Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania sellaiset miehet jotka ottavat vaimoiltaan kantamukset

Vierailija
20.08.2021 |

Vaikka heillä itselläänkin olisi kannettavaa.

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva, mutta täysin epäoleellista kaiken muun tärkeämmän rinnalla.

Vierailija
62/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva, mutta täysin epäoleellista kaiken muun tärkeämmän rinnalla.

Mikään ei kyllä ole tärkeämpää kuin hyvät käytöstavat, rakkaus ja kunnioitus puolisoaan kohtaan. Ilman noita ei ole parisuhdettakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että nämä miehet, jotka inhoavat feminismiä ja haluaisivat n.s. vanhoilliset naiset takaisin hellojen ja nyrkkien väliin eivät kuitenkaan kunnioita näitä vanhoja etikettisääntöjä :D Sikaillako pitää saada ja nainen hoitaa kaiken? No, toisaalta he eivät ymmärrä feminismiä edes alkeellisesti.

Vierailija
64/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen mies, tosin itse en siitä innostu ollenkaan. Mulle kauppakassien kanto on arjen kuntoilua :D eihän niitä lihaksia tule kaupungissa muuten arjessa juuri käytettyä. Eri asia jos on kantamuksia, joista en selviä, mutta ei niitä arkiostoksilla tule. (En kyllä siitä tietenkään loukkaannukaan, ja arvostan kyllä miehen huomaavaisuutta.)

Muutenkaan en oikein välitä tuoliin auttamisista ja muista. Ne eivät ole huonoja tehdä, mutta eivät ne myöskään oikein kerro mitään. Niinkuin joku jo tässä ehti sanomaan, ne huonoimmatkin miehet rakastavat tällaisia tapoja. Ne ovat luonteeltaan sellaista teatteria, ja niiden kautta on helppo esittää herrasmiestä. Se mitä tapahtuu kotona on kokonaan toinen juttu.

Ovia on kohteliasta avata kaikille.

Vierailija
65/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksatte kantaa pientä lasta mutta ette kauppakassia?

Vierailija
66/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ei vaan mene perille se, että kyse ei ole jaksamisesta...

Vierailija
67/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kantaa aina kauppakassit autoon ja autosta. Vaikka kävisin yksin kaupassa hän pyytää jättämään kassit autoon ja hakee ne hetken kuluttua. Hyvin kasvatettu ja koulutettu;)

#miesvihanäkyväksi

Mies ei ole mikään koulutettu puudeli Sirkus Parisuhteessa.

Ei tarvitse ollakaan. Voi sitä silti herrasmies olla. Mutta sinä nyt et tiedä koko sanan merkitystä edes, enkä viitsi sitä sinulle tässä nyt avata.

Siinä puhuttiin "hyvin koulutettu"

Onko se ok jos mies "kouluttaa" naista vähän läpsimällä?

Vierailija
68/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannan aina kaikki raskaammat kantamukset, tietysti. Vaimoni tekee niin paljon kotijuttuja, että nämä kauppakassien kantamiset ja roskien viemiset on vähintä mitä voin tehdä.

Vierailija
69/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kaikki raskaat, likaiset ja teknisyyttä vaativat työt. Muut jaetaankin sitten tasan, tänä tasa-arvon aikana.

Vierailija
70/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen mies, tosin itse en siitä innostu ollenkaan. Mulle kauppakassien kanto on arjen kuntoilua :D eihän niitä lihaksia tule kaupungissa muuten arjessa juuri käytettyä. Eri asia jos on kantamuksia, joista en selviä, mutta ei niitä arkiostoksilla tule. (En kyllä siitä tietenkään loukkaannukaan, ja arvostan kyllä miehen huomaavaisuutta.)

Muutenkaan en oikein välitä tuoliin auttamisista ja muista. Ne eivät ole huonoja tehdä, mutta eivät ne myöskään oikein kerro mitään. Niinkuin joku jo tässä ehti sanomaan, ne huonoimmatkin miehet rakastavat tällaisia tapoja. Ne ovat luonteeltaan sellaista teatteria, ja niiden kautta on helppo esittää herrasmiestä. Se mitä tapahtuu kotona on kokonaan toinen juttu.

Ovia on kohteliasta avata kaikille.

Aika nuivaa.

Vierailija
71/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat siis avuttomia jotka tarvitsevat apua arjen perushommissa.

Voimaantukaa kun kerran olette aloittaneet.

Vierailija
72/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kantaa aina kauppakassit autoon ja autosta. Vaikka kävisin yksin kaupassa hän pyytää jättämään kassit autoon ja hakee ne hetken kuluttua. Hyvin kasvatettu ja koulutettu;)

#miesvihanäkyväksi

Ei tarvitse ollakaan. Voi sitä silti herrasmies olla. Mutta sinä nyt et tiedä koko sanan merkitystä edes, enkä viitsi sitä sinulle tässä nyt avata.

Puhuttiinko tuossa väkivallasta? Mene ulos rauhoittumaan.

Vierailija
73/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen antaa persettä, hyvin koulutettu nääs.

Vierailija
74/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun nainen avaa minulle oven  ja antaa istumapaikan, niin sitten kannan hänet ostoksiaan.

Jos on kaunis.

Ketjussa on kyse pariskunnista, joten tämä kommentti on hämmentävä. Ihan kun mies huomaa, että ei juma, minullahan on kaunis vaimo, kannanpa ostoskassit.

Vierailija
75/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Puhuttiinko tuossa väkivallasta? Mene ulos rauhoittumaan.

Mistä tiedät naisen koulutusmetodit? Väkivalta, oli se sitten henkistä tai fyysistä esiintyy erittäin yleisesti naisten keinovalikoimassa

Vierailija
76/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että nämä miehet, jotka inhoavat feminismiä ja haluaisivat n.s. vanhoilliset naiset takaisin hellojen ja nyrkkien väliin eivät kuitenkaan kunnioita näitä vanhoja etikettisääntöjä :D Sikaillako pitää saada ja nainen hoitaa kaiken? No, toisaalta he eivät ymmärrä feminismiä edes alkeellisesti.

Eiköhän tässä vain osoiteta feministien kaksinaismoraalisuus. Eihän tämä ketju miesten aloittama ole.

Vierailija
77/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee kaikki raskaat, likaiset ja teknisyyttä vaativat työt. Muut jaetaankin sitten tasan, tänä tasa-arvon aikana.

Niin no, voihan se nykypäivän kerrostaloasukille olla raskasta, likaista ja teknisyyttä vaativaa työtä kantaa kauppakassit autoon ja keittiöön. 

Huokaus.

Vierailija
78/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanna kasseja, jos mies on mukana ja saa tuotua kaiken. Jaksaisin kyllä, mutta mies jaksaa paremmin, joten on häneltä huomaavaista kantaa ne. Arjen kuntoiluksi käyn salilla ja teen sekä perinteiset mavet että rdl:it ilman remmejä. 

Vierailija
79/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat siis avuttomia jotka tarvitsevat apua arjen perushommissa.

Voimaantukaa kun kerran olette aloittaneet.

Harvassa on ne pariskunnat, joissa kaupassa käydään yhdessä tai mies yksinään. Minä olen raahannut painavia ostoksia paljon enemmän mitä mies, joten on ihan kohtuullista, että mies kantaa painavammat kassit. Itse hän ne pakkaakin ja pakkaa ihan liian täyteen. On helpompi kantaa kahta kohtuullisen painavaa kassia mitä mitä yhtä täyteen tungettua.

Vierailija
80/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooo... Ja sitä tasa-arvoisempaa mitä vähemmän nainen tekee ja mitä enemmän mies. Vieläkö tässä tasa-arvoon pyrkivässä yhteiskunnassa toivotaan mies kantaa naisen kamat? Luulisi että olisi jo ajat sitten luovuttu siitä ajatuksesta, silloin kun alettiin alistaa miehiä keittiöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi