miehen viestittely vähentynyt, 50 meiliä per päivä vielä
viimeviikolla.. nyt on vähentyneet neljään, tänään tuli yksi :(. en tiedä, onko vika mun päässä vai vaistoanko että tässä nyt on ero tulossa :) luulin että hän on erilainen mutta taisin olla väärässä--... vai onko tää mun pään sisällä tää vika? viimeeks eilen sovittin että kumpikaan ei halua lopettaa ja mä täällä lasken kellost miten monta tuntia on viestien välissä... että pitäs tulla jo!!!
hän on varattu, niin minäkin.... toki hän viettää perheensä kanssa aikaa eikä silloin ole aina mahdollisuutta meilailla. Mutta mun on varauduttav siihen että tää kaiki loppuu.
meidän välillä on maaginen yhteys,, selittämätön, 4kk tunnettu eikä yhtäkään päivää oo mennyt välissä etteikö edes yksi viesti ole kulkenut välillämme. taitaa niitä meilejä olla jo 4000 kappaletta...
oonks mä siis sekoamassa`?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:15"]Ootteko jotain teinejä?
Ja miksette tapaile niin ei tarvi 50meiliä päivässä lähettää
[/quote]
Tapaillaan :)
Musta olis ihanaa kun mies kirjoittelis noin paljon meilejä! Luulin itse olevani aika kiihkeä viestijä, mutta pahimmillanikin on tekstareiden määrä jäänyt 10 päivässä (ja silloin mun pitää olla todella kiinnostunut miehestä ja keskustelusta). Harvoin tulee vastaan miehiä, jotka pystyvät lähellekään mun tahtiin :)
Minkä ikäisiä olette?
Ja ettekö ole töissä kun ehditte noin paljon viestiä?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:05"]Musta olis ihanaa kun mies kirjoittelis noin paljon meilejä! Luulin itse olevani aika kiihkeä viestijä, mutta pahimmillanikin on tekstareiden määrä jäänyt 10 päivässä (ja silloin mun pitää olla todella kiinnostunut miehestä ja keskustelusta). Harvoin tulee vastaan miehiä, jotka pystyvät lähellekään mun tahtiin :)
[/quote]
.joku sentään ymmärtää :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:31"]Minkä ikäisiä olette?
Ja ettekö ole töissä kun ehditte noin paljon viestiä?
[/quote]
:) keski-ikäisiä ja ollaan töissä
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:06"]Provo
[/quote]
Ei todellakaan ole, mikä tästä sellaisrn tekee?
Tiedätkö ap miten rumaa jälkeä tulee kun tuosta jäätte kiinni. Oikeen talteen otat vielä viestit. Tulet inhoamaan itseäsi. Toivottavasti kukaan ei vanhigoitu tai menetä henkeään tässä teidän lapsellisesta pelleilyssänne. Oletko ajatellut miehen perhettä? Entä omaa puolisoasi? Tuo kiihkoilunne kestää n 6 kk, sitten se jatkuu vielä jotenkuten toiset 6 kk ja sitten on jäljellä pelkkä häpeä.
Niin mikä se sun kysymys olikaan?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:50"]Tiedätkö ap miten rumaa jälkeä tulee kun tuosta jäätte kiinni. Oikeen talteen otat vielä viestit. Tulet inhoamaan itseäsi. Toivottavasti kukaan ei vanhigoitu tai menetä henkeään tässä teidän lapsellisesta pelleilyssänne. Oletko ajatellut miehen perhettä? Entä omaa puolisoasi? Tuo kiihkoilunne kestää n 6 kk, sitten se jatkuu vielä jotenkuten toiset 6 kk ja sitten on jäljellä pelkkä häpeä.
[/quote]
Mun elämä on ollu niin paskaa etä nautin näistä pilvilinnoista nyt aikani ennenkuin valun syvälle suohon, jos valun.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:50"]
Tiedätkö ap miten rumaa jälkeä tulee kun tuosta jäätte kiinni. Oikeen talteen otat vielä viestit. Tulet inhoamaan itseäsi. Toivottavasti kukaan ei vanhigoitu tai menetä henkeään tässä teidän lapsellisesta pelleilyssänne. Oletko ajatellut miehen perhettä? Entä omaa puolisoasi? Tuo kiihkoilunne kestää n 6 kk, sitten se jatkuu vielä jotenkuten toiset 6 kk ja sitten on jäljellä pelkkä häpeä.
[/quote]
Mitä hävettävää tuossa on? Vähän iloa ilmiselvästi ankeisiin elämiin? Ei ole ihme, että niin moni kulkee naama norsunelimellä jos asenne elämän pieniin ja joskus isoihinkin iloihin on tuo. Ei toista ihmistä voi koskaan omistaa, ei vaikka olisi naimisissa. Ja vain tyhmä edes yrittää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:07"]
[/quote]
Mitä hävettävää tuossa on? Vähän iloa ilmiselvästi ankeisiin elämiin? Ei ole ihme, että niin moni kulkee naama norsunelimellä jos asenne elämän pieniin ja joskus isoihinkin iloihin on tuo. Ei toista ihmistä voi koskaan omistaa, ei vaikka olisi naimisissa. Ja vain tyhmä edes yrittää.
[/quote]
Jos nuo molemmat satsaisivat tuon saman energian kotiinsa ja heidän puolisonsa samaten, siellä olisi ihan yhtä kiihkeää kuin näillä kahdellakin. No, kohta on kaksi kariutunutta avioliittoa lisää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:22"]Ette osaa käyttää chattia tai muuta pikaviestintää? [/quote] Soitellaan myös :) meili paras..jää kaikki viestit talteen. Ap
[/quote]
Jep, sun mies voi ne lukea, samoin kuin vastapuolen vaimo. Meili on ihan paras :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:07"]
[/quote]
[/quote]
Jos nuo molemmat satsaisivat tuon saman energian kotiinsa ja heidän puolisonsa samaten, siellä olisi ihan yhtä kiihkeää kuin näillä kahdellakin. No, kohta on kaksi kariutunutta avioliittoa lisää.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:35"]Niin missäpäin asutte molemmat?
[/quote]
Tampereella
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä tämä on ollut parast lääkettä. ..moniin vaivoihin :) ap..
:)