Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia koronarokotteen jälkioireista

Elohiiri
20.08.2021 |

Hei, nyt toivoisin asiallisia vastauksia että millaisia mahdollisesti pidempiaikasia oireita teille on tullut koronarokotteista? Erityisesti Moderna.
Itsellä elohiiri silmässä rokotteesta lähtien, ja tämä ei ole yleinen vaiva mulla, varmaan vuosikausia edellisestä elohiirestä ja ne yleensä menee 10min ohi.
Onko kellään muulla samaa tai jotain muuta? Toivon asiallista keskustelua enkä mitään puolesta/vastaan möyhkäämistä mitä saa lukea muualtakin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa oksentelua pari päivää ja korkea kuume. Oli muuten aika paljon pahempi kuin itse korona, jonka sairastin jo viime vuonna. Enempää en ota rokotteita. Tämä kokeilu tuli kokeiltua.

Vierailija
22/46 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes nyt kolmatta kuukautta estolääkityksestä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkavarressa inhottava kylmä olo, vähän samanlainen kun sillon kun laitetaan tippaan ja suoneen lähtee menemään kehoa kylmempää nestettä. Ei käsi tai olka kipeä ole, mutta tuollainen inhottava kylmyys siinä.

Vierailija
24/46 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi Phizeria saatu.

Menkat katosi ekan rokotuksen jälkeen eikä ole vieläkään alkaneet uudelleen, rokotus oli kesällä. Julkisella ei tutkita kun ei yritetä lasta..

Toi on jännä, että miten ne uutisissa voi sanoa että rokote ei vaikuta naisten hedelmällisyyteen, jos naisia joille on tullut rokotteesta kuukautishäiriöitä hedelmällisyyttä ei edes tutkita? Ei kuulosta kovin tieteellisestä tavalta uutisoida/toimia.

Vierailija
25/46 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain toista merkkiä, mutta tytär on saanut 2 piikkiä Modernaa. Ei tullut yhtään mitään oireita lievää pistoskohdan kipeytymistä lukuun ottamatta.

Vierailija
26/46 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tänään covid arm, rokote oli 12.8. Ja nimenomaan Moderna. Viikon ollut päänsärky, lihas- ja nivelsäryt, ripuli, pahoinvointi, huimaus, niskan jäykkyyttä. On suututtanut niin paljon, meni opiskelujen alku ihan metsään tän takia. Nytkin lepään peiton alla päätä särkevänå ja vielä mokoman covid armin kanssa. Kaksi päivää rokotteesta heräsin yöllä elämäni ekaan unihalvaukseen, mutta se nyt ei välttämättä rokotteeseen tietenkään liity.

Mulla nyt toinen päivä toisesta rokotteesta ja heräsin päiväunilta unihalvaukseen, ensimmäinen lajiaan mun kohdalla...

Vierailija
27/46 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pfizer: Kielen pistely ja metallinmaku suuhun

2. Pfizer: Pistokäden kainalon imusolmuke turposi ja oli arka, sitä kesti noin 3vrk. En tiedä lasketaanko 3vrk pitkäkestoiseksi mutta anyway. 

Pistokohta ei tullut mulla kipeäksi, eikä tullut kuumeita tms. Tuo metallinmaku on harvinaisempi sivuoire, imusolmuke taas yleinen. 

Saapa nähdä mitä kolmonen tuo tullessaan, kun sen vain nyt saisi!

Vierailija
28/46 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan modernan 3kk sitten ja sen jälkeen ei ole tullut kuukautisia. Noin viikon ajan sen piikin jälkeen käsi oli niin kipeä että sitä ei voinut liikuttaa lainkaan.

Vierailija
29/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 viikkoa Pifizerin rokotteesta ja päivittäin syön särkylääkkeitä päänsärkyyn. Kipu on sen verran kova että ilman lääkkeitä en pysty tekemään mitään. Mutta jos joltakulta kysyy niin tämä on varmaan vaan sattumalta alkanut rokotteen oton kanssa samaan aikaan… En ota toista. Virhe oli näköjään ensimmäinenkin 😡

Vierailija
30/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pfizeriä saanut ja ei minkäänlaisia oireita yhdestäkään piikistä.

Vierailija
31/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimenkuvani vuoksi keskustellut useiden satojen ihmisten kanssa aiheesta ja ehkä kaksi tai kolme on maininnut jostakin havaittavasta oireesta heti rokotuksen jälkeisinä päivinä.

99% ei ole pistoskohdan arkuutta kummempia havaintoja maininnut.

Vierailija
32/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisto ohdassa tuntui pieni patti ja hiukan aristi kun sitä patti etsimällä etsi,  kolme kertaa vilun väreet ja siinä se.

3 x saatu

Vierailija
33/46 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toimenkuvani vuoksi keskustellut useiden satojen ihmisten kanssa aiheesta ja ehkä kaksi tai kolme on maininnut jostakin havaittavasta oireesta heti rokotuksen jälkeisinä päivinä.

Miksi tulet kertomaan sen tähän ketjuun, jossa halutaan keskustella oireista? Eiköhän tämä ketju ole aloitettu juuri siksi koska kaikki tieto mitä on saatavilla on juurikin tuota ”ei mitään oireita, korkeintaan pientä jomotusta kädessä mikä vain kertoo että rokote toimii”.

Minä en ole ottanut rokotetta, mutta lähipiirissä on rokotteiden jälkeen tullut mm. aivoinfarkteja ja pullistumia hermojen lähelle, minkä johdosta kävely on vaikeutunut. Niin ja yksi syöpäpotilas kuoli viikon päästä rokotteesta. Yhdysvalloissa asuva kaveri kertoi lähipiiristään 12 kuolemantapausta. Mutta nämä kaikki siis rokotteen jälkeen, ei siitä johtuen.

Vierailija
34/46 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kolmannen rokotteen Modernaa 5pv sitten ja sain päänsäryn 4 pv sitten ja siihen olen herännyt joka aamu ja se on päivälläkin tullut takaisin kun kipulääke on lakannut vaikuttamasta. Mullakin on ollut lihasnykinää vähän enemmän tai useammin sen jälkeen. Alkuun oli vähän vilunväristyksiäkin. Toivottavasti tää menee ohi.

Vierailija
35/46 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulet kertomaan sen tähän ketjuun, jossa halutaan keskustella oireista? Eiköhän tämä ketju ole aloitettu juuri siksi koska kaikki tieto mitä on saatavilla on juurikin tuota ”ei mitään oireita, korkeintaan pientä jomotusta kädessä mikä vain kertoo että rokote toimii”.

Minä en ole ottanut rokotetta, mutta lähipiirissä on rokotteiden jälkeen tullut mm. aivoinfarkteja ja pullistumia hermojen lähelle, minkä johdosta kävely on vaikeutunut. Niin ja yksi syöpäpotilas kuoli viikon päästä rokotteesta. Yhdysvalloissa asuva kaveri kertoi lähipiiristään 12 kuolemantapausta. Mutta nämä kaikki siis rokotteen jälkeen, ei siitä johtuen.

Melkoista. Miten onkin sun kaveripiiriin sattunut noin paljon vakavia ja harvinaisia haittavaikutuksia.

Vierailija
36/46 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain moderna-rokotteen kaks viikkoa sitten ja siit lähtien ollu huimausta, joka haittaa kaikkee tekemistä. Ärsyttää kyllä kovasti tämä.

Vierailija
37/46 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti rokotteen jälkeen outoja huimausaaltoja. Päänsärky joka kesti kuukausia, aiemmin en ole kärsinyt juuri ollenkaan päänsärystä. Imusolmukkeet solisluulta turposi. Pahin kuitenkin uusi perussairaus joka "jännästi" heti viikko kaksi rokotteen jälkeen alkoi oireilla. Eikä voi olla pelkästään psyykkistä kun alkaa yhtäkkiä ruoka nousemaan takaisin kurkkuun ja suuhun. Nyt virallisesti todettu refluksitauti. Tästä kärsin lopun elämäni ja mitään korvauksia en saa.

Vierailija
38/46 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapää oli hiukan kipeä pari päivää.

Vierailija
39/46 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana oireena vain läsivarren turvotus.

Foliohattuoireena sain vuoden poissaolleet kuukautiset takaisin (vaihdevuodet)

Vierailija
40/46 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei jälkioireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän