Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihdutus alkaa tänään!!!

Vierailija
15.09.2014 |

Tossa sohvannurkassa kun vedin äsken karkkia, ni tajusin, että eihän täs oo mitään järkeä. Aamusta alotan, enkä lopeta, ennenkun on 35kg pois!!!!!!!!! Perkele!!!!!!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:35"]Tossa sohvannurkassa kun vedin äsken karkkia, ni tajusin, että eihän täs oo mitään järkeä. Aamusta alotan, enkä lopeta, ennenkun on 35kg pois!!!!!!!!! Perkele!!!!!!
[/quote]Puhut vaan

Vierailija
2/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, aloita heti!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:35"]Tossa sohvannurkassa kun vedin äsken karkkia, ni tajusin, että eihän täs oo mitään järkeä. Aamusta alotan, enkä lopeta, ennenkun on 35kg pois!!!!!!!!! Perkele!!!!!!
[/quote]Puhut vaan
Kiitos kannustuksesta. NOT!!!
[/quote]

Vierailija
4/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli päinvastainen tapa kannustaa:)

Vierailija
5/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 01:01"]Se oli päinvastainen tapa kannustaa:)
[/quote]
Aijaa, käänteistä psykologiaa... :)

Vierailija
6/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinaat sen tehdä?

Vierailija
7/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös! Pudotettavaa 20kg ja aion ihan vanhanaikaisesti laskea kaloreita ja lisätä liikuntaa. Olen entinen urheilija, mutta läskiä on vuosien varrella kertynyt huimasti... Salikortin käyn ostamassa tänään ja miehen kanssa on sovittu minun treeni-illat, jolloin hän siis vastaa lapsista. Työmatkakin taittuu jatkossa pyörällä.

Vierailija
8/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans! Näin maanantaista onkin hyvä aloittaa! Alkoholit pois, herkut pois! Kevyemmät sapuskat kehiin ja siitä se lähtee! ;)

Vierailija
9/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:31"]

Täällä kans! Näin maanantaista onkin hyvä aloittaa! Alkoholit pois, herkut pois! Kevyemmät sapuskat kehiin ja siitä se lähtee! ;)

[/quote]

Useimmiten kyllä lähtee, ja kestääkin kauemmin kuin ensi viikonloppuun, kun tekee yhden muutoksen kerrallaan. (Eikä niin, että maanantaiaamuna alkaa syödä kevyesti, jättää herkut ja alkot pois ja alkaa reuhtoa liikunnan kanssa).

Jos aikoo tehdä muutoksesta pysyvämpiä ja pitää motivaatiota yllä kauemmin kuin ensi perjantai-iltaan, kannattaa ottaa ihan rauhassa ja antaa päälleen aikaa totuttautua yhteen muutokseen kerralla. Ihmisellä kestää keskimäärin 3 viikkoa sisäistää uusi tapa, joten kannattaa antaa itselleen reilusti aikaa sisäistää uusia tapoja ja muutoksia syömisessään ja liikkumisessaan.

Vierailija
10/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googla GoFatGo ja siitä sulle aamiainen, sillä aloitin minä! 

Vierailija
11/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:54"]

Googla GoFatGo ja siitä sulle aamiainen, sillä aloitin minä! 

[/quote]

Ei kannata, hirveet määrät proteiinia ja vähän rasvaa. Ei noin voi kauaa syödä.

Vierailija
12/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani ap.n kehosta. Miten tiukan kuurin meinaat vetää kun eilen löhösit kerran sohvalla syömässä karkkia?

Minä laihduin kolmen lapsen saatuani niin että rajoitin herkuttelua; meinaan että jos ennen söin kermajäätelöä niin vaihdoin sorbettiin ja tofu-jätskiin. Lisäsin kasviksia, lihaa ja vaihdoin vaalean viljan tummaan (leipä/spghetti yms).

Se SOHVA vaihtui säännölliseen liikuntaan. Ihan sama mitä lähdet tekemään: se on enempi kuin ennen! Merkkaa viikkoosi 2 liikuntasuoritusta, pistä raksi ruutuun niin et huijaa itseäsi. Alussa voi liikkua vaikka päivittäin mutta pian alkuinnostus loppuu -säännöllisyys on avain! Sillä jaksat keväälläkin viikosta toiseen ja silloin kuntosi on noussut ja voit päinvastoin lisätä paukkuja. ;)

Parasta itselleen ei ole aloittaa asioita huomenna -vaan tehdä ne jo tänään: Lähde lenkille, syö toisin. Muuten on riski että jätät kaiken "tylsän" huomiseen ja koska elät joka hetki tätä hetkeä niin otat nautinnon jatkossakin etusijalle -tänään- ja huomenna on taas varaa ryhdistäytyä. Tiedätkö? Tuo on itsepetosta.

Sun elämässä toimii laihdutuskuuria paremmin elämäntapamuutos. Säännölliset syömiset ja säännöllinen liikkuminen toimii! Pelkään että laihduttamisesi on itsekidutusta ja sillä saatat saada tulosta mutta entä kun lopetat kuurin?

Muuttamalla rutiineja. Kuten perustelemalla sadepäivänä itsellesi miksi lähteä  kuntosalille/uimaan/lenkille mitä nyt teetkään VAI jäämällä makaamaan sohvalle. Pian otat sinne sohvalle ne karkit yms- Sitten vaan huomaat pian että sinulla on 40 kilon taakka poistettavana ja perustelu "ei se laihis viimeksikään tehonnut".

Vierailija
13/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän samaa. Just äsken vetäsin 1/2 litraa vettä, joss oli vaahterasiirappia, sitruunaa ja cayennea. Ja sen jälkeen join puoli litraa pelkkää vettä. Ajattelin kokeilla aloittaa siis paastolla. Mä olen niitä ihmisiä, joille ei riitä ruuan vähentäminen ja liikunnan lisääminen. Olen kohta puoli vuotta rehkinyt kuntosalilla, eikä näy missään. Suolaisen himo ihan mieletön ja taatusti kroppa kaipaa puhdistautumista.

Viime kerralla paasto loppui järjettömään migreeniin. Nyt on varpaat ja sormetkin pystyssä, että nyt psytyn ainakin viikon paastoon.

Miten sä ajattelit aloittaa laihiksen?

Vierailija
14/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samis! Maanantai toivoa täynnä.

Mä palaan karppaukseen. Yritän vaan tälläkertaa syödä enemmän kasviksia kuin viimeksi. Laihduin kyllä viime karppijaksollakin, mutta opetin itseni samalla siihen että nakit ja majoneesi on ihan jees ...ja kas, ei ne olleetkaan sitten pidemmän päälle jees kun 'kuuri' loppui. Ja hei, karppi-uskovaiset, EN aio olla karpilla loppuikääni. Liian rajoittavaa.

Vierailija
15/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 kuukaudessa tippunut 16 kiloa ihan vaan sillä että muutin ruokavaliota terveellisemmäksi. Vähensin herkkujen syöntiä ( nykyään kerran viikossa) ja käyn päivittäin vaunulenkeillä, kävelen portaat jne. muuta hyötyliikuntaa. Sain lapsen 3 kuukautta sitten. Hitaasti tuo paino tippuu mutta varmasti ja se on mulle hyvä. Tahdon, että muutos on pysyvä ilman mitään ihmeellisiä nälkäkuureja. Voin ja näytän jo paljon paremmalta.

Vierailija
16/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks! Pudotettavaa melkein 15kg, nyt olen noin kolme kuukautta vain antanut olla, en ole laihduttanut enkä lihonnut. Tuon kolmen kuukauden aikana putosi 5kg. Tätä ennen olen pudottanut yli 25kg, jotka eivät siis ole tulleet takaisin. Yhteensä pudotettuja 30 ja vielä pudotettavia siis 15. Eiköhän ole nyt aika jatkaa! :)

Vierailija
17/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs aloittajat söitte aamiaiseksi

Vierailija
18/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kahvia ja vettä ja pienehkö possun ulkofileepihvi ja salaattia (salaatti, tomaatti, kurkku, mozzarella, oliiviöljy)

Vierailija
19/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:41"]

Samis! Maanantai toivoa täynnä.

Mä palaan karppaukseen. Yritän vaan tälläkertaa syödä enemmän kasviksia kuin viimeksi. Laihduin kyllä viime karppijaksollakin, mutta opetin itseni samalla siihen että nakit ja majoneesi on ihan jees ...ja kas, ei ne olleetkaan sitten pidemmän päälle jees kun 'kuuri' loppui. Ja hei, karppi-uskovaiset, EN aio olla karpilla loppuikääni. Liian rajoittavaa.

[/quote]

Kannattaa varautua siihen, ettet laihdu yhtä helposti kuin aikaisemmin.

Vierailija
20/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 söi aamupalaksi munakkaan, jossa kananmuna, paprikaa, sipulia ja tilkka vettä. Sen lisäksi Real -leipäsiivu levitteellä, salaatilla, kurkulla ja tomaatilla ja lasillinen (vajaa 2dl) smoothieta, jossa vajaa desi maustamatonta jogurttia ja about desi marjoja. Lisäksi kahvia. Tuo on mulle muutenkin aika normaali aamupala, on hyvää ja tarpeeksi täyttävää. Ei puhettakaan että mulla onnistuisi aamut ilman kunnon safkaa. Lounaaksi meillä on tomaattikeittoa raejuustolla ja muksuille lisäksi eilen illalla itse tehtyä pizzaa. Päiväruoaksi tehdään lohta, kasviksia, salaattia ja perunamuusia. Illalla tuorepuuroa. Lapset syö lisäksi välipalan. Eli meillä mennään ihan normaalilla ruoalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi