Ihania sellaiset miehet jotka ottavat vaimoiltaan kantamukset
Kommentit (204)
Mun mies kantaa aina kauppakassit yms., mutta paljon muuta se ei sitten teekään.
Miksi oletetaan että miehen sorminivelet olisivat yhtään sen kestävämpiä kuin naisten? Entä jos mies on hento.
Joo mun mies kantaa aina kaiken :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletetaan että miehen sorminivelet olisivat yhtään sen kestävämpiä kuin naisten? Entä jos mies on hento.
Tämän vuoksi hennot miehet eivät ole kysyttyjä naisten keskuudessa.
En useamman miehen kokemuksellakaan pysty naisena edes ymmärtämään sellaista, että jonkun mies hakee vaimon tekemät ostokset autosta...
Miten joku mies voisi olla noin huomioiva, noin ihana?? Ei ole minun arkeani. Naisen täytyy olla todella kaunis. Tai rikas :D
Tavisnaisena olen saanut kyllä odotella pitkään edes mielestäni normaalia huomioimista suhteessa. Päinvastoin itse on pitänyt aina selvitä, tehdä ja maksaa.
Hemmottelu ja edes minun huomioimiseni on ollut miehestä riippuen lähes tai täysin yksipuolinen käsite.
Onks tää sitä tasa-arvoa jota kaikki feminatsit peräänkuuluttaa?
Vierailija kirjoitti:
Itseäni vain ärsyttää, kannan mielelläni painavat asiat itse ja pysyn paremmassa kunnossa.
Ihan samaa mietin. Omaa miestä hävettää, jos kannan itse ja olen suosiolla antanut hänen kantaa, jos olemme liikkeellä yhdessä.
Joku saa mun pojasta hyvän miehen: kantaa jo nyt äitinsä kauppakassit jos ollaan kahdestaan liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimossa on yleensä tarpeeksi taakkaa, vaikkei sen turhia ostoksia kantaisikaan.
Voithan aina jättää sen taakkasi. Ai niin, mutta sullahan täytyy silloin olla jo uusi taakka katsottuna, muuten kun et pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patronaising… kyllä se nainen selviää niiden kanssa ihan itsekkin.
Alapeukuttajat, mites se tasa-arvo ja patriarkaatti?
Mitä tekemistä kauppakassilla on tasa-arvon kanssa? Tasa-arvoa on se, että molemmat osallistuvat yhtäläisellä äänioikeudella siihen muutetaanko Laihialle vai Jurvaan vai lähdetäänkö lomalle Kreikkaan vai Espanjaan, mutta kauppakassin kantaminen on vain yleistä kohteliaisuutta.
Myös siivoaminen ja ruuanlaitto naisen taholta on yleistä kohteliaisuutta? Vai onko se eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä kauppakassilla on tasa-arvon kanssa? Tasa-arvoa on se, että molemmat osallistuvat yhtäläisellä äänioikeudella siihen muutetaanko Laihialle vai Jurvaan vai lähdetäänkö lomalle Kreikkaan vai Espanjaan, mutta kauppakassin kantaminen on vain yleistä kohteliaisuutta.
Myös siivoaminen ja ruuanlaitto naisen taholta on yleistä kohteliaisuutta? Vai onko se eri asia?
Kotityöt päätetään tietenkin yhdessä, kumpi hoitaa mitäkin. Vaimo voi vaikka kokata, jos mies pyykkää. Miten kukin pari haluaa asian sopia.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa muunkinlaisia miehiä?
Hyvät naiset, valitkaa mieheksenne naista kunnioittava herrasmies.
M.
Ja mä taas mietin onko aloituksen kaltaisia miehiä muka missään olemassa!
En oo koskaan tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun nainen avaa minulle oven ja antaa istumapaikan, niin sitten kannan hänet ostoksiaan.
Jos on kaunis.
Ihania miehiä. Aa että.
Näyttää se olevan vaikeaa joillekin miehille ihan perustavanlaatuinen kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat. Onneksi myös minun mieheni on kohtelias; kantaa painavimmat tavarat ja kauppakassit, avaa ovet ja auttaa jopa takin päälle. Keski-ikäisissä miehissä näitä helmiä vielä löytyy ja poikammekin on oppia näistä asioista saanut.
Vierailija kirjoitti:
Kun ottaa päivällä vaimon kantamukset niin saa ottaa illalla hänen takamuksen.
Mä oon niin onnellinen tästä palstasta.
Miehet näyttää millaisia oikeasti ovat.
Kaikki romanttiset harhat lentää ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
En useamman miehen kokemuksellakaan pysty naisena edes ymmärtämään sellaista, että jonkun mies hakee vaimon tekemät ostokset autosta...
Miten joku mies voisi olla noin huomioiva, noin ihana?? Ei ole minun arkeani. Naisen täytyy olla todella kaunis. Tai rikas :D
Tavisnaisena olen saanut kyllä odotella pitkään edes mielestäni normaalia huomioimista suhteessa. Päinvastoin itse on pitänyt aina selvitä, tehdä ja maksaa.
Hemmottelu ja edes minun huomioimiseni on ollut miehestä riippuen lähes tai täysin yksipuolinen käsite.
Jos viittaat minun vastaukseeni niin en ole poikkeuksellisen kaunis enkä rikaskaan.
Mun mies on äärimmäisen huomioiva - ei vain minua vaan kaikkia kohtaan. Erityisesti naisia.
Kotona tekee vähintään puolet kotitöistä, rakastaa ruuanlaittoa ja hyvin usein tekee sitä perheelle. Oikeastaan pelkästään mun hommia on jostain syystä lakanoiden vaihto (sotkeutuu niihin aina:D) ja pyykin pesu. Hyvä seuramies, rakastaa sitä että meillä on perhettä tai ystäviä syömässä.
Kun lapset oli tarha- ja kouluiässä ei mun tarvinnut koskaan lähteä viemään heitä kylminä aamuina, hän vei ja minä hain jos pääsin aiemmin töistä.
Olemme rakentaneet 3 taloa yhdessä ja hän piti minua täysin tasavertaisena sielläkin, tosin mulla oli hänen ostamansa pienempi ja kevyempi vasara ja hommat valittiin sen mukaan mihin voimat riitti. Jos olin raksalla hän hoiti kodin ja lapset, ja päinvastoin.
Hänelle on jotenkin kunniatehtävä se että saa toteutettua mun unelmia ja helpotettua mun elämää. Kai se on rakkautta:D Ja tietty vastavuoroista.
6
Mun mies ensin ompelee ne kauppakassit, käy kaupassa ja kantaa kantamukset, laittaa kaappeihin ja sitten alkaa kokkaamaan. ♥️♥️♥️♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ainakin osa alapeukuista on tullut tuosta väärin kirjoitetusta "patronaising" sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kantaa aina kauppakassit autoon ja autosta. Vaikka kävisin yksin kaupassa hän pyytää jättämään kassit autoon ja hakee ne hetken kuluttua. Hyvin kasvatettu ja koulutettu;)
Ei voi mieheksi sanoa. Onko sinut sitten kasvatettu huonosti kun jätät kassit kantamatta?
En ikinä kanna suomalaisten naisten laukkuja.