Paras baari/klubi Helsingissä!
Meitä olisi joukko 23-24 vuotiaita naisihmisiä tulossa Helsinkiin viettämään bileiltaa, mutta viime käynnistä on sen verran aikaa että baariskene on ehtinyt myllääntyä pariinkiin kertaan. Ihan pihalla siis ollaan.
Mitä paikkaa suosittelisitte? Toiveena olisi tanssittavaa musiikkia, kohtuulliset hinnat ja ei liikaa 18-v pissiksiä!
Kommentit (17)
En tiiä parasta, mut voin kertoo mihin EI ainkaan kande mennä: Lady Moon ja Millionare's club. Hirveitä tahmalattiaräkälöitä.
Apollo(kallis sisäänpääsy ja juomat) on kallis ja yliarvostettu paikka ja samoin Kalle. Ladymoon on paras.
Baarikärpänen, Circus, On The Rocks, Namu...
http://www.visithelsinki.fi/majoitu-ja-nauti/syo/yokerhot-helsingissa
Villi Wäinö on mukava aloittelu paikka!
Miten pukeudutte? Namu on hyvä, jos tykkää siististä. Sinne ei kannata leggareissa ja tunikoissa mennä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:13"]
Miten pukeudutte? Namu on hyvä, jos tykkää siististä. Sinne ei kannata leggareissa ja tunikoissa mennä.
[/quote]
Eikä lompakko tyhjänä. Kallis pintaliitopaikka.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 18:34"]
Baarikärpänen, Circus, On The Rocks, Namu...
http://www.visithelsinki.fi/majoitu-ja-nauti/syo/yokerhot-helsingissa
[/quote]
Joo ehkä ei BK :DDDD mutta Namu kylläkin voi olla.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:05"]
Meitä olisi joukko 23-24 vuotiaita naisihmisiä tulossa Helsinkiin viettämään bileiltaa, mutta viime käynnistä on sen verran aikaa että baariskene on ehtinyt myllääntyä pariinkiin kertaan. Ihan pihalla siis ollaan.
Mitä paikkaa suosittelisitte? Toiveena olisi tanssittavaa musiikkia, kohtuulliset hinnat ja ei liikaa 18-v pissiksiä!
[/quote]
Voinko tulla mukaan bilettämään ja illan päätteksi mennään panemaan?
19v komistus
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 19:13"]
Miten pukeudutte? Namu on hyvä, jos tykkää siististä. Sinne ei kannata leggareissa ja tunikoissa mennä.
[/quote]
Eikä lompakko tyhjänä. Kallis pintaliitopaikka.
[/quote]
Namu on nykyään täynnä 18 v teinejä legginseissa örveltämässä. Meno on aivan järkyttävää.. Ei todellakaan ole mikään pintaliitopaikka jota se oli ennen. Kaikki teinit ovat siirtyneet Tivolista Namuun ja vanhempi väki sekä "pintaliitäjät" ovat vaihtaneet ajat sitten pois Namusta.
23-24-vuotiaat "bilettävät naisihmiset" eivät kuule ole kovin kaukana 18-v pissiksistä.
Adams, Apollo, Teatteri, We got beef! :) Nämä nyt ainakin..
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 01:05"]23-24-vuotiaat "bilettävät naisihmiset" eivät kuule ole kovin kaukana 18-v pissiksistä.
[/quote]
Eivät varmasti oo, mut ainaki meijän koulun -96 (ne jotka ovat ehtineet täyttää 18) ja -95 syntyneet tytöt sekä pojat käyvät viikonloppuisin Namussa :)
Tavastia?