Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeää!

Vierailija
30.07.2014 |

Mieheni veljen vaimo on todella törkeä. Hänellä on jo miehen puolen sukuun välit melko huonot, mutta olivat kuitenkin menneet miehen vanhempien mökille. Mökillä olivat miehen vanhemmat olleet jo pari viikkoa ja kun vaimo oli jutellut veljensä kanssa puhelimessa hän oli pyytänyt veljensä perheen mökille! No sitten hän oli vanhemmille ilmoittanut, että veli perheineen on tulossa. Nukkumapaikkoja ei olisi riittänyt kaikille ja vanhemmat perääntyivät häntä koipien välissä lähtemään kotiinsa. Kyllä v*tuttaa sen ämmän touhut jälleen..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha.

Vierailija
2/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia kuuluu sulle koska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä ap, että sinä vihaat ko. naista... Mutta turha sinun on tästä kiihtyä, se on miehesi vanhempien ja hänen veljensä asia tarvittaessa asiasta loukkaantua ja sanoa, ei sinun.

Vierailija
4/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että asia ei minulle kuulu. Mutta nämä samaiset asuvat meidän naapurissamme joten voin hyvin kuvitella miten myös vanhempia vituttaa.

Vierailija
5/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
6/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vanhemmat on jo iso tyttö ja poika, jos he käytöksen hyväksyy se on heidän asiansa. Sinun vitutus ei ole = kaikkia vituttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:43"]

Tiedän kyllä, että asia ei minulle kuulu. Mutta nämä samaiset asuvat meidän naapurissamme joten voin hyvin kuvitella miten myös vanhempia vituttaa.

[/quote]

Eli heidän vitutus on vain sinun kuvitelmaa. Älä laita sanoja muiden suuhut. Eikä muutenkaa ole kypsää käytöstä puhua pahaa selän takana, kun asioita voi keskustella ihan aikuistenkin kesken.

Vierailija
8/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi...eikö teideän perhe päässytkään mökille. :( Olit varmaan jo facebook profiiliinkin päivittänyt, kuinka teidän perhe on niin lomalla ja lähtee mökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:51"]

No voi...eikö teideän perhe päässytkään mökille. :( Olit varmaan jo facebook profiiliinkin päivittänyt, kuinka teidän perhe on niin lomalla ja lähtee mökille.

[/quote]

Niinpä...tosi noloa!

Vierailija
10/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen vanhemmat on mykkiä? Tai jotenkin vajaita, kun eivät osaa pitää mökkiään omanaan, vaan päästävät sinne kaikki, ketkä haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:51"]

No voi...eikö teideän perhe päässytkään mökille. :( Olit varmaan jo facebook profiiliinkin päivittänyt, kuinka teidän perhe on niin lomalla ja lähtee mökille.

[/quote]

Niinpä...tosi noloa!

[/quote]

 

Ja siellä päivityksessä lukee et olette lähdössä TEIDÄN mökille, eiks niin? =)