Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaapa millä nää langanlaihat julkkisnaiset elää?

Vierailija
20.08.2021 |

Tuli vastaan vanha lehtijuttu Susanna Penttilästä, kuinka hän vaan unohtaa syödä. Paino alkaa nelosella.
Samaa olen ihmetellyt näistä tosi tv-julkkiksista: viiniä litkitään aamusta iltaan mutta eikö ne sitten vaan syö mitään?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hassua miten tämä päivänä jaksetaan ihmetellä hoikkuutta. Mitä erikoista on hoikkuudessa? Mun mielestä se on erikoisempaa jos on ylipainoinen (sairaudet/lääkitykset eri asia, toki ne voi olla hoikkuudenkin taustalla). En toki jaksa kenenkään painoa arvostella ja ihmetellä kuitenkaan.

Vierailija
22/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kaunista olla liian laihakaan. Mulla on yksi ystävä, joka on ollut ikänsä alipainoinen. Yrittänyt lihottaa monestikin itteään, välillä vetänyt levytolkulla suklaata ym mutta ei vaan paino pysyvästi nouse. Tutkittu myös miksi ravinto ei imeydy tms. On aika kurjan näköinen nyt kun ikää tullut ja kasvoistakin tosi kuopalla. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut voivat elää jollain ihmedieetillä ja kärsiä nälästä, mutta on olemassa myös meitä luonnostaan laihoja jotka voimme kyllä syödä kaikki päivän ateriat lihomatta. Omassa kaveripiirissänikin on näitä jotka kuvittelevat minun kituuttelevan jollain porkkanalla ja omenalla päivässä eikä heillä ole aavistustakaan siitä millaisia ruokamääriä syön. Toki herkuttelun pidän minimissä, mutta kunnollisessa ruoassa en todellakaan pihtaile.

t. 165/45 jolla on laihuusgeenit

Kyllä se näkyy ihmisen olemuksesta, että kärsiikö hän nälkää vai syökö terveellisesti ja kunnolla.

Mistä se sitten johtuu, että naiset kiusaavat minua siitä että näytän sairaalta, mutta miehet ja lääkäri ovat sitä mieltä että näytän ihan terveeltä ja hyvinvoivalta ja olen vain luonnostaan tosi hoikka? 

Ja noin muutenkin, jos syön terveellisesti ja kunnolla mutta jotkut naiset kiusaavat minua siitä että olen anorektikko kun syön vain porkkanan päivässä niin he ovat yksiselitteisesti väärässä koska tiedän itse mitä ja miten paljon syön.

En tiedä. Harrastatko liikuntaa?

Vierailija
24/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on lyhyt, hoikka ja siro rakenteeltaan, niin ei sellainen kovin paljon paina.

Mutta nykyään ollaan niin plösöjä, että yllättäen hoikka muiden seassa näyttää aliravitulta.

Kehorauha ja -positiivisuuskin koskee vaan läskejä; hoikkia saa taivastella ja sheimata mennen tullen.

Vierailija
25/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ylipäänsä tulee se oletus, että ihmisten pitäisi jotenkin lihota? Sitten ihmetellään niin hirveästi kun joku onkin hoikka. En ymmärrä. Hoikkuus on ihan normaalia. En tarkoita sitä että jokaisen pitäisi olla hoikka vaan jokainen on se mitä on, mutta hoikkuus on täysin normaalia. Suurin osa hoikista syö varmasti ihan normaalisti.

Vierailija
26/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hassua miten tämä päivänä jaksetaan ihmetellä hoikkuutta. Mitä erikoista on hoikkuudessa? Mun mielestä se on erikoisempaa jos on ylipainoinen (sairaudet/lääkitykset eri asia, toki ne voi olla hoikkuudenkin taustalla). En toki jaksa kenenkään painoa arvostella ja ihmetellä kuitenkaan.

