Mitä tämä tarkoittaa: "Hänelle itselleen julkisuus ei ollut tärkeätä..."
Sanomalehdessä eräästä edesmenneestä näyttelijästä sanotaan seuraavaa:
"Hänelle itselleen julkisuus ei ollut tärkeätä, ainoastaan laulaminen ja näytteleminen."
Mitä tällä tarkoitetaan? Laulaa ja näytellä voi tietysti yksinäänkin, mutta ammattiesiintyjän kohdalla väite on kummallinen. Eikö varsinkin näytteleminen ole niin sidoksissa yleisöön, että se julkisuus on siinä enemmänkin kuin tärkeää, suorastaan elinehto? Voisiko vaikka joku esiintyvä henkilö selventää?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Yläasteajoista oli jo useampi vuosi, joten outoa syyttää, että koulukiusaaminen ajoi itsemurhaan.
Olen keski-ikäinen, mutta edelleen kiusaamisen kohteena olon jättämät arvet ovat vahvoina. Jos vaikka joku teiniporukka naureskelee keskenään, ihan hetkellisesti ajattelen, että mulleko ne naureskelevat, vaikka olen ihan siisti ja asiallinen ja iältäni voisin olla heidän äitinsä.
Kiusaaminen vaikuttaa myös parisuhteen ja ystävyyssuhteiden solmimisen vaikeuteen. Jännitän ihmisten seurassa ja pelkään olevani jotenkin erikoinen ja nolo. Mutta eivät ne kiusaajat toki sitä taida ymmärtää, miten tekonsa vaikuttavat uhreihinsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteajoista oli jo useampi vuosi, joten outoa syyttää, että koulukiusaaminen ajoi itsemurhaan.
Olen keski-ikäinen, mutta edelleen kiusaamisen kohteena olon jättämät arvet ovat vahvoina. Jos vaikka joku teiniporukka naureskelee keskenään, ihan hetkellisesti ajattelen, että mulleko ne naureskelevat, vaikka olen ihan siisti ja asiallinen ja iältäni voisin olla heidän äitinsä.
Kiusaaminen vaikuttaa myös parisuhteen ja ystävyyssuhteiden solmimisen vaikeuteen. Jännitän ihmisten seurassa ja pelkään olevani jotenkin erikoinen ja nolo. Mutta eivät ne kiusaajat toki sitä taida ymmärtää, miten tekonsa vaikuttavat uhreihinsa...
...miksi ketju tyrehtyi tähän?
Vierailija kirjoitti:
En vähättele kiusaamista. Mutta yläkouluajoista oli jo hyvä tovi siinä vaiheessa, kun Mandi teki ratkaisunsa. Itsemurha on monen tekijän summa, johon on harvoin yhtä syytä.
Hyvä tovi?! 19-vuotiaana lähti.
Minä 39-vuotias ja koulukiusaamisen jälkiä on vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että mistä Motivaatio lähtee. Lähteekö se siitä, että laulaa ja näyttelee, koska rakastaa niitä JA julkisuus tulee sivutuotteena, välttämättömänä pahana. Ei mitenkään kaipaa tai erityisemmin pidä siitä, että kaikki tunnistaa kadulla.
VAI niin, että haluaa olla julkkis ja kuuluisa ja se motivoi eteenpäin. Sitten vaikka laulaminen on osoittautuu yhdeksi keinoksi, jolla saa huomiota. Tärkeintä on keimailla lehdissä ja somessa, muu on toissijaista. Rakastaa huomiota.
Halu tehdä musiikkia ja näytellä oli intohimo.
Häntä alettiin kiusata kun teki biisin kiusaamisesta ja se julkaistiin.
Siinä nähtiin myös taas se että kiusattu joutuu vaihtamaan koulua, ei kiusaaja.
Kiusaaja pitäis lähettää kouluun josta ei tunne ketään.
Sitä että mistä Motivaatio lähtee. Lähteekö se siitä, että laulaa ja näyttelee, koska rakastaa niitä JA julkisuus tulee sivutuotteena, välttämättömänä pahana. Ei mitenkään kaipaa tai erityisemmin pidä siitä, että kaikki tunnistaa kadulla.
VAI niin, että haluaa olla julkkis ja kuuluisa ja se motivoi eteenpäin. Sitten vaikka laulaminen on osoittautuu yhdeksi keinoksi, jolla saa huomiota. Tärkeintä on keimailla lehdissä ja somessa, muu on toissijaista. Rakastaa huomiota.