Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laihdutus alkaa tänään!!!

Vierailija
15.09.2014 |

Tossa sohvannurkassa kun vedin äsken karkkia, ni tajusin, että eihän täs oo mitään järkeä. Aamusta alotan, enkä lopeta, ennenkun on 35kg pois!!!!!!!!! Perkele!!!!!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:41"]

Samis! Maanantai toivoa täynnä.

Mä palaan karppaukseen. Yritän vaan tälläkertaa syödä enemmän kasviksia kuin viimeksi. Laihduin kyllä viime karppijaksollakin, mutta opetin itseni samalla siihen että nakit ja majoneesi on ihan jees ...ja kas, ei ne olleetkaan sitten pidemmän päälle jees kun 'kuuri' loppui. Ja hei, karppi-uskovaiset, EN aio olla karpilla loppuikääni. Liian rajoittavaa.

[/quote]

Kannattaa varautua siihen, ettet laihdu yhtä helposti kuin aikaisemmin.

[/quote]

Jep. Se eka karppauskerto oli kuin taikatemppu  :)  Tää on nyt varmaan jo neljäs... Meinaan tosiaan keskittyä enemmän kaloripuoleen kuin viime kerralla. Eli hiilarit veks, mutta joudun rajoittamaan myös rasvansyöntiä.

Mun kroppa vaatii valitettavasi todella alhaiset (*alle 20) hiilarit jos haluun ketoosiin, joten voi olla että hyväkarpilla mennään ...kasvikset ja ketoosi käy tylsäksi =parsakaali, ruusukaali, kaali, lehtisalaatti, roomansalaatti, jäävuorisalaatti... ja ehkä vihreä paprika juhlapäivinä - blah.

Vierailija
22/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap söi kaurapuuroa, mehukeittoa ja joi kupin kahvia. Annoksia keventämällä mennään, kohta kävelylle. Tsemppiä muillekin alottaneille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää katsomaan netistä Cambridge dietti. Ihan huikeita aitoja onnistumistarinoita!

Vierailija
24/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:02"]

Menkää katsomaan netistä Cambridge dietti. Ihan huikeita aitoja onnistumistarinoita!

[/quote]

Pussikuurit saa elimistön ihan sekaisin ja vaurioitten korjaaminen vaatii aikaa ja vaivaa.

Vierailija
25/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Samoin on nutriletilla, painonvartijoilla, jutta-dieetillä ja ihan millä vaan... joku niilä aina onnistuu. Ja jos ei onnistu, niin palkataan joku sanomaan että onnistui.

Vierailija
26/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloitin tänään laihdutuskuurin ja aamupalaani kuului pulla. Pullan lisäksi leipä, mutta kaikki nyt kuitenkin repivät peliverkkarinsa pullasta, joten mainitsen sen ensin. Painoindeksi 25,4 ja tarkoituksena laihduttaa noin 10kg. Ja pulla meni napaan siksi, että herkku aamulla auttaa jaksamaan paremmin ja illalla ei tule sitä perus "syön vähän tota ja sit tota ja vois ottaa vielä vähän tota". Saa paheksua!

Vierailija
27/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:06"]

[/quote]

Pussikuurit saa elimistön ihan sekaisin ja vaurioitten korjaaminen vaatii aikaa ja vaivaa.

[/quote]

onnistujien kropalle on tapahtunut muutakin, katsoitko noita 30kg pudottaneita?

Vierailija
28/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt neljättä viikkoa Cambridgellä ja kiloja pudonnut noin 7 tiistaina punnitus. Miten kroppa menee sekaisin? 

Olen 1 tasolla, eli paasto ja pudotettavaa on 40kg 

Vierailija
29/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
30/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juuri aloitin (tai jatkoin), kuukauden tauon jälkeen. Oli tullut 2-3 kg takaisin kuukaudessa.

Mulla on myös meneillään hidas projekti. Pikkuhiljaa opin uusia syömistapoja ja oikeaa suhtautumista ruokaan (kohtuus jne.). Liikuntaa en ole nyt meinannut lisätä. Sen vuoro on hamassa tulevaisuudessa, kun olen ensin saanut ruokailuasiat kuntoon, ettei tule liikaa stressiä tästä. Tarkoitus kun ei suinkaan ole stressaantua, vaan päinvastoin - lopettaa stressaaminen ja tunnesyöpöttely. Kuukauden tauostakaan en enää anna itseni masentua tai muuta, vaan yksinkertaisesti jatkan siitä, mihin jäin. :)

Tsemppiä kaikille. :)

Vierailija
31/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas:

minihiilariruisleipä paljolla kinkulla ja juustolla (ei levitettä)

kreikkalainen jukurtti

puolikas kurkku

teetä

...koitan muistaa juoda vettä paljon. Vasta litra mennyt tänään (ärsyttävää kun vessattaa koko ajan)

Vierailija
32/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:46"]

lounas:

minihiilariruisleipä paljolla kinkulla ja juustolla (ei levitettä)

kreikkalainen jukurtti

puolikas kurkku

teetä

...koitan muistaa juoda vettä paljon. Vasta litra mennyt tänään (ärsyttävää kun vessattaa koko ajan)

[/quote]

Vasta litra? Normaali ihminen ei tarvitse "ylimääräistä" vettä kuin 1-1,5l päivässä. Nestettä saa myös muista juomista ja ruuasta. Turhaa juoda litrakaupalla ja juosta vessassa 15min välein. Toki jos janottaa niin voi juoda, mutta järkeäkin saa käyttää.

Vierailija
33/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 1200 kcal päivässä. Aamulla syön 4 siivua gluteenitonta näkkäriä ja 30 g juustoa (17%), päivällä syön puolikkaan kurkun, tomaatin, 100g tsatsikia ja 5 viinin lehtikäärylettä. Välipalaksi marjoja 200 g ja 50 g vaniilijakastiketta. Työpäivän jälkeen kanasuikaileita kypsänä 120 g tomatti, puoli kurkkua ja tsatsikia 100g ja jos kaloreita vielä jää niin jotain pienä. Suunnilleen näin olen syönyt juhannuksesta lähtin ja paino putoaa noin 0,5 kg viikossa.

Minun suurin herkku on tsatsikija viininlehtikääryleet. Karkkeja en syö olleenkaan jäätelöä joskus ja sillon valitsen maitojäätelön. Olen 20 vuotta sitten pudottanut edellisen kerran painoa ja silloin sallin itselleni diettikarkkeja ja makeutusaineella makeutettuja juomia. Niihin en enää ryhdy ne tekivät jatkuvan nälän nyt en kärsi nälästä laisinkaan. Eikä ole tullut ketaakaan mielitekoja.

Vierailija
34/36 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

35/36 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thermacuts Laihdutuslääke - http://fi.thermacuts.com Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

Vierailija
36/36 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:24"]Minulla myös! Pudotettavaa 20kg ja aion ihan vanhanaikaisesti laskea kaloreita ja lisätä liikuntaa. Olen entinen urheilija, mutta läskiä on vuosien varrella kertynyt huimasti... Salikortin käyn ostamassa tänään ja miehen kanssa on sovittu minun treeni-illat, jolloin hän siis vastaa lapsista. Työmatkakin taittuu jatkossa pyörällä.

[/quote]

Ihanaa! ! Tervetuloa ylikunto! ! Eli huonokuntoinen väsähtäminen (paraneminen vie useamman kuukauden).

Miksi jotkut kokee tällaisen heräämisen? Sinunkin kohdalla vähemmän on enemmän eli riittää jos vähennät herkuista ja poljet työmatkat, myöhemmin kun kunto nousee niin lisäät lisäät kuntosalin.