sopisi mennä jossain Las Vegasissa naimisiin.
http://static.iltalehti.fi/viihde/oletrakasMH_vi.jpg
Anna olisi voinut mennä naimisiin rannalla tai puutarhassa, sinne puku olisi sopinut.