Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko facebookissa

Vierailija
07.09.2014 |

hehkuttaa mitään kuulostamatta nololta ja lapselliselta? Kukaan ei vastaa toisessa ketjussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä joku toinen!

Vierailija
2/4 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 05:43"]Kysyppä joku toinen!
[/quote]

xd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?? Jokaisella on oma näkemys siitä mikä on noloa ja lapsellista..

Vierailija
4/4 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen todennut varmaankin olevani ärsyttävä tapaus: Pyrin kiinnittämään huomiota elämän positiivisiin puoliin tai vastoinkäymisten hauskuuteen (monesti revin huumoria arjen sattumuksista). En pyri peittämään negatiivisia asioita itsessään, mutten näe facea oikeana kanavana niiden setvimiseen. Ja haluan tuoda positiivisuutta ihmisten elämään keskittymällä positiiviseen. Silloin kun ei ole hyvä fiilis, jätän päivittämättä. Mutta ilmeisesti pelkkien positiivistenkin asioiden päivittäminen on huono juttu. Saatan tehdä kaksikin päivitystä päivän aikana, jos on asiaa (hyi hyi!), mutta pitää vaikka kuukauden tauon joe ei ole. Käyn silti lukemassa facea (vääryyttä, olen vain stalkkeri!). Olen tiedostanut lapseni läsnäolon elämässäni facebookissa, hän on ollut kolmessa päivityksessä (kakkajutut olen jättänyt rauhaan). Olin se pälli, joka julkaisi kuvan hervottomasta vauvamahastaan. Olenpa lisännyt sinne kuvan tekemästäni kakusta (ruokapäivitykset ovat saatanasta). Olen syyllistynyt varmaan moneen muuhunkin facesyntiin, joita en edes muista. Silti minulle on ihan sama. Jos joku ei halua kuulla mitä minulla on sanottavaa, poistaa minut kavereistaan. Niin minäkin olen tehnyt. Olen poistanut kaksi henkilöä kavereistani sen jälkeen kun he alkoivat kertoa facebookissa liikaa suolentoiminnoistaan, samoin olen poistanut lopulta heidät, joiden kanssa en ole tekemisissä, en tule olemaan, joiden kuulumiset eivät kiinnosta ja joille en halua kuulumisiani jakaa. Minulle on yksi ja sama mikä kaikki voikaan örsyttää ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä