Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mielestä korona on salaliitto

Vierailija
20.08.2021 |

Kysyisin teiltä ihan mielenkiinnosta että kuka teidän mielestänne tämän salaliiton takana on ja miten on mahdollista että tämä "salaperäinen taho" ei ole paljastunut yhdellekään valtiolle? Vai ovatko myös kaikkien valtioiden päättäjät mukana tässä salaliitossa? Entä miten tämä salaliitto on teille paljastunut? :) Ihan siis mielenkiinnosta kysyn koska onhan tämä nyt jännittävää.

Kommentit (191)

Vierailija
41/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Koronalla ei ole minulle mitään merkitystä suuntaan tai toiseen, mutta en halua identifioitua koronavastaiseen leiriin, koska se on sosiaalinen ympäristö jossa havaintojeni mukaan leimautuu helposti luuseriksi. Sinänsä jos olisin yksineläjä eikä sosiaalinen elämä kiinnostaisi, tai jos olisin pelokas, en varmaankaan olisi ottanut rokotetta.[/quote]

Noi sun perustelut rokotteen ottamiselle on säälittäviä.  Vaikutat lampaalta, joka ei uskalla ajatella itse.

Vierailija
42/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan sellainen nykypäivän uskonasia. Jos uskot niin uskot, mutta turha tätä asiaa on täällä yrittää todistaa puoleen tai toiseen. Joku on huutamassa lähdekritiikkiä riippumatta siitä mitä linkkaat.

Kyllä niitä videoita täältä av:ltakin löytyy jos sua ap kiinnostaa. Tuskin se kellään on mikään yksi tai kaksi dokumenttia mikä silmät aukaisee. Ensin sitä suhtautuu skeptisesti mutta pikkuhiljaa alkaa palaset loksahdella paikoilleen.

Elämme kyllä tosiaan jännittäviä aikoja. Mielenkiintoista nähdä miten tää tilanne kehittyy. Pakko sanoa että olin kyllä jotenkin täysin tuudittautunut ajatukseen, ettei mun elinaikana tällaista maailmanmullistusta tulis eteen mutta tässä sitä nyt ollaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suhun uppoaa WEF:kin suosima, markkinoinnista tuttu FOMO, Fear of Missing Out syyksi ottaa rokote.

Juuri näin, ymmärsit pointin. Pieni riski, iso palkinto! :-)

Sosiaalinen syrjäytyminen on useimmille suomalaisille ikävämmin ja voimakkaammin realisoituva riski kuin koronarokote (tai korona). Syrjäytyminenkin voi olla tappavaa; erityisesti miehille alkoholismin kautta. Toki jotkut yksilöt kestävät syrjäytymistä paremmin kuin toiset, mutta riski se on silti.

Ööö??? Mä en ole ottanut rokotetta enkä ole kyllä mitenkään syrjäytynyt. Ihan avoimesti olen kysyjille kertonutkin, että en ole rokotetta ottanut enkö ota ennen kuin tutkimuksia on pitkältä ajalta, eikä kukaan ole tästä hermostunut. Ihan normaalisti käyn kaupassa ja kirjastossa jne. ilman maskia.

Mitä ekstrapalkintoa sä oot saanut? Jaettiinko jossain rokotuspaikoilla ilmaisia ämpäreitä?

Vierailija
44/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bush sanoi päämärän ääneen 1991 jo:

Vierailija
45/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano muutakuin ’do your own research’. Saattaa aueta silmät.

Kiinan ja Venäjän tukemien idioottien nettisivujen kritiitikön selailu ei ole tutkimusta. Se on ihan vaan noloa.

Vierailija
46/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmän tiedon mukaan korona lähti Wuhanin labrasta. Salaliitto se tuskin on. Sen sijaan reagointi vaikuttaa melko itsetuhoiselta

Sitähän ei tiedetä, että lähtikö vahingossa vai päästettiinkö irti tahallaan.

Vierailija
47/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano muutakuin ’do your own research’. Saattaa aueta silmät.

Kiinan ja Venäjän tukemien idioottien nettisivujen kritiitikön selailu ei ole tutkimusta. Se on ihan vaan noloa.

Kiina ja Venäjä ovat aika isoja tekijöitä maailmassa. Silmien sulkeminen heidän totuudeltaan ei tarkoita sitä, että sinulle länsimaissa tuputettu totuus olisi jotenkin todempaa. Avoin ihminen totustuu kaikkiin faktoihin ja tekee vasta sitten päätelmiä.

Vierailija
48/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole salaliitosta kuullut muilta kuin koronaan uskovilta poliitikoilta, he mielellään puhuvat "foliohatuista", mutta taitavat olla niitä itse.

Vierailija
50/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole salaliitosta kuullut muilta kuin koronaan uskovilta poliitikoilta, he mielellään puhuvat "foliohatuista", mutta taitavat olla niitä itse.

Salaliiton ja uutisten välillä on nykyään noin kuusi kuukautta.

Vierailija
51/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuksilla saadaan laittomat maassaolijat aisoihin, koronapassit on kohta joka maassa käytössä, matkustamaan et pääse ilman. Nuo järjestelmät kehittyy vielä tuosta, rokotuspaikoilla kysellään henk.todistukset, massatapahtumissa täytyy olla koronapassi jne. Kaikesta yksilön toiminnasta jää järjestelmään jälki. Näitä tietoja voidaan yhdistellä rajattomasti, käyttää hyödyksi monessa muussa asiassa vielä tulevaisuudessa. Ps. En ole folihattu.

Vierailija
52/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näissä spekulaatioissa aina omat ulottuvuutensa. Sisäpiiri varmasti voisi helposti sopia ja olla ottamatta spekulatiivisesti tappavaa rokotetta, mutta eipä ne itse jäljelle jäänyttä katrasta voisi hallita vaan tarvitsevat oikeat kätensä ja väkivaltakoneistonsa.

Juu, juuri tämän takia otin turvallisin mielin rokotteen. Kuka hyvänsä riittävän älykäs ja psykopaattinen toteuttamaan yllämainitun skenaarion ymmärtäisi myös, että rokottamattomat Taliban-laumat teurastaisivat tämän wannabe-herrarodun viimeiseen mieheen asti tässä Mad Max -skenaariossa. Veikkaan myös, että keskimääräisen vauvapalstailijan riskianalyysi rokotteen ottamisen suhteen on ollut hyvin erilainen kuin allekirjoittamatta jättäneellä, mutta lopputulos lienee sama. :-)

Minä taas spekuloin niin, että rokotteen avulla voitaisiin manipuloida RNA-säätelygeenejä, jotta massoista saataisiin tottelevaisia ja kuuliaisia...

https://www.tuni.fi/fi/ajankohtaista/luovuus-johti-homo-sapiensin-saily…

"Geenit, jotka erottavat modernit sapiensit neandertalinihmisistä ja simpansseista, ovat melkein kaikki RNA:sta valmistettuja säätelygeenejä, eivätkä DNA:sta valmistettuja proteiineja koodaavia geenejä."

"267 tunnepohjaiseen reagoivuuteen, itsehillintään ja itsetietoisuuteen vaikuttavaa geeniä, jotka löytyvät vain nykyihmisistä."

— Nämä 267 geeniä yhdessä vastaavat lähes kaikista periytyvistä temperamentin ja luonteenpiirteiden vaihteluista, jotka säätelevät ihmisen sopeutumista ympäristössä tapahtuviin muutoksiin, esimerkiksi siihen, miten ihmiset sopeutuvat arvaamattomiin uhkiin, kuten ilmastonmuutos, tarttuvat taudit, sosiaaliset konfliktit, ja selviytymiseen tarvittavien resurssien saantimahdollisuuksien heikkenemiseen, Lehtimäki kertoo."

RNA-rokotteesta etninen ase?

Vierailija
53/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näissä ihmetyttää se, että väestön matalakoulutetuin ja samalla älykkyydessään ei ehkä sitä korkeinta tasoa oleva väestönosa, uskoo nyt päässeensä jyvälle jostain mistä fiksummat eivät ole. Ja...tämä kertoikin siitä älykkyydestä, uskovat siihen ehdoitta.

Vierailija
54/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näissä spekulaatioissa aina omat ulottuvuutensa. Sisäpiiri varmasti voisi helposti sopia ja olla ottamatta spekulatiivisesti tappavaa rokotetta, mutta eipä ne itse jäljelle jäänyttä katrasta voisi hallita vaan tarvitsevat oikeat kätensä ja väkivaltakoneistonsa.

Juu, juuri tämän takia otin turvallisin mielin rokotteen. Kuka hyvänsä riittävän älykäs ja psykopaattinen toteuttamaan yllämainitun skenaarion ymmärtäisi myös, että rokottamattomat Taliban-laumat teurastaisivat tämän wannabe-herrarodun viimeiseen mieheen asti tässä Mad Max -skenaariossa. Veikkaan myös, että keskimääräisen vauvapalstailijan riskianalyysi rokotteen ottamisen suhteen on ollut hyvin erilainen kuin allekirjoittamatta jättäneellä, mutta lopputulos lienee sama. :-)

Minä taas spekuloin niin, että rokotteen avulla voitaisiin manipuloida RNA-säätelygeenejä, jotta massoista saataisiin tottelevaisia ja kuuliaisia...

https://www.tuni.fi/fi/ajankohtaista/luovuus-johti-homo-sapiensin-saily…

"Geenit, jotka erottavat modernit sapiensit neandertalinihmisistä ja simpansseista, ovat melkein kaikki RNA:sta valmistettuja säätelygeenejä, eivätkä DNA:sta valmistettuja proteiineja koodaavia geenejä."

"267 tunnepohjaiseen reagoivuuteen, itsehillintään ja itsetietoisuuteen vaikuttavaa geeniä, jotka löytyvät vain nykyihmisistä."

— Nämä 267 geeniä yhdessä vastaavat lähes kaikista periytyvistä temperamentin ja luonteenpiirteiden vaihteluista, jotka säätelevät ihmisen sopeutumista ympäristössä tapahtuviin muutoksiin, esimerkiksi siihen, miten ihmiset sopeutuvat arvaamattomiin uhkiin, kuten ilmastonmuutos, tarttuvat taudit, sosiaaliset konfliktit, ja selviytymiseen tarvittavien resurssien saantimahdollisuuksien heikkenemiseen, Lehtimäki kertoo."

RNA-rokotteesta etninen ase?

Se targetoi eniten läskejä ja vanhoja miehiä. Heitä tässä yritetään hävittää maailmasta.

Vierailija
55/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin teiltä ihan mielenkiinnosta että kuka teidän mielestänne tämän

salaliiton takana on ja miten on mahdollista että tämä "salaperäinen taho" ei

ole paljastunut yhdellekään valtiolle?

No minä epäröin rokotteiden ottamista sen takia, että jos itse aikoisin hävittää 70 - 90 % maailman väestöstä ekokatastrofin välttämiseksi, niin loisin keinotekoisen pandemian, ja lurauttaisin rokotteeseen hieman CDF-prioneja mausteeksi. Voila, 99 % rokotetuista kuolisi 10 vuoden sisään melko kivuttomasti. Prionien havaitseminen rokotetehtaalla tai sen jälkeen olisi lähes mahdotonta, mutta toki niiden ujuttaminen rokotetehtaalle vaatisi varsin vaikutusvaltaisen ryhmän kontakteja. Koska tämmöinen operaatio kuitenkin hävittäisi epäsuhtaisen paljon tällaisen Bilderberg-ryhmän omaa porukkaa (lue: kehittyneiden teollisuusmaiden työntekijöitä) ja jättäisi suhteettoman paljon köyhiä henkiin, niin päätinpä sitten ottaa rokotteet. Skenaario on varsin epätodennäköinen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Prion

Eikö olisi yksinkertaisempaa tappaa väkeä suoraan siihen epidemiaan? Rokote on hidas ja aikaavievä ylimääräinen askel. Lisäksi se jättää henkiin sen väestön (rokottamattomat kehitysmaakaiset), jotka lisääntyvät runsaimmin.

Jos itse epidemia olisi hengenvaarallinen niin kukaan ei voisi olla turvassa. Nyt flunssan varjolla saadaan ihmiset hinkumaan piikkejä. Suorastaan nerokasta etten sanoisi.

Vau, sun logiikkasi puree !

Vierailija
56/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin teiltä ihan mielenkiinnosta että kuka teidän mielestänne tämän

salaliiton takana on ja miten on mahdollista että tämä "salaperäinen taho" ei

ole paljastunut yhdellekään valtiolle?

No minä epäröin rokotteiden ottamista sen takia, että jos itse aikoisin hävittää 70 - 90 % maailman väestöstä ekokatastrofin välttämiseksi, niin loisin keinotekoisen pandemian, ja lurauttaisin rokotteeseen hieman CDF-prioneja mausteeksi. Voila, 99 % rokotetuista kuolisi 10 vuoden sisään melko kivuttomasti. Prionien havaitseminen rokotetehtaalla tai sen jälkeen olisi lähes mahdotonta, mutta toki niiden ujuttaminen rokotetehtaalle vaatisi varsin vaikutusvaltaisen ryhmän kontakteja. Koska tämmöinen operaatio kuitenkin hävittäisi epäsuhtaisen paljon tällaisen Bilderberg-ryhmän omaa porukkaa (lue: kehittyneiden teollisuusmaiden työntekijöitä) ja jättäisi suhteettoman paljon köyhiä henkiin, niin päätinpä sitten ottaa rokotteet. Skenaario on varsin epätodennäköinen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Prion

Eikö olisi yksinkertaisempaa tappaa väkeä suoraan siihen epidemiaan? Rokote on hidas ja aikaavievä ylimääräinen askel. Lisäksi se jättää henkiin sen väestön (rokottamattomat kehitysmaakaiset), jotka lisääntyvät runsaimmin.

Jos itse epidemia olisi hengenvaarallinen niin kukaan ei voisi olla turvassa. Nyt flunssan varjolla saadaan ihmiset hinkumaan piikkejä. Suorastaan nerokasta etten sanoisi.

Totta ja mitä tulee niihin kehitysmaalaisiin niin niitä myös kuolee omiin oikeisiin tauteihin sekä huonoihin elinolosuhteisiin. Kehitysmaalainen ei ole eliitille uhka. 

On turvallista piikittää lampaat sen sijaan, että kehittäisi oikeasti vaarallisen taudin, jolta eliittikään ei olisi turvassa.

..on vielä aulis orjatyöpalkalla puurtamaan.

Vierailija
57/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diktatuuri ja markkinavoimat ovat kaiken takana. Useamman tahon yhteinen sopimus kyseessä. Hyvä veli -jako.

Kapitaali-imperiumi ja sen peto- sekä huoraamistalous (Suuri Babylon & Baabelin portto). Tuo oli tiensä päässä ja kaatumassa, tällä ostettiin lisäaikaa ja rokotuspassidiktatuuridystopialla halutaan turvata jatko.

Vierailija
58/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä ihmetyttää se, että väestön matalakoulutetuin ja samalla älykkyydessään ei ehkä sitä korkeinta tasoa oleva väestönosa, uskoo nyt päässeensä jyvälle jostain mistä fiksummat eivät ole. Ja...tämä kertoikin siitä älykkyydestä, uskovat siihen ehdoitta.

Minulla oli sinulle pitkä vastaus rokotevastustajien älykkyyden U-käyrästä, mutta sensuuri ei anna sitä lähettää.

Vierailija
59/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo pitää kaikkia rokotteiden vastustajia idiootteina, koska täälläkin poistetaan kaikki keskustelut siinä vaiheessa, kun sinne ilmestyy Helsingin yliopiston tutkijoita ja tohtoreita väittelemään tieteellisten julkaisujen avulla. Ihmiset eivät edes ehdi näkemään niitä järkeviä ja vakuuttavia argumentteja, koska ne poistetaan silmänräpäyksessä. Mutta faktahan on, että jotkut humanististen tieteiden maisterit ja KTM:t ymmärtävät immunologiasta yhtä paljon kuin simpanssi Shakespearesta, vaikka muuta täällä esittävät.

Vierailija
60/191 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkolääkitysdystopia on jo lähes ovella, Ranskassa jo totta. Kansalainen ei voi vapaasti liikkua, käyttää palveluita, tehdä työtä tai opiskella ilman 6kk välein otettavaa pakkolääkityspistoksella saatavaa koronapassia. Olemme ajautumassa diktatuuriin. Big Pharman ja suurpääoman medikalisaation märkä uni - koko ihmiskunta pakkolääkityksen alaisena, jonka nousevat lääkekulut makaa yhteiskunta/veronmaksajat. Edes Orwell ei tällaista olisi keksinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän