Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin ruma perse että itkettää!

Vierailija
15.09.2014 |

Kellään ei ole yhtä ällöttävää takapuolta kuin mulla. Pitäisiköhän erota, jotta mies saisi kunnon kinkun taaa seuraavaksi? Eksällään oli hyvä perse, vaikkei harrastanut mitään liikuntaa edes :'( T ällölättäpylly

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:27"]

En laita. Miksi laittaisin? Enkä saisi edes otettua itse kuvaa pahimmista kulmista. Ap

[/quote]

Kaikissa kameroissa on kaukolaukaisin ajastimella. Vai onko se sun pyrstö niin iso ettei se mahdu kuvaan..? ;)

Vierailija
22/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ap mitään salia kaipaa eikä parempaa peppua tai muutakaan osaa, vaan itsensä hyväksymistä ja ulkonäköpakkomielteistä eroon oppimista. Ei yhden hemmetin pepun nyt pidä aikuista ihmistä itkettää, ei ole niin tärkeä asia! 

En kyllä ymmärrä edes mistä tulee nämä täällä usein esiintyvät kuvitelmat etteikö muka miehille kelpaa muu kuin ulkoinen täydellisyys. Kokemuksesta sanon että kyllä kelpaa, ja hyvin. Olen ollut 8 vuotta sinkku ja tänä aikana on tullut kyllä seksiseuraa hankittua useastikin ja pari kevyttä seurustelukuviotakin. Olen lievästi ylipainoinen, raskausarpinen, naamastakin ruma, ja oikein hyvin olen miehille kelvannut. MUtta minä rakastankin kroppaani ja seksuaalisuuttani, enkä häpeile, joten uskallan heittäytyä täysillä seksiin mistä miehet tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Freddyt.

Vierailija
24/25 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan pyöreä peppu ja sanoisinko että se ei sovi takkien, paitojen/huppareiden kanssa ollenkaan. En ymmärrä tätä pyöreä peppu hihkutusta ollenkaan. Olkaa ylpeitä siitä mitä teillä on ja ajatelkaa vaikka miten paljon rumempi vartalo teillä voisi olla jos ei muu auta :D

Vierailija
25/25 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata itkeä