miehen viestittely vähentynyt, 50 meiliä per päivä vielä
viimeviikolla.. nyt on vähentyneet neljään, tänään tuli yksi :(. en tiedä, onko vika mun päässä vai vaistoanko että tässä nyt on ero tulossa :) luulin että hän on erilainen mutta taisin olla väärässä--... vai onko tää mun pään sisällä tää vika? viimeeks eilen sovittin että kumpikaan ei halua lopettaa ja mä täällä lasken kellost miten monta tuntia on viestien välissä... että pitäs tulla jo!!!
hän on varattu, niin minäkin.... toki hän viettää perheensä kanssa aikaa eikä silloin ole aina mahdollisuutta meilailla. Mutta mun on varauduttav siihen että tää kaiki loppuu.
meidän välillä on maaginen yhteys,, selittämätön, 4kk tunnettu eikä yhtäkään päivää oo mennyt välissä etteikö edes yksi viesti ole kulkenut välillämme. taitaa niitä meilejä olla jo 4000 kappaletta...
oonks mä siis sekoamassa`?
Kommentit (58)
Hyvä tässä on se että molemmat on hulluja. Ap on typerys, ja mies joka lähettää 50 viestiä on koominen hahmo!! Ap tiedätkö että nää stoorit on aina samanlaisia - reisille menee ja saat olla todella häpeissäsi. Hölmön hommaa!!! DDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:11"]
viimeviikolla.. nyt on vähentyneet neljään, tänään tuli yksi :(. en tiedä, onko vika mun päässä vai vaistoanko että tässä nyt on ero tulossa :) luulin että hän on erilainen mutta taisin olla väärässä--... vai onko tää mun pään sisällä tää vika? viimeeks eilen sovittin että kumpikaan ei halua lopettaa ja mä täällä lasken kellost miten monta tuntia on viestien välissä... että pitäs tulla jo!!!
hän on varattu, niin minäkin.... toki hän viettää perheensä kanssa aikaa eikä silloin ole aina mahdollisuutta meilailla. Mutta mun on varauduttav siihen että tää kaiki loppuu.
meidän välillä on maaginen yhteys,, selittämätön, 4kk tunnettu eikä yhtäkään päivää oo mennyt välissä etteikö edes yksi viesti ole kulkenut välillämme. taitaa niitä meilejä olla jo 4000 kappaletta...
[/quote]
käsittämätön urpo.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:11"]
[/quote]
käsittämätön urpo.
t. mies
[/quote]
Kumpi vai molemmat ;)
Ette osaa käyttää chattia tai muuta pikaviestintää?
Tohon päälle 200 tekstaria päivässä...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:11"]
[/quote]
käsittämätön urpo.
t. mies
[/quote]
No et sinäkään kovin fiksu ole..
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:22"]Ette osaa käyttää chattia tai muuta pikaviestintää?
[/quote]
Soitellaan myös :) meili paras..jää kaikki viestit talteen. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:23"]Tohon päälle 200 tekstaria päivässä...
[/quote]
No niitä ei oo ku 300/4 kk
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:22"]Ette osaa käyttää chattia tai muuta pikaviestintää? [/quote] Soitellaan myös :) meili paras..jää kaikki viestit talteen. Ap
[/quote]
Ai ettei jää talteen Whatsappiin, Skypeen, Viberiin tms??
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:00"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:22"]Ette osaa käyttää chattia tai muuta pikaviestintää? [/quote] Soitellaan myös :) meili paras..jää kaikki viestit talteen. Ap
[/quote]
Ai ettei jää talteen Whatsappiin, Skypeen, Viberiin tms??
[/quote]
Meilejä kiva lueskella myöhemmin:)
On tämä minutkin yllättänyt:) viestien määrä ja se että hän ei niistä ahdistu. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:00"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:03"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:22"]Ette osaa käyttää chattia tai muuta pikaviestintää? [/quote] Soitellaan myös :) meili paras..jää kaikki viestit talteen. Ap [/quote] Ai ettei jää talteen Whatsappiin, Skypeen, Viberiin tms?? [/quote] Meilejä kiva lueskella myöhemmin:)
[/quote]
Niin siis noitakin voi lukea myöhemmin. Ja sitten se vasta kivaa onkin, kun vaimokin on lukenut kaiken...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:00"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:03"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:22"]Ette osaa käyttää chattia tai muuta pikaviestintää? [/quote] Soitellaan myös :) meili paras..jää kaikki viestit talteen. Ap [/quote] Ai ettei jää talteen Whatsappiin, Skypeen, Viberiin tms?? [/quote] Meilejä kiva lueskella myöhemmin:)
[/quote]
Niin siis noitakin voi lukea myöhemmin. Ja sitten se vasta kivaa onkin, kun vaimokin on lukenut kaiken...
[/quote]
No siksi ehkä olemme valinneey tämän viestimuodon
Ootteko jotain teinejä?
Ja miksette tapaile niin ei tarvi 50meiliä päivässä lähettää
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:53"]50 meiliä ja vielä varattu mies :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
LOLOLOLO
LOLOLOLOLO
[/quote]
Mikä sulla meni ohi? Ap