Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästänkö lapseni demi.fi sivustolle?

Vierailija
15.09.2014 |

Lapseni on siis vitosella puhunut monesti tästä sivustosta ja siitä että hänen kaikki kaverinsakin ovat siellä. Onko tämä asiallinen sivusto ja kannattaako mennä vähän tarkastelemaan mitä tässä sivustossa tehdään vai onko teillä kokemusta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta,mutta tiedän nuorille suunnatun Demi-lehden.Katso onko samaa asiaa.Demi on noin 13 ja siitä eteenpäin nuorten,vissiin tyttöjen lehti,saattaa olla asiaa molemmille,en ole lukenut,mutta käy sivustoilla.

Vierailija
2/11 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon siellä kaikkee seksijuttuja ainakin puhutaan. Ja laihdutusvinkkejä jaellaan. Itse en ainakaan päästäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorttoäitien lorttotyttäret jakavat toisilleen seksivinkkejä. Siinä demi tiivistettynä.

Vierailija
4/11 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että itse sain teininä (10v sitten) sieltä hirveästi tukea kaikkiin oman mielen myllerryksiin. En osaa sanoa mikä meno siellä tänä päivänä on mutta ei se pelkkää pskaa voi olla. Toisin kun tämä niiden tyttöjen äitien palsta

Vierailija
5/11 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et tänne päästä, niin hyvin se menee!

Vierailija
6/11 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuossa iässä päästäisi vielä demiin. Muistelen, että itselleni vielä 14-vuotiaanakin suuri osa aiheista ei liittynyt omaan elämään vielä.

t. jo yli 20-vuotias demittäjä.

Vierailija
7/11 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päästää, mursut poistaa sieltä kaikki hyvät ketjut valonnopeudella. Eli tosi lälly sivu nykyään, ehkä välillä joku kännimokaketju pysyy pari päivää, mut ei se paha ole. t. 16v

Vierailija
8/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:31"]Muistan että itse sain teininä (10v sitten) sieltä hirveästi tukea kaikkiin oman mielen myllerryksiin. En osaa sanoa mikä meno siellä tänä päivänä on mutta ei se pelkkää pskaa voi olla. Toisin kun tämä niiden tyttöjen äitien palsta
[/quote]

Vierailija
9/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria siellä ainakin on paljon. Ja joskus saattaa törmätä seksijuttuihinkin, mutta niitä tulee suht. harvemmin. (: Sinun päätöshän se on, päästätkö lapsesi sinne, vai et. Ja onhan kyseessä jo 5 -luokkalainen (vai?), kai hän tajuaa jo jotain juttuja. Minun puolestani voit päästää! →

Vierailija
10/11 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan Demi oli ihan mukava nettisaitti teini-ikäisille. Sitten kävi sellainen mielenkiintoinen ilmiö, että siellä alkoi käymään 20-30 -vuotiaita nuoria aikuisia. Ihan oli yliopistoa suoritettu ja oltiin niin fiksua, kun alettiin väittelemään teini-/murrosikäisten kanssa milloin mistäkin asiasta, nimitellen näitä alaikäisiä ala- ja yläkoululaisia tyhmiksi.

Ammattikoulun aloittaneet nuoret muistettiin myös haukkua tyhmiksi kattoonsyljeskelijöiksi, jotka olisivat voineet päästä opiskelemaan vaikka raketti-insinööriksi ammattikoululinjan sijaan, mutta vähä-älyisyytensä takia eivät olisi yliopistoon päässeet.

Että tällaisia viimeisiä muistojani Demistä. En tiedä onko siellä jutut muuttuneet näiden muutamien vuosien jälkeen, josko nuo parikymppiset olisivat jo keksineet muuta tekemistä kuin haukkua teini-ikäisiä.

Vierailija
11/11 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisi vuotta myöhässä, mutta miksi ihmeessä kukaan kysyisi lupaa liittyä mihinkään sivustolle? Jos lapsella on oma puhelin ja sähköpostiosoite, niin aika helposti se rekisteröinti onnistuu ilman että kukaan huomaa mitään. Itse olen demittänyt anonyymisti jo vuodesta 2013, mutta uudistuksen jälkeen se on jäänyt aika vähälle käytölle.