Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Some mustasukkaisuus

Vierailija
20.08.2021 |

Kysymys naisille. Olen mies, pitkästä aikaa liityin takaisin facebookiin missä olen nyt pyytänyt kaveriksi ihmisiä , sekä miehiä että naisia, kenen kanssa olen muutekin melkeinpä viikottain tekemisissä kasvotusten esim. työn puolesta. Nyt siis lisäksi saatan tykkäillä ja kommentoida näiden ihmisten päivityksiä facessa ja se aiheuttaa puolisolleni mustasukkaisuutta varsinkin naisten osalta. Kysymys siis kuuluu että miksi netissä kirjoittelu aiheuttaa mustasukkaisuutta mutta kun juttelen muutenkin samojen ihmisten kanssa livenä niin se ei? En ymmärrä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityit takaisin facebookiin? Miksi ihmeessä? En oikeasti ymmärrä miksi joku liittyy sinne, jos on jo ollut pois välillä. En keksi yhden yhtä syytä miksi olisin kiinnostunut muiden elämästä ja peukuttaisin muiden turhia höpinöitä ja kuvia. Oli sitten mies tai nainen, niin ainakin minulla on tärkeämpääkin tekemistä ja jos olen kiinnostunut jonkun tekemisistä, niin voin jutella ihan muutenkin kuin jonkun fb:n kautta.

Fb ei ole mielestäni edes kovin miehekäs juttu, saati sitten hyvä asia muuten kuin ehkä jonkun harrastusseuran ja kylän asioiden viestittämiseen.

Mustasukkaisuudesta en tiedä, mutta luultavasti käytöksesi on aiheuttanut epäilyksiä. Sinuna keskittyisin siis enemmän läsnäolevaan arkeen ja perheeseesi, kuin joidenkin työkavereiden päivityksiin. Mieti kenelle kumarrat ja kenelle pyllistät.

Olet kuitenkin kiinnostunut apn elämästä etkä keksinyt parempaa tekemistä kuin kommentoida apn facessa oloa?

Entä kuinka miehekästä tämä vauva-palstalla olo mielestäsi on?

Vierailija
22/23 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas mies käy jokapäivä facessa tai instassa mutta ei koskaan tykkää julkaisuistani. Ei edes profiilikuvasta. Tästä kun kysyin niin vastaus oli vain että miksi pitäisi tykätä jos asutaan yhdessä. Hyvä perustelu toki ja mies kyllä arjessa tuo rakkautensa esille mutta silti vähän salaa harmittaa kun kavereiden miehet laittaa sydämiä ja kommentteja puolison päivityksiin ja kuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että teillä on kaikki hyvin eikä tarvetta todistella mitään. Kun kerran asutte yhdessä, kehuja ja huomiota saa ihan livenä eikä sitä silloin tarvitse todistella muille jossain somessa.

Tää on ihan vakio, kun joku pari oikein aktivoituu tässä mielessä somessa, menee jonkin aikaa ja ero tai jokin kriisi on meneillään. Tai sitten nainen on jostain syystä pyytänyt (kuten sinä), että mies, huomioi mua nyt niin että muutkin näkee. Miksei miehet pyydä tällaista :)?

Ei voi mitään, mä uskon ihan lähipiirin havaintojen perusteella, että suurinta melua pitävät tyhjät tynnyrit, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi