Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaapa millä nää langanlaihat julkkisnaiset elää?

Vierailija
20.08.2021 |

Tuli vastaan vanha lehtijuttu Susanna Penttilästä, kuinka hän vaan unohtaa syödä. Paino alkaa nelosella.
Samaa olen ihmetellyt näistä tosi tv-julkkiksista: viiniä litkitään aamusta iltaan mutta eikö ne sitten vaan syö mitään?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne syö ihan normaalisti, kaikki eivät vaan turpoa niin kuin siat

Vierailija
2/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa outo vastaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti urheilullinen ja hoikka, niin kyllä sitä ruokaa kuluu enemmän, kuin moni osaa edes kuvitella. Mistään Penttilän syömisistä ja juomisista en tiedä.

Vierailija
4/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joskus että jotkut mallityttöset pitää aina kuvauksissa jotain keksiä taskussa että voivat äkkiä syödä sen jos taju meinaa lähteä.

Vierailija
5/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vetää vaan skumppaa ja fingerfoodia kutsuvierastilaisuuksissa ja niitäkään ei ole Suomessa joka päivä.

Vierailija
6/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä IG-beibet ole sellaisia, että maanantai-torstai mennäään vesipaastolla ja jollain pähkinöillä. Perjantaina sitten Jaajon Bricco baariin ottamaan viiniä ja syömään pitsanpala (400 kcal).

Vierailija
7/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse oikeasti alipainoisista malleista, niin eihän ne juurikaan mitään syökään. Eivät ne myöskään lihastakaan omista.

Vierailija
8/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pysyy geeniensä avulla hoikkana, toki varmasti suurin osa tosi hoikista syö myös teveellisesti. Osa tietty sitten myös syömishäiriön rajoilla (Didem, Metti, Karita T, ehkä Susanna Penttiläkin).

Vierailija
9/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku on katsonut esim näitä Jenkkien Täydellisiä kotirouvia eri kaupungeista niin nehän kittaa vaan viiniä ja syövät ilmeisesti vain kerran päivässä?

Vierailija
10/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut voittaa geenilotossa.

Vierailija
11/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että esimerkiksi joku Janni Hussi syö terveellisesti ja säännöllisesti. Hän näyttääkin siltä. Susanna Penttilä ehkä syö silloin, kun muistaa ja hän näyttääkin siltä.

Vierailija
12/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voivat elää jollain ihmedieetillä ja kärsiä nälästä, mutta on olemassa myös meitä luonnostaan laihoja jotka voimme kyllä syödä kaikki päivän ateriat lihomatta. Omassa kaveripiirissänikin on näitä jotka kuvittelevat minun kituuttelevan jollain porkkanalla ja omenalla päivässä eikä heillä ole aavistustakaan siitä millaisia ruokamääriä syön. Toki herkuttelun pidän minimissä, mutta kunnollisessa ruoassa en todellakaan pihtaile.

t. 165/45 jolla on laihuusgeenit

Vierailija
13/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näläntunne ei ole vaarallista.

Vierailija
14/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos joku on katsonut esim näitä Jenkkien Täydellisiä kotirouvia eri kaupungeista niin nehän kittaa vaan viiniä ja syövät ilmeisesti vain kerran päivässä?

Haloo. Näytetäänkö niissä ohjelmissa jokaisen suupalan lisäksi myös jokainen paskalla käynti?

Onko vielä tosiaan ihmisiä, jotka eivät tajua tositv-ohjelmien olevan käsikirjoitettuja ja näyteltyjä ja huolella   editoituja. Jotkut kohtaukset pitää ottaa moneen kertaan ja leikata niistä se paras. 

Vierailija
15/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkaa munkin paino nelosella, olen Susanna Penttilän pituinen, 163 cm (Google kertoi). Nainen ei ole mielestäni langanlaiha vaan hoikka. Laihempi ei tarvitse olla. Kaikkea voi syödä kun ei venytä vatsalaukkua liikaa ja karkit ja pullat kannattaa jättää arjesta pois joka tapauksessa. Tosin itse syön kyllä herkkuja usein, eipä se missään näy kun harrastaa vähän liikuntaakin. Yhtälailla voi ihmetellä, miten joillekin terveet elintavat on niin vaikeita.

Vierailija
16/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut voivat elää jollain ihmedieetillä ja kärsiä nälästä, mutta on olemassa myös meitä luonnostaan laihoja jotka voimme kyllä syödä kaikki päivän ateriat lihomatta. Omassa kaveripiirissänikin on näitä jotka kuvittelevat minun kituuttelevan jollain porkkanalla ja omenalla päivässä eikä heillä ole aavistustakaan siitä millaisia ruokamääriä syön. Toki herkuttelun pidän minimissä, mutta kunnollisessa ruoassa en todellakaan pihtaile.

Kyllä se näkyy ihmisen olemuksesta, että kärsiikö hän nälkää vai syökö terveellisesti ja kunnolla.

Vierailija
17/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki lihoa helpolla/ollenkaan. Olen itsekin aina ollut hoikka eikä syömisiä tarvitse kytätä enkä ole ikinä laskenut mitään kaloreita. Liikuntaa tykkään harrastaa. Kyllä hoikatkin ihan normaalisti elää, kiitos kysymästä.

Vierailija
18/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Näytetäänkö niissä ohjelmissa jokaisen suupalan lisäksi myös jokainen paskalla käynti?

Onko vielä tosiaan ihmisiä, jotka eivät tajua tositv-ohjelmien olevan käsikirjoitettuja ja näyteltyjä ja huolella   editoituja. Jotkut kohtaukset pitää ottaa moneen kertaan ja leikata niistä se paras. 

Et ymmärtänyt pointtia. Kysymys kuuluu, että kuinka suuri osa heistä pysyy niin timminä, koska aika paljon sitä viiniä tuntuu kuluvan, oli kuinka käsikirjoitettua sitten hyvänsä

Vierailija
19/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän ei tarvitse laihduttaa, vaan pysyä painossaan. Joten jos heidän perusaineenvaihdunta on vaikka 1500 kcal, koska he harrastavat joogaa ym. ovat aina liikkeellä ja ovat nuoria, niin mikseivät he pysyisi laihoina, kunhan eivät yli noita kaloreita?

Ihmiset lihovat koska he syövät enemmän kun kuluttavat. Kyllä 1500 kcal ruokaa mahtuu, jos terveellisesti syö ja muutama lasi viiniäkin viikossa,

Mitä noiden instaa katsoessa katsoo, niin kaikkea terveellistä ja vähäkalorista ja uunissa valmistettua. Lihovat missit syövät sitten kaikkea herkkua ja pikaruokaa, mitä näiden superlaihojen instoissa ei koskaan näy.

Vierailija
20/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näkyy ihmisen olemuksesta, että kärsiikö hän nälkää vai syökö terveellisesti ja kunnolla.

Mistä se sitten johtuu, että naiset kiusaavat minua siitä että näytän sairaalta, mutta miehet ja lääkäri ovat sitä mieltä että näytän ihan terveeltä ja hyvinvoivalta ja olen vain luonnostaan tosi hoikka? 

Ja noin muutenkin, jos syön terveellisesti ja kunnolla mutta jotkut naiset kiusaavat minua siitä että olen anorektikko kun syön vain porkkanan päivässä niin he ovat yksiselitteisesti väärässä koska tiedän itse mitä ja miten paljon syön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme