Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa? Joku haki mun paketin postista??

Vierailija
15.09.2014 |

Tilasin monen sadan euron arvoisen tuotteen viime viikolla. Sain tilausvaiheessa Postin seurantakoodin. Tuotetta ei ole maksettu, siitä tulee lasku perään.
Katsoin aamulla, että lähetys on saapunut toimipaikkaan. Kävin nyt töiden jälkeen hakemassa sitä, mutta se oli jo noudettu! Netistä näkyy, että paketti on haettu ja kuittauksen tehneen nimi näkyy myös. Se näyttää virolaiselta nimeltä.
Postissa sanottiin, että tällä miehellä oli mun valtakirja. EI OLLUT! Ikinä kuullutkaan tuollaista nimeä! Postissa ei osattu heti sanoa, miten tässä pitäisi toimia. Lähetyskodia ei anneta ulkopuolisille, eli he eivät oikein uskoneet minua.
Mitä ihmettä nyt teen? Rikosilmoitus nimen perusteella? Uskooko minua kukaan?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, on kyllä kurjaa! Toivottavasti saat pesurisi, ja toivottavasti tuo identiteettivaras ei keksi enää mitään muita yllätyksiä...

Vierailija
22/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä olisi totta, olisivat näyttäneet sulle sen valtakirjan. Siitä sitten poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuote se on?

Vierailija
24/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

trololollollollolo

ap

Vierailija
25/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, kaikkea sitä ..

Vierailija
26/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:30"]trololollollollolo

ap
[/quote]
:::::::DDDDD

Vierailija
27/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:29"]No jos tämä olisi totta, olisivat näyttäneet sulle sen valtakirjan. Siitä sitten poliisille.
[/quote]
On totta ja tietenkin näyttivät sen valtakirjan. Mun allekirjoitus näytti siinä aika samalta, mutta tiedän varmasti, etten ole moista kirjoittanut.
Googletin nimen, ei mitään tietoa nimestä. Olisikohan keksitty nimi ja haettu tekaistuilla papereilla.
Että ottaa päähän!
Ap

Vierailija
28/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap
[/quote]
:D:D:D

Vierailija
29/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap
[/quote]
Ei ole trolli!
Oikea ap

Vierailija
30/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:30"]Mikä tuote se on?
[/quote]
Sellainen Kärcherin painepesuri.
Ap

Vierailija
31/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:28"]

Tilasin monen sadan euron arvoisen tuotteen viime viikolla. Sain tilausvaiheessa Postin seurantakoodin. Tuotetta ei ole maksettu, siitä tulee lasku perään. Katsoin aamulla, että lähetys on saapunut toimipaikkaan. Kävin nyt töiden jälkeen hakemassa sitä, mutta se oli jo noudettu! Netistä näkyy, että paketti on haettu ja kuittauksen tehneen nimi näkyy myös. Se näyttää virolaiselta nimeltä. Postissa sanottiin, että tällä miehellä oli mun valtakirja. EI OLLUT! Ikinä kuullutkaan tuollaista nimeä! Postissa ei osattu heti sanoa, miten tässä pitäisi toimia. Lähetyskodia ei anneta ulkopuolisille, eli he eivät oikein uskoneet minua. Mitä ihmettä nyt teen? Rikosilmoitus nimen perusteella? Uskooko minua kukaan?

[/quote] 

No huh! Niitä seurantakoodejahan voi huvikseen syötellä postin kotisivuilla olevaan kenttään ja katsoa mihin postitoimistoon paketti menee, vastaanottajan nimeä ja sisältöä ei tietenkään näe, mutta huomasin joskus kun syötin vähän väärän numeron siihen että oli menossa aivan muualle kuin minulle (sitten huomasin virheen). 

Vierailija
32/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö joku oikeasti näinkin huinoon provoon? Ainahan postissa vaaditaan henkkarit ja lähetyskoodi. Ainakin täällä, jos joku muu hakee, niin pitää olla esittää allekirjoitettu valtakirja, henkkarit ja puhelinsoitto, että tän niminen ihminen hakee tämän paketin, jo ennen noutoa.

Vierailija
33/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet rikosilmoituksen! Viet valtakirjan poliisille, ottavat siitä sormenjäljet jos olisi vaikka jo poliisin tietokannassa (tuommoinen tyyppi varmaan onkin). Soita ja tee se heti!

Vierailija
34/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on osannut sun allekirjoituksenkin väärentää lähes oikein, niin herää kysymys että oletko kadottanut henkkarit tai jonkin muun kortin, jossa sun allekirjoitus on?

Vierailija
35/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:34"]Menikö joku oikeasti näinkin huinoon provoon? Ainahan postissa vaaditaan henkkarit ja lähetyskoodi. Ainakin täällä, jos joku muu hakee, niin pitää olla esittää allekirjoitettu valtakirja, henkkarit ja puhelinsoitto, että tän niminen ihminen hakee tämän paketin, jo ennen noutoa.
[/quote]
Valtakirja, lähetyskoodi ja henkkarit riittävät.
T.Ärrän täti

Vierailija
36/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:34"]

Menikö joku oikeasti näinkin huinoon provoon? Ainahan postissa vaaditaan henkkarit ja lähetyskoodi. Ainakin täällä, jos joku muu hakee, niin pitää olla esittää allekirjoitettu valtakirja, henkkarit ja puhelinsoitto, että tän niminen ihminen hakee tämän paketin, jo ennen noutoa.

[/quote] Meidän kaupan asiamiespostissa riittää, kun sanot lopputunnuksen ja sutaiset nimesi siihen koneeseen. Olen monesti miettinyt, että voisin aivan hyvin hakea muiden paketteja ja sanoa, että lopputunnus on vaikka 1234 ja sutaista hfhfklh siihen pieneen koneeseen. Ei koirat perään haukkuisi.

Vierailija
37/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:34"]Menikö joku oikeasti näinkin huinoon provoon? Ainahan postissa vaaditaan henkkarit ja lähetyskoodi. Ainakin täällä, jos joku muu hakee, niin pitää olla esittää allekirjoitettu valtakirja, henkkarit ja puhelinsoitto, että tän niminen ihminen hakee tämän paketin, jo ennen noutoa.
[/quote]

ei oo kyllä ikinä mitään puhelinsoittoa tehty ja aika monesti olen valtakirjalla hakenut. mä olenkin aina miettinyt, että jos vaikka väärään osoitteeseen jaetaan se paperinen saapumisilmoitus niin ihan helppo väärentää valtakirja.

trolli tai ei, en olisi yhtään hämmästynyt tämmösestä postin kämmäilystä...

Vierailija
38/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] ei meidän postissa ainakaan ruveta kenellekään soittamaan. Ja aina ei kysytä edes henkkareita.

Vierailija
39/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai kerran vahingossa jonkun muun paketin ja huomasi vasta kotona. Täysin mahdollinen tilanne tämäkin mielestäni.

Vierailija
40/93 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:36"]Jos on osannut sun allekirjoituksenkin väärentää lähes oikein, niin herää kysymys että oletko kadottanut henkkarit tai jonkin muun kortin, jossa sun allekirjoitus on?
[/quote]
Sitä mäkin mietin, että on joko pidempään seurannut minua tai saanut jotain mun papereita käsiinsä. Mitään kortteja ei ole viety, mutta kuoleman ne NYT. Alkaa ajatukset juosta sataa tuhatta, mitä kaikkea muuta se mies on voinut tehdä?
Älkää nyt sitten ostako miltään nettikirpparilta halpaa Kärcherin painepesuria!
Ap