Törkeää!
Mieheni veljen vaimo on todella törkeä. Hänellä on jo miehen puolen sukuun välit melko huonot, mutta olivat kuitenkin menneet miehen vanhempien mökille. Mökillä olivat miehen vanhemmat olleet jo pari viikkoa ja kun vaimo oli jutellut veljensä kanssa puhelimessa hän oli pyytänyt veljensä perheen mökille! No sitten hän oli vanhemmille ilmoittanut, että veli perheineen on tulossa. Nukkumapaikkoja ei olisi riittänyt kaikille ja vanhemmat perääntyivät häntä koipien välissä lähtemään kotiinsa. Kyllä v*tuttaa sen ämmän touhut jälleen..
Kommentit (11)
Huomaa kyllä ap, että sinä vihaat ko. naista... Mutta turha sinun on tästä kiihtyä, se on miehesi vanhempien ja hänen veljensä asia tarvittaessa asiasta loukkaantua ja sanoa, ei sinun.
Tiedän kyllä, että asia ei minulle kuulu. Mutta nämä samaiset asuvat meidän naapurissamme joten voin hyvin kuvitella miten myös vanhempia vituttaa.
Miehesi vanhemmat on jo iso tyttö ja poika, jos he käytöksen hyväksyy se on heidän asiansa. Sinun vitutus ei ole = kaikkia vituttaa
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:43"]
Tiedän kyllä, että asia ei minulle kuulu. Mutta nämä samaiset asuvat meidän naapurissamme joten voin hyvin kuvitella miten myös vanhempia vituttaa.
[/quote]
Eli heidän vitutus on vain sinun kuvitelmaa. Älä laita sanoja muiden suuhut. Eikä muutenkaa ole kypsää käytöstä puhua pahaa selän takana, kun asioita voi keskustella ihan aikuistenkin kesken.
No voi...eikö teideän perhe päässytkään mökille. :( Olit varmaan jo facebook profiiliinkin päivittänyt, kuinka teidän perhe on niin lomalla ja lähtee mökille.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:51"]
No voi...eikö teideän perhe päässytkään mökille. :( Olit varmaan jo facebook profiiliinkin päivittänyt, kuinka teidän perhe on niin lomalla ja lähtee mökille.
[/quote]
Niinpä...tosi noloa!
Ja miehen vanhemmat on mykkiä? Tai jotenkin vajaita, kun eivät osaa pitää mökkiään omanaan, vaan päästävät sinne kaikki, ketkä haluaa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:51"]
No voi...eikö teideän perhe päässytkään mökille. :( Olit varmaan jo facebook profiiliinkin päivittänyt, kuinka teidän perhe on niin lomalla ja lähtee mökille.
[/quote]
Niinpä...tosi noloa!
[/quote]
Ja siellä päivityksessä lukee et olette lähdössä TEIDÄN mökille, eiks niin? =)
Jaha.