Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

läheistä ihmistä ei kukaan muistanut synttärinä

Vierailija
15.09.2014 |

Täytti pyöreitä. Puoliso eikä lapset eivät antaneet lahjaa, ei ollut kakkua, ei mitään.
Vain työpaikalta oli muistamiset.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:51"]

Täytti pyöreitä. Puoliso eikä lapset eivät antaneet lahjaa, ei ollut kakkua, ei mitään. Vain työpaikalta oli muistamiset.

[/quote]

Minkälaisissa väleissä tämä läheisesi on perheensä kanssa? Antaa heille lahjoja ja leipoo kakkuja merkkipäivinä? Jos näin, sitten on outoa, etteivät vastavuoroisesti huomioineet.

Vierailija
22/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä synttäripäiviä helpolla muista, jos ei Facebook muistuta.

Jos haluaa muistamisia niin kannattaa järjestää itse itselleen juhlat. Ei pidä odottaa, että joku toinen järjestää.

Itse olen järjestänyt itselleni juhlat, kutsunut ihmiset ja saanut sen takia aivan ihania muistamisia ja illanviettoja. Jos en olisi järjestänyt, olisin saanut yksin itkeä, kun kukaan ei huomioi.

Et varmaan edes vihjaissut ihmisille esim. kuukautta ennen, että kohta pitäis viettää pyöreitä päiviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kukaan ole muistanut vuosiin, yksinäinen sinkku kun olen. Kaverit (pari kpl) tietää päivän, mutta ei niitä kiinnosta. Äiti laittaa kortin. Parina vuotena on käytnyt siten, etten ole oikein itsekään enää muistanut syntymäpäivääni, samapa tuo.

Vierailija
24/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista keskustelukulttuuria parhaimmillaan. Ihminen toivoo, että hänen synttäreitään juhlitaan mutta ei puhu ei pukahda asiasta. Ei ennen eikä jälkeen syntymäpäivän. Sen sijaan valittaa netissä. Kyllä me suomalaiset toden totta ollaan kansa, joka vaikenee kahdella kielellä.

Vierailija
25/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:26"]

Suomalaista keskustelukulttuuria parhaimmillaan. Ihminen toivoo, että hänen synttäreitään juhlitaan mutta ei puhu ei pukahda asiasta. Ei ennen eikä jälkeen syntymäpäivän. Sen sijaan valittaa netissä. Kyllä me suomalaiset toden totta ollaan kansa, joka vaikenee kahdella kielellä.

[/quote]

Mun perhettä ei kiinnosta, vaikka sanoisin monta kertaa... Mies kyllä tahtoo, että mä laitan sille ja sukulaisilleen illallista, kun sillä on synttärit, koska sukulaiset tahtoo...

t. nro. 12

Vierailija
26/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:26"]

[/quote]

Mun perhettä ei kiinnosta, vaikka sanoisin monta kertaa... Mies kyllä tahtoo, että mä laitan sille ja sukulaisilleen illallista, kun sillä on synttärit, koska sukulaiset tahtoo...

t. nro. 12

[/quote]

No laitatko sä miehellesi synttärit? Jos laitat, kiittääkö hän? Kun pyydät häntä laittamaan itsellesi synttärit, mitä vastaa?

Vierailija
27/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistitko sä sitä läheistä ihmistäsi?

Vierailija
28/28 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän ei itse halua viettää synttäreitä ???

uskonnollinen syy tms ?

Muutoin on kyllä outoa, etttei edes lapset ja puoliso muista

Mulla oli myös pyöreät vuodet, ja en halunnut kutsua ketään, mies ja lapset muistivat samoin vanhemmat.

pari sukulaista laitto kortin

muutoin täytyy ihmetellä, ettei kukaan muu vaivaitunut edes tekstaria laittaa, tai face viestiä, miten helppoo se on.

se ettei vietä isoja juhlia, ei minusta tarkoite, ettei halua ollenkaan viestejä/ jotain iloista toivotusta.

itse laitan aina kaikille facekamuille viesti n juhlapäivänä, omaisten luona käynä, vaikkeivat ns vietä, menen muuten vaan kahveelle .)

eli ihmiset odottaa liikaa kirjallisia kutsuja, jolloin sit itäisi  varautua hurjilla tarjoiluilla ja tilatkin vuokra yms

eikö voisi ns pienesti  muistaa joka tapauksessa ?