Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasinsiruja vaatteissa?

Vierailija
30.07.2014 |

Onko kukaan pessyt vaatteita puhtaaksi lasinsiruista pesukoneessa? Uskaltaako sen jälkeen käyttää konetta normaalisti vai jääkö siruja koneeseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta?

Vierailija
2/8 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta yrittäisin mahdollisimman paljon poistaa siruja ennen koneeseen laittoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:48"]

Ei ole kokemusta, mutta yrittäisin mahdollisimman paljon poistaa siruja ennen koneeseen laittoa...

[/quote]

Isot sirut onkin poistettu, mutta pientä hilettä on, jota melkein ei edes näe. Mietin jo pitäisikö vain laittaa roskiin, mutta kyseessä on koko perheen vaatekerta ja vaatteet ovat kuitenkin ehjiä.

Vierailija
4/8 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen montakin kertaa pessyt esim pyyhkeen, jolla on siivottu särkyneen mehulasin jäljet lattialta. Toki olen ensin yrittänyt ravistella sirut roskikseen, mutta eihän ne kaikki sinne märästä pyyhkeestä putoa. En ole huomannut koneessa mitään, minkä takia sitä ei voisi tämän jälkeen normaalisti käyttää. Toki ne kaikkein isommat palaset, jotka tukkivat poistoletkun tai nukkasihdin, kannattaisi saada ravisteltua ensin pois.

Vierailija
5/8 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin pois jos kerran niin pieniä siruja on.

Vierailija
6/8 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:52"]

Olen montakin kertaa pessyt esim pyyhkeen, jolla on siivottu särkyneen mehulasin jäljet lattialta. Toki olen ensin yrittänyt ravistella sirut roskikseen, mutta eihän ne kaikki sinne märästä pyyhkeestä putoa. En ole huomannut koneessa mitään, minkä takia sitä ei voisi tämän jälkeen normaalisti käyttää. Toki ne kaikkein isommat palaset, jotka tukkivat poistoletkun tai nukkasihdin, kannattaisi saada ravisteltua ensin pois.

[/quote]

Mietinkin onko haittaa koneelle tai vaaraa että tarttuisi seuraavaan pyykkiin.

Olimme siis koko perhe lievässä auto-onnettomuudessa. Sairaanhoitajan neuvo oli, että ihmiset suihkuun ja koko porukan vaatteet kerralla pyykkiin. Jäi arveluttamaan.

Vierailija
7/8 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan keskustelun, koska se on minulle nyt ajankohtainen.

Vierailija
8/8 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistelesin ne ensimmäiseksi. Sen jälkeen imuroisin ja huljuttelisin vielä väljässä vedessä ennen koneeseen laittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän