Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mielestä korona on salaliitto

Vierailija
20.08.2021 |

Kysyisin teiltä ihan mielenkiinnosta että kuka teidän mielestänne tämän salaliiton takana on ja miten on mahdollista että tämä "salaperäinen taho" ei ole paljastunut yhdellekään valtiolle? Vai ovatko myös kaikkien valtioiden päättäjät mukana tässä salaliitossa? Entä miten tämä salaliitto on teille paljastunut? :) Ihan siis mielenkiinnosta kysyn koska onhan tämä nyt jännittävää.

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole livenä kohdannut ketään näistä asioista höpöttävää.

Taitavat yietää itsekin miten sekopäisiä juttunsa ovat.

Minulla on yksi tällainen kaveri. Suhtaudun itse suht. myönteisesti ainakin +40v rokotuksiin. Kaveri on kyllä fiksu ja hänellä on perusteita kannoilleen. Suomesta on tullut Kiina tässä korona-asiassa, eikä paljon auta leimautua "neuvostovastaiseksi" eli kyseenalaistaa virallista narratiivia.

Vierailija
102/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun on näköjään löytäneet jo kaikki Suomen foliohattuhörhöt. Ivermektiiniäkin taas mainostetaan vaikka sitä ei  yksikään maa maailmassa suosittele. Taitaa olla sen amerikkalaisen Malonen bisneksiä ja hyväntahtoiset hölmöt ovat lähteneet hänen mainospojikseen. Saatteko edes palkkaa mainostamisestanne?

Bill Gates muuten kertoi viime viikolla, että kaikki hänen perheenjäsenensä ovat ottaneet 3 Covid rokotetta.

Mä voin kertoa Bill Gatesille, että hänen perheensä on hajonnut. Tuli avioero, jos äijä ei vielä tajua sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaapas Juha Kahvion ja Toni Torpan juttelutuokioita sekä Tapio Puolimatkan puheita Youtubesta,jos uskallat. He osaavat selittää nämä auki melko hyvin. Tohtori Ristintien kanvavalta löytyy monia

Vierailija
104/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaiittoon uskovat. Ketkä tietää Suomessa salaliitosta. Ketkä maailmalla. Vastauksia.

Vierailija
105/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano muutakuin ’do your own research’. Saattaa aueta silmät.

Tein tutkimusta ja sain tulokseksi että joulupukki, pääsiäispupu ja hammaskeiju on syypäät koronaan.

Mä olen käyttänyt satoja tunteja "doing my own research", enkä siltikään onnistu löytämään vakuuttavia lähteitä näille hörhöväitteille. Kun mulle YouTube ja se, että "kaveri kertoi" ei ole "doing my own research".

Miksi se on aina niin, että lähinnä vain vähemmän koulutetut uskovat näihin?

Do it again, baby.

Vierailija
106/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein tutkimusta ja sain tulokseksi että joulupukki, pääsiäispupu ja hammaskeiju on syypäät koronaan.

Mä olen käyttänyt satoja tunteja "doing my own research", enkä siltikään onnistu löytämään vakuuttavia lähteitä näille hörhöväitteille. Kun mulle YouTube ja se, että "kaveri kertoi" ei ole "doing my own research".

Do it again, baby.

Listaa sä tähän mulle ne sun luotettavat lähteet. Lupaan lukea ajatuksella.

Vierailija
107/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaiittoon uskovat. Ketkä tietää Suomessa salaliitosta. Ketkä maailmalla. Vastauksia.

Ei tämä ole sen kummempi salaliitto kuin natsismin nousu. Fanaatikot ovat ajaneet maan tähän pisteeseen

Vierailija
108/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleeko laboratoriot tuloksista. Onko lääketiede väärässä. Vastauksia.

Vierailija
109/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt menossa normaalit  taudinpoispanijaiset vai koronashow joka on savuverhona jollekin muulle, johon ihmiset saadaan mukaan vain koska on saatu heät luulemaan että ovat toimillaan poispanemassa koronaa

Vierailija
110/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Do it again, baby.

Lisään vielä, että cherry pickingiä harrastamalla saadaan käytännössä melkein mistä tahansa aineistosta omaa agendaa tukevia asioita irti. Se ei vaan toimi niin. Asiayhteydestä irrotetuilla faktoilla ei ole arvoa.

Vierailija
111/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on liian iso ihme että wuhanilaisesta viidakosta löytyi vasta 2019 ihmiskunnan historiassa hedelmälepakko joka kantoi tätä tautia ja tartutti ihmiset.

X-Files jankkasi isorokon tuoneista alieneista nyt meillä on koko ajan muuttuva koronatauti joka surmaa etenkin geneettisesti heikompia ihmisiä. Tähän tehtiin rokote joka miedontaa taudin oireet muttei poista viruksen leviämistä eikä edes tartuntaa.

Afrikassa on yhä paljon vaarallisempia verenvuotokuumeita kuin tämä korona on ollut. Ja muistetaan että aivan tavalliseen talviflunssaa kuoli ihmisiä (jos sai keuhkokuumeen lopulta esim. pitkäaikaissairas vanhus) ja talviflunssa oli suurimmalla osalla suomalaisia juuri sen takia että hygienia oli retuperällä, koulusta, töistä, bussista, marketista ne flunssat tuli ennenkin. Denguekuume Aasiassa myös.

Rokotepakosta täristään kun tehokkain keino edelleen lienee parempi virushygienia kaikkialla. Myös koronapassilaisilla.

Vierailija
112/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina hauskaa jutella yhden kaverin kanssa tästä. Ei ole yllättäen ottanut rokotuksia. Ensin väitti, että ne ovat pelkkää suolaliuosta. Sitten sanoi, että ne ovat myrkkypiikkejä, koska oli netissä nähnyt videoita, joissa ihminen kuolee heti, kun se rokotus annetaan. Sitten palasi siihen, että ovat pelkkää suolaliuosta. Viimeisin teoria oli se, että ne ovat kuin ovatkin myrkkypiikkejä, mutta niihin kuolee vasta vuosien kuluttua. Ja kaikki tämä ottamatta mitenkään kantaa niihin aiempiin näkemyksiinsä aiheesta. Mitähän seuraavaksi?

Mun sisko on samanlainen, ja ihan tuttuja väitteitä nuo. Lähetti tällä viikolla mulle videon, joissa "asiantuntija" kertoo, miten asiat oikeasti on, kun siskolla on epätoivoinen agenda saada mun silmät auki. Kun kysyin, että kuka tämä ihminen on, niin vastasi "en mä tiedä mut se mitä se puhuu on ihan asiaa".

Sama juttu joka kerta. "Okei, tämä 'tutkija' sanoi, että tässä tutkimuksessa sanotaan näin ja näin - luitko itse tutkimuksen?"

"ei mun tarvi"

Vierailija
113/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehteleeko laboratoriot tuloksista. Onko lääketiede väärässä. Vastauksia.

Voisitko kertoa, mistä tuloksista? Eihän koronaan ole virallisestikaan kuollut kuin 1500 ihmistä, kun samaan aikaan on kuollut 110 000 ihmistä muista syistä. Näistä 1500:stakin on suurin osa sairastanut muita tauteja, jotka ovat vaikuttaneet kuolemaan usein enemmän kuin korona.

Vierailija
114/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jokuhan tässä on. Nauroin salaliittoteoreetikoille vielä 2020 loppuvuodesta. Viimeistään tämän vuoden aikana on alkanut niin moni asia mietityttämään, että ei osa ratkaista, että onko takana isompi suunnitelma vai vain opportunistit, jotka näki sattumalta syntyneessä tilanteessa mahdollisuuden iskeä.

Eniten huolestuttaa nämä koronpassipuuhailut. Siinä ei ole yhtään mitään järkeä paitsi painostaa ihmisiä rokotteelle. Miksei iäkkäille pakkorokotuksia? Onko tavoitteena siruttaa meidät jatkossa? Sekin jo käynyt mielessä.

Ristiriioja on niin monia:

- koronan kuolleisuutta liioitellaan, koronan kuolleisuus Suomessa on joku 0,7% virallisista sairastuneista laskien. Todellisuudessa sairastuneita on ainakin 4-6 -kertaa enemmän. Alussa ja nyt syksyllä ei ole testattu, osa on oireettomia ja jotkut ei mene testiin. Tällöin kuolleisuus olisi luokkaa 0,1-0,2% eli influenssan tasolla.

- koronatoimet eivät ole monestikaan oikeasuhtausia, toimivia tai perustu mihinkään näyttöön. Systemaattisesti poimitaan tietoa, ohitetaan toimien vastakkainen tieto/näyttö. Kukaan ei uskalla sanoa ääneen tätä tai asiantuntijat on vaiennettu. Tilalla on muutama kajahtanut oikeamielinen

- eikös tämän päivän Iltalehden otsikko ollut kuvaava? Pappia syyllistetään kritiikistä näitä toimia kohtaan, vaikka samaa kritiikkiä esittää monet oikeat asiantuntijat, jotka on vain hävitetty mediasta.

- median mahdoton tarve lobata ja jatkaa pelottelua, puolitotuuksia ja mielipiteen LÄPINÄKYVÄÄ ohjailua. Tyyliin pari viikkoa sitten saimme tauotta tietoa rokottamattomista teholla, mutta on nyt on kumman hiljaista. Yleensä tämä tarkoittaa, että homma on muuttunut ja se vaietaan kuoliaaksi, koska se ei ole agendan mukaista. Median tehtävä olisi kaivaa aina sitä totuutta.

- rokotteissa on vikaa, mutta sitä ei myönnetä. Ne tn. edelleen torjuvat vakavia tautimuotoja, mutta tämä vihanlietsonta rokotettuja kohtaan on sairasta... eikä kukaan tunnu välittävän siitä.

- WHO hylkäsi kaikki pandemiaohjelmansa hetkessä vailla tieteellistä näyttöä. Nyt ovat teettäneet jo konsulttiselvitykset, kuinka heidän valtaa ja rahoitusta pitää jatkossa lisätä... Vitsikästä.

- suomalainen media ainakin vaikenee täysin niistä mielenosoituksista, joita on joka puolella ja millaista touhua siellä on mielenosoittajia kohtaan. Halutaan luoda kuvaa, että muualla asiat niellään sivistyneestä tai ei ainakaan haluta kertoa näistä ihmisoikeusloukkaksista kuten Australiassa.

Summa summarum: Minusta korona on tiukka influenssatyyppinen sairaus. Ehkä tappavampi kuin moni muu, mutta ei tämän metelin arvoinen. Olen rokotettu, mutta todennäköisesti se oli täysin turha rokote itselleeni.

Hyvin koottu. Toki tuohon voi lisätä, ettei miksei kahdessa vuodessa ole lisätty kapasiteettia koronan hoitoon, vaikka on puhuttu alusta asti vuosien epidemiasta. Pelkästään resursseista tuonei ole kiinni, kun miljardeja käytetään kepeästi mihin sattuu.

Toisekseen iso kuva on ollut alusta asti jotenkin käsikirjoitusmainen. Alun paniikin jälkeen alettiin luomaan uskoa rokotteisiin. Jostakin kuvioon putkahtikin passi ja passittomien rajoitukset. Mutta rokotusten ja vapautusten suhteen maalitolpat ovat koko liikkuneet ja nyt komission puheenjohtaja rääkyy jo Unionin laajuisten pakkorokotusten perään. Vaikka rokotteiden hyöty on hieman kyseenalainen, kuten myös joku 10 piikin ralli pitkäaikaisvaikutuksineen. Onneksi osa Euroopan maista on jo torpannut pakon perustuslain vastaisena toimena.

Mutta passeista tuskin ollaan enää luopumassa. Eiköhän noita laajenneta vielä kaikin puolin.

Vierailija
115/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Do it again, baby.

Katso tunnin mittainen Monopoly: who owns the world, niin pääset nopeasti jyvälle isosta kuvasta. Tuo on selkein ja kiihkottomin video aiheesta, jonka olen itse nähnyt.

Vierailija
116/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tää sarkasmia?

Jos ei niin siis ihan oikeasti, mikä tää "own research" on minkä nää kaikki tyypit jotka tietää "totuuden" on tehnyt? :D Haluan oikeasti tietää. Jos se on niin tärkeä asia niin miksei vaan voi kertoa tai antaa edes jonkun pikku vinkin jolla tällainen tyhmeliinkin pääsisi eteenpäin tutkimuksessaan? :)

Monikansalliset sijoitusyhtiöt omistaa mailman. Esimerkiksi Vanguard tai Blackrock.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Vanguard_Group

https://en.wikipedia.org/wiki/BlackRock

Rikkaat ovat rikastuneet koronan aikaan, ja köyhät köyhtyneet. On Lääkeyhtiöiden(nämä omistaa moniala yritykset) etu että löytyy viruksia jotka aiheuttavat pandemioita. On heidän etu, laittaa viruksia liikkeelle.

On heidän etu että saadaan työluokka(koronapassilla) joka tottelee heitä 100%.

Mieti siitä lisää, ja tutki asioita.

Vierailija
117/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tää sarkasmia?

Jos ei niin siis ihan oikeasti, mikä tää "own research" on minkä nää kaikki tyypit jotka tietää "totuuden" on tehnyt? :D Haluan oikeasti tietää. Jos se on niin tärkeä asia niin miksei vaan voi kertoa tai antaa edes jonkun pikku vinkin jolla tällainen tyhmeliinkin pääsisi eteenpäin tutkimuksessaan? :)

Monikansalliset sijoitusyhtiöt omistaa mailman. Esimerkiksi Vanguard tai Blackrock.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Vanguard_Group

https://en.wikipedia.org/wiki/BlackRock

Rikkaat ovat rikastuneet koronan aikaan, ja köyhät köyhtyneet. On Lääkeyhtiöiden(nämä omistaa moniala yritykset) etu että löytyy viruksia jotka aiheuttavat pandemioita. On heidän etu, laittaa viruksia liikkeelle.

On heidän etu että saadaan työluokka(koronapassilla) joka tottelee heitä 100%.

Mieti siitä lisää, ja tutki asioita.

Joo, nuo jättimäiset varainhallintoyhtiöt ovat nousseet kuluneen vuoden ajan esille. Ehkä ihmisillä on ollut koronasulkujen vuoksi aikaa ja motivaatiota penkoa :) perhanat kuitenkin ovat suurimpia omistajia kaikissa maailman suuryhtiöissä. Ja jotkut ihmiset ne omistaa, eikä kasvottomat markkinavoimat.

Jännä juttu.

Vierailija
118/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin vähentää väestöä, niin hoitaisin sen niin, että laittaisin huhun liikkeelle rokotteen vaarallisuudesta. Tuohon tarttuu kehittyneiden maiden lahjattomin porukka. Köyhiin maihin rokotusta ei riittäisi ja niissä ei luoteta viranomaisiin. Sitten kun huomattava osa väestöstä olisi rokotettu, niin sellainen virusvariantti valloilleen, että ongelma ratkeaa. Kuka voisi valittaa, ihmiset olisivat vapaaehtoisesti jättäneet itsensä rokottamatta.

Vierailija
119/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmän tiedon mukaan korona lähti Wuhanin labrasta. Salaliitto se tuskin on. Sen sijaan reagointi vaikuttaa melko itsetuhoiselta

Miksi korona valmistettiin Wuhanin labrassa?

Miksi Anthony Fauci sponssasi koronaviruksen valmistustyötä?

Miten on mahdollista valmistaa koronarokote 65 päivässä, kun rokotteiden valmistustyöhön menee normaalisti 5 - 10 vuotta?`

Näihin kysymyksiin ei ole kukaan osaa vastata, tai halua vastaamiseen ei ole.

Jos ei ole vastauksia, jotain salataan. Onko se salaliitto, jos vastauksia ei saa? On tietenkin syitä miksi ei saa, patentit yms.

Mutta kun katsotaan seurauksia, miten on mahdollista, että noihin kysymyksiin ei saa vastauksia?

Tähän jää vain yksi kysymys, tai johtopäätös. Onko tämä nyt sitä, mitä eliitti on suunnitellut, eli väestön vähentäminen? Löytyikö siihen nyt ratkaisu?

Miltä näyttää?

Vierailija
120/191 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan näitä salaliittoteorioita on ollut. Ja aina tulee olemaan. Nykyään näitä on entistä helpompi levittää ja saada jengiä mukaan koska internet. Toista se oli vaikka 1600-luvulla kun piti lähteä ihan torille huutelemaan. Muuten olen ihan sitä mieltä että antaa salaliittoteorioihin uskovien uskoa mitä tykkäävät, mutta tämä alkaa olla jo vaarallista internetaikakaudella. Vaikuttaa niin laajasti kun "tieto" leviää joka paikkaan nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan