Kokemuksia koronarokotteen jälkioireista
Hei, nyt toivoisin asiallisia vastauksia että millaisia mahdollisesti pidempiaikasia oireita teille on tullut koronarokotteista? Erityisesti Moderna.
Itsellä elohiiri silmässä rokotteesta lähtien, ja tämä ei ole yleinen vaiva mulla, varmaan vuosikausia edellisestä elohiirestä ja ne yleensä menee 10min ohi.
Onko kellään muulla samaa tai jotain muuta? Toivon asiallista keskustelua enkä mitään puolesta/vastaan möyhkäämistä mitä saa lukea muualtakin.
Kommentit (46)
Mulla myös elohiiri, kesti lähes 2kk, nyt enää satunnaisesti. Samoin kuukautiset sekaisin, ensin jatkuva vuoto ja sitten ei ole kuulunut mitään pariin kuukauteen.
Kuukautiset sekaisin. Lisäksi hermosärkyä etenkin iltaisin. Yhden pfizer rokotteen jälkeen tullut oireet.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä alkoi rytmihäiriöt noin viikko rokotteesta. En tiedä, liittyykö asiaan, mutta ymmärtääkseni juuri rytmihäiriöt on tyypilinen sivuoire jälkikäteen. Ne kesti muutaman viikon. Se kuolemanpelko oli niin kamala, kun sydän tykytti, jätti väliin jne. Tämä tapahtui, kun meni illalla nukkumaan. En halua toista rokotetta, koska en kestä sitä. Olen sairastanut koronan kahdesti, vieläkö pitäisi piikkiä hakea lisää silti? Korona oli pikkujuttu. Eikä rytmihäiriötkään tapa, mutta ne oli ikäviä.
Tunnen vakaviakin haittoja saaneita. Näistä ei saisi puhua, koska "lisää rokotekriittisyyttä". Kyse ei ole mistään nobodyistä netissä vaan ihan aidoista ihmisistä, joilla on nimi ja jonka tila on nähty omin silmin. Nämä on olleet sitä ryhmää, jotka rokotetta ei oikeasti edes tarvisi. Nuoria ja terveitä.
Hyviä pointteja. Kuulun tuohon ryhmään joka ei olisi piikkiä tarvinnut mutta kilttinä otin sen! Kuukautisissa muutoksia, puutumista/särkyä käsissä. Aivosumua joka onneksi loppunut. Kesti 7 kk. Onko kellään muulla ollut häiriöitä kognitiivisissa toiminnoissa?
Ja onko oireet menneet jollain ohi kokonaan?
Tädin alzheimer paheni rokotteiden jälkeen.
Toivottavasti varsinkaan nuoret ei enää ota noita rokotteita!
Itsellä alkoi rytmihäiriöt noin viikko rokotteesta. En tiedä, liittyykö asiaan, mutta ymmärtääkseni juuri rytmihäiriöt on tyypilinen sivuoire jälkikäteen. Ne kesti muutaman viikon. Se kuolemanpelko oli niin kamala, kun sydän tykytti, jätti väliin jne. Tämä tapahtui, kun meni illalla nukkumaan. En halua toista rokotetta, koska en kestä sitä. Olen sairastanut koronan kahdesti, vieläkö pitäisi piikkiä hakea lisää silti? Korona oli pikkujuttu. Eikä rytmihäiriötkään tapa, mutta ne oli ikäviä.
Tunnen vakaviakin haittoja saaneita. Näistä ei saisi puhua, koska "lisää rokotekriittisyyttä". Kyse ei ole mistään nobodyistä netissä vaan ihan aidoista ihmisistä, joilla on nimi ja jonka tila on nähty omin silmin. Nämä on olleet sitä ryhmää, jotka rokotetta ei oikeasti edes tarvisi. Nuoria ja terveitä.