Työpaikkakiusaajasi ammatti?
Kiinnostaa millä aloilla kiusataan.
Miksi aikuinen kiusaa toista työpaikalla?
Kateus ym. eivät kelpaa syiksi, koska aikuisen pitäisi osata käsitellä omia tunteitaan kuten kateutta ja ärtymystä muutoin kuin kiusaamalla.
Kommentit (44)
Kasvatustieteen maisteri - apulaisrehtori
Seurakunnat ovat suurimpia kiusaamisen pesäkkeitä ja papit suurimpia kiusaajia. Voi kun tietäisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosionomin koulutuksen omaava sosionomi.
Ohis, mutta miksi tuplamaininta koulutuksesta? Puhutko myös sairaanhoitajan koulutuksen omaavista sairaanhoitajista? Matkailualan koulutuksen käyneistä matkaoppaista?
No siksi varmaan koska sosionomeina toimii myös sosionomi AMK -koulutuksen saaneita. Se on eri koulutus kuin yliopistossa suoritettu varsinainen sosionomin koulutus.
Sairaanhoitaja johtavassa asemassa dementiaosastolla.
Palkanlaskija. Hänellä on varmaan jonkin sortin persoonallisuushäiriö, koska ei sisäistä omaa toimintaansa vaikka esimiehet ovat monta kertaa puuttuneet hänen toimintaansa.
Päiväkodin johtaja. Kyykyttää yhtä lailla henkilökuntaa ja lasten vanhempia.
Varatoimitusjohtaja (Yrityksessä noin 300 työntekijää)
Minua ei ole kiusattu töissä ikinä.
Sutenööri.
Ottaa liian ison siivun minun tuloistani 🙅♀️
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnat ovat suurimpia kiusaamisen pesäkkeitä ja papit suurimpia kiusaajia. Voi kun tietäisitte.
Tämä on valitettavan totta. Olen itsekin joutunut useamman papin julman kiusaamisen kohteeksi. Arvatkaa miltä tuntuu nähdä näitä hirviöitä paasaamassa Jumalanpalveluksessa hyvyydestä, armosta ja anteeksiannosta? Sudet lampaiden vaatteissa.
Sairaanhoitaja