Luovutin munasoluja Onko täällä muita sukusolunsa luovuttaneita??
Rakas ystäväni kärsi lapsettomuudesta vuosia. Lopulta hän sai avun luovutetuista munasoluista.
Elämässä ehkä yksi kaunein pyynteetön ele antaa elämän lahja toiselle.
Päädyin itse menemään yksityiselle klinikalle luovuttamaan munasoluja. Mieheni, joka on todella viisas innostui ajatuksesta olla tällainen salainen auttaja. Molemmat jännitämme ottaako kukaan meihin 18 vuoden päästä yhteyttä. Olisi ihana, jos ottaisi ja saisimme tietää millainen elämä heillä on ollut. Meillä ei ole mitään velvollisuutta lasta kohtaan, mutta tottakai yhteydenotto on iloinen asia.
Onko täällä ketään, joka olisi luovuttanut omia sukusolujaan? Mikä motivoi sinua luovuttamaan niitä?
Kommentit (11)
Oliko minkälainen prosessi ja kokemus kaiken kaikkiaan? Olen myös miettinyt munasolujen luovutusta.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa tämä. Harkitsen luovuttajaksi ryhtymistä. Olisi hienoa, jos fiksu ja hyväsydäminen sukuni jatkuisi auttaen jotakin tuntematonta.
Voisitteko hankkia omia lapsia?
Muistattehan, että luovuttajan pitää olla alle 35-vuotias.
Ihana idea. Onko täällä muita tästä tietäviä?
Kiitos kaikille luovuttajille ❤️ pikkuneidin onnellinen isoäiti
Viikoittain luovutan. Vielä ei ole tullut wc:n lavuaarista kiitoksia.
Kuulisin tästä mielelläni lisää. Kiinnostaisi luovuttajien omakihtaiset kokemukset.
Kuka ihme alapeukuttaa näitä viestejä?!
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan, että luovuttajan pitää olla alle 35-vuotias.
Ei tarvitse itse huolehtia kun klinikat kyllä kertovat kriteerit
Minuakin kiinnostaa tämä. Harkitsen luovuttajaksi ryhtymistä. Olisi hienoa, jos fiksu ja hyväsydäminen sukuni jatkuisi auttaen jotakin tuntematonta.