Ap ei arvostellut vaan kysyi. Itse syön tosi kurinalaisesti ja silti paino tuntuu vain nousevan. Itse en pystyisi kosteita lounaita ja illallisia kovin usein vetelemään, painaisin pian tonnin. Treenaan salilla ja nyt olen ottanut juoksun mukaan, eli mikään sohvaperunakaan en ole

Vierailija
27/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut voivat elää jollain ihmedieetillä ja kärsiä nälästä, mutta on olemassa myös meitä luonnostaan laihoja jotka voimme kyllä syödä kaikki päivän ateriat lihomatta. Omassa kaveripiirissänikin on näitä jotka kuvittelevat minun kituuttelevan jollain porkkanalla ja omenalla päivässä eikä heillä ole aavistustakaan siitä millaisia ruokamääriä syön. Toki herkuttelun pidän minimissä, mutta kunnollisessa ruoassa en todellakaan pihtaile.

Kyllä se näkyy ihmisen olemuksesta, että kärsiikö hän nälkää vai syökö terveellisesti ja kunnolla.

Mistä se sitten johtuu, että naiset kiusaavat minua siitä että näytän sairaalta, mutta miehet ja lääkäri ovat sitä mieltä että näytän ihan terveeltä ja hyvinvoivalta ja olen vain luonnostaan tosi hoikka? 

Ja noin muutenkin, jos syön terveellisesti ja kunnolla mutta jotkut naiset kiusaavat minua siitä että olen anorektikko kun syön vain porkkanan päivässä niin he ovat yksiselitteisesti väärässä koska tiedän itse mitä ja miten paljon syön.

Koska ne on kateellisia siitä olet hoikempi kuin ne. Harvemmin käytän kateuskorttia, mutta tässä se on hyvin todennäköisesti totta.

Vierailija
28/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Harrastatko liikuntaa?

Jonkin verran, en ihan suositeltua määrää mutta minulla on silti ihan hyvä peruskunto.

Vierailija
29/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on jo aika hoikka

Vierailija
30/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan liho jos ei syö liikaa.

Lähes kaikki olivat hoikkia 20 vuotta sitten, ei geenit ole muuttuneet mihinkään.

Nykyään suu käy jokapaikassa,jatkuvasti, bussissakin istuu  10km matkan niin puolet varmaan syö kokoajan jotain karkkia tms.

Vierailija
31/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän ei tarvitse laihduttaa, vaan pysyä painossaan. Joten jos heidän perusaineenvaihdunta on vaikka 1500 kcal, koska he harrastavat joogaa ym. ovat aina liikkeellä ja ovat nuoria, niin mikseivät he pysyisi laihoina, kunhan eivät yli noita kaloreita?

Ihmiset lihovat koska he syövät enemmän kun kuluttavat. Kyllä 1500 kcal ruokaa mahtuu, jos terveellisesti syö ja muutama lasi viiniäkin viikossa,

Mitä noiden instaa katsoessa katsoo, niin kaikkea terveellistä ja vähäkalorista ja uunissa valmistettua. Lihovat missit syövät sitten kaikkea herkkua ja pikaruokaa, mitä näiden superlaihojen instoissa ei koskaan näy.

Tässähän se totuus on, viinilasillinen on 100 kcal ja sen lisäksi voi syödä neljä 300-400 kcal ateriaa päivässä. Ei valtavia annoksia, mutta lautasellisen terveellistä, kasvispitoista ruokaa. 

Vierailija
32/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan instababen päivän ruuat:

- uppomuna ja avokadoa ruisleivällä  300 kcal

- jääkahvi kasvimaitoon 50 kcal

- salaatti, jossa broilerin rintafilettä ja juureksia, öljykastike 400 kcal

- tuorepuuroa ja marjoja 200 kcal

- skumppaa parhaiden kanssa 150 kcal

- kalaruoka ravintolassa, ei kastiketta, ei leipää 400 kcal

- lasi valkoviiniä 100 kcal

Vierailija
33/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, otan kalorit rasvasta. Kylläinen ja tyytyväinen. Ainakin toistaiseksi kaikki arvot kunnossa.

Vierailija
34/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri, joka on langanlaiha. Nyt jo 50+.

Hän erittäin tyylitietoinen ja tyylikäs itsekin. Tarjoilee kaunista ruokaa, mutta syö itse hyvin vähän. Konvehdista syö vain puolet. Kerran kaupungilla hänellä oli tappava nälkä. Hän osti ison sämpylän, söi siitä kolmanneksen ja heitti loput roskiin. Ei ollut enää nälkä.

Tunnen toki muitakin laihoja, mutta tämän yhden ruokatottumukset tiedän hyvin. Muut ovat työkavereita, ja työlounaan perusteella he yksinkertaisesti syövät paljonnvähemmän kuin me muut.

Vierailija
35/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on myös vatsa kuralla monestakin ruokalajista, joten ei uskalleta syödä kuin todella tarkasti valittuja ruokia. Eikä edes haluaisi syödä kun pelkää vatsan sekaisin menemistä.

Vierailija
36/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you want to hang out, you've gotta take her out, cocaine

If you want to get down, get down on the ground, cocaine

Sillä ne.

Vierailija
37/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä julkkisnaiset elävät mutta oma langanlaiha työkaveri ei syö juuri lainkaan "oikeata" ruokaa, sen sijaan juo päivittäin sokerittomia energiajuomia, syö proteiinivanukkaita ja ostaa pullaa. Tämä ruokavalio joka työpäivä. En tiedä mitä syö kotonaan.

Vierailija
38/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn hoikkana varmaan sen takia, että liikun paljon, enkä tykkää karkeista, pullasta ym. Olen tottunut syömään suht terveellisesti ja säännöllisesti, syön mm. kanaa, kalaa ja kasviksia. Hampurilaiset maistuvat minusta pahalta. Juustot on paheeni ja niillä herkuttelen parina päivänä viikossa.

Vierailija
39/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka (160/47-48) ja toki nuori vielä, joten aineenvaihdunta on melko nopea. En kuitenkaan raskausaikoinakaan lihonut vaikka aineenvaihdunta hidastuu raskaudessa paljon, joten elintavatkin lienee ok. Mitenköhän syön... arkisin aamupalan, ei varmaan paljon kaloreita, mutten niitä laske. Täytetty leipä ja omena ja kuppi kahvia maidolla. Työpaikan ruokailussa lautanen täynnä, työmiehen annos vaikka ei-fyysinen työ... noin puolet salaattia, jossa on pähkinät ja öljytkin. Loput ruokaa ja etenkin proteiinia kahmin laitaselle. Juon vain vettä, en oikein muusta tykkää. Joskus töiden jälkeen on nälkä ja voin syödä enemmänkin (esim. jotain noutoruokaa kunnon annoksen), yleensä töiden jälkeen riittää joku jogurtti tai voin jopa olla illan syömättä. Päivän kalorimäärät siis vaihtelee varmaan aika paljonkin. Viikonloppuisin syön pääsääntöisesti vähemmän kun ei ole yhtä hyvää ruokaa laitettu kuin töissä, välipaloja, tosin aina käydään jotkut kakkupalat vetämässä miehen kanssa tai kyläillessä... mut tosta voi koittaa laskea ne kalorit

Vierailija
40/75 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri, joka on langanlaiha. Nyt jo 50+.

Hän erittäin tyylitietoinen ja tyylikäs itsekin. Tarjoilee kaunista ruokaa, mutta syö itse hyvin vähän. Konvehdista syö vain puolet. Kerran kaupungilla hänellä oli tappava nälkä. Hän osti ison sämpylän, söi siitä kolmanneksen ja heitti loput roskiin. Ei ollut enää nälkä.

Tunnen toki muitakin laihoja, mutta tämän yhden ruokatottumukset tiedän hyvin. Muut ovat työkavereita, ja työlounaan perusteella he yksinkertaisesti syövät paljonnvähemmän kuin me muut.

Katsoin kerran jotain dokkaria missä seurattiin miten luonnostaan hoikat ihmiset oikeasti syö. Siinäkin tuli esiin tuo ilmiö, että otetaan paljon ruokaa, mutta syödäänkin siitä vain pari haukkausta jonka jälkeen loput lentää roskiin. Ja syödään muka kuin hevoset, ihan hirveet määrät menee roskaruokaa joka päivä ja silti pysyy hoikkana, joo lol varmaan kun ei edes syö sitä kaikkea. Järkyttävää tuhlausta. Miksei voi vain ottaa sen verran kuin yleensä tietää oikeasti syövänsä ettei tarvitse heittää loppuja pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi