Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania sellaiset miehet jotka ottavat vaimoiltaan kantamukset

Vierailija
20.08.2021 |

Vaikka heillä itselläänkin olisi kannettavaa.

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet jotka ovat yli-innokkaita auttamaan ja tekemään ovat reppanoita jotka yrittää mielistellä naista kun pelkäävät muuten jäävänsä yksin.

Vierailija
42/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset miehet jotka ovat yli-innokkaita auttamaan ja tekemään ovat reppanoita jotka yrittää mielistellä naista kun pelkäävät muuten jäävänsä yksin.

Ei, vaan heidät on kasvatettu herrasmiehiksi ja sellaisista miehistä naiset pitävät. Heistä pidetään nimenomaan kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies minua 25 cm pidempi ja muutenkin paljon lihaksikkaampi. Välillä muut katsoivat kaupassa pitkään kun mies vain pakkasi kevyet tavarat kasseihin ja jätti ne ja painavat tavarat irrallaan liukuhihnan päähän odottamaan että minä nostelen pienenä naisena kassit ostoskärryyn ja kuskaan sillä autolle jossa taas nostelin kassit autoon.

No miehellä oli tosi kipeät kädet. Tenniskyynärpäät ei näy päällepäin.

Normaalisti mies kantaa yli puolet kun kerta on voimakkaampi.

Oma mies oli ollut vatsan alueen leikkauksessa ja oli vielä toipilas, kun halusi lähteä kauppaan mukaan. Sanoin, että voi pakata kassit, mutta ei saa nostaa niitä kärryyn. Tyhjensin kärryt hihnalle, menin maksamaan ja vilkaisin sivulle. Siellä mies oli just nostamassa pakattua kassia. Karjaisin kovaa "irti", mies säikähti ja niin säikkyi kassakin. Piti sitte jatkaa rauhallisemmalla äänellä, että et saa vielä nostella noin painavia.

Vierailija
44/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko yleisesti siis tapana, että nainen maksaa ostokset ja mies pakkaa hihnan päässä ja sen jälkeen kantaa? Oon kateellinen, sillä mies notkuu mun vieressä, kun maksan ja joudun pakkaamaan ja kantamaan kaiken.

Vierailija
45/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko yleisesti siis tapana, että nainen maksaa ostokset ja mies pakkaa hihnan päässä ja sen jälkeen kantaa? Oon kateellinen, sillä mies notkuu mun vieressä, kun maksan ja joudun pakkaamaan ja kantamaan kaiken.

Miksi sinä edes otat tuollaisen miehen mukaasi kauppaan, täysi turhake? :D Kyllä meillä mies kantaa kauppakassit, jos erehdyn kassista ottamaan kiinni, niin ottaa sen itselleen kantoon.

Vierailija
46/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osa nuorista miehistäkin on vielä hyvin kasvatettuja. Matkustin painavan matkalaukkuni kanssa junassa, enkä millään jaksanut nostaa laukkua tavarahyllylle. Riuska nuori mies tuli apuun ja nosti laukun ihan tuosta vaan. 

Toisaalta osa on näitä tässäkin ketjussa esiintyviä moukkia. Eräällä toisella junamatkalla vanhempi nainen oli varannut istumapaikan ikkunan vierestä. Käytävän puolella istui joku parikymppinen ja parimetrinen hunsvotti, joka ei vaivautunut edes nousemaan kun nainen yritti paikalleen. Siirsi vain hiukan kinttujaan. Hän ei myöskään auttanut naisen laukkua hyllylle, joten menin sitten itse apuun ja yhteisvoimin saimme naisen laukun nostettua. Juippi vaan mulkoili lippiksensä alta. Häpeäisin, jos oma saman ikäinen poikani käyttäytyisi noin.

Vierailija
47/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun nainen avaa minulle oven  ja antaa istumapaikan, niin sitten kannan hänet ostoksiaan.

Jos on kaunis.

Ja tässä syy, miksi olet sinkku. For ever.

Vierailija
48/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä edes otat tuollaisen miehen mukaasi kauppaan, täysi turhake? :D Kyllä meillä mies kantaa kauppakassit, jos erehdyn kassista ottamaan kiinni, niin ottaa sen itselleen kantoon.

Se on merkki että mies pitää sinua heikkona etkä jaksa kantaa kauppakassia.

Vierailija
49/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kantaa aina kauppakassit autoon ja autosta. Vaikka kävisin yksin kaupassa hän pyytää jättämään kassit autoon ja hakee ne hetken kuluttua. Hyvin kasvatettu ja koulutettu;)

#miesvihanäkyväksi

Mies ei ole mikään koulutettu puudeli Sirkus Parisuhteessa.

Vierailija
50/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta munassa minä olen heikompi kuin lihaksikas mieheni! :D Olen varmasti heikompi kuin miehet yleensäkin, mikä pointti tässä nyt oli?

Vierailija
51/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kantaa aina kauppakassit autoon ja autosta. Vaikka kävisin yksin kaupassa hän pyytää jättämään kassit autoon ja hakee ne hetken kuluttua. Hyvin kasvatettu ja koulutettu;)

#miesvihanäkyväksi

Mies ei ole mikään koulutettu puudeli Sirkus Parisuhteessa.

Ei tarvitse ollakaan. Voi sitä silti herrasmies olla. Mutta sinä nyt et tiedä koko sanan merkitystä edes, enkä viitsi sitä sinulle tässä nyt avata.

Vierailija
52/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se itsetuntoa hivelee, kun mies pitään naistaan riittävän rikkaana maksamaan aina ostokset ja riittävän vahvana kantamaan aina kaikki kauppakassit. Tulee ihan milettömän hemmoteltu olo, kun loskassa raahaa neljää ostoskassia miehen selatessa puhelintaan.

Vierailija
53/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta munassa minä olen heikompi kuin lihaksikas mieheni! :D Olen varmasti heikompi kuin miehet yleensäkin, mikä pointti tässä nyt oli?

Normaalin naisen tulee jaksaa kantaa kauppakassit mutta miehesi on todennut että olet liian heikko eikä.

Vierailija
54/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet kantaa!

Vierailija
55/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalin naisen tulee jaksaa kantaa kauppakassit mutta miehesi on todennut että olet liian heikko eikä.

Emme me aina yhdessä käy kaupassa. Silloin kun käyn yksin, kannan kassit ihan itse. Jos menemme miehen kanssa, hän kantaa. Koska haluaa olla herrasmies ja helpottaa elämääni. Vieras käsite sinulle.

Vierailija
56/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet kantaa!

Ei kanna. Juntit ja huonokäytöksiset eivät kanna.

Vierailija
57/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme me aina yhdessä käy kaupassa. Silloin kun käyn yksin, kannan kassit ihan itse. Jos menemme miehen kanssa, hän kantaa. Koska haluaa olla herrasmies ja helpottaa elämääni. Vieras käsite sinulle.

Mikset sinä ole herrasnainen ja kanna kauppakasseja miehelle?

Vierailija
58/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli vähän turn off, kun matkustin ekaa kertaa yhden treffimiehen luokse. Mulla oli junasta tullessa iso kassi kannettavana, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen sitä. Tultiin hänen autolleen, kehotti mua vaan laittamaan kassini takapenkille, ei avannut edes auton ovea. Käytiin samalla matkalla kaupassa, minä pakkasin ostokset ja otin kassin, ei taaskaan elettäkään kantaakseen ostokset. Ja näitä esimerkkejä tuli useampia. Jäi vähän paha maku siitä reissusta ja kiinnostus kyllä lopahti.

Kyllä itse ainakin odotan mieheltä ihan peruskohteliaisuutta ja muiden huomioimista. Tältä mieheltä sellainen ei valitettavasti onnistunut.

Vierailija
59/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä ole herrasnainen ja kanna kauppakasseja miehelle?

Sellaista sanaa ei ole kuin herrasnainen. Ja jos mieheni haluaa olla herrasmies niin en kai minä nyt ala siellä kaupassa riehumaan ja kiistelemään oikeudestani kantaa kassia? :D

Vierailija
60/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko laihduttaa niin jaksaisit kantaa kassit ihan itse.

Ei se kyllä ruumiinrakenteesta ole kiinni. Mies nyt sattuu yleensä olemaan vahvempi ihan luonnostaan. Jos ne useamman kilon kauppakassit eivät miehestä tunnu missään, niin miksi tästä asiasta pitää vängätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi