Miksi minulle ei käy vaaleat hiukset?
Maantienväriset hiukset on, pisamia,vihreät silmät, vaalea iho.. luulisi että sopii vaaleat hiukset mutta ei. Ikäänkuin olisin liian tumma tai joku siinä riitelee. Tykkäisin nimittäin vaaleista hiuksista.
Kommentit (8)
Itsellä taas keskivertoa tummempi iho ja tumman vihreät silmät. Ja tummat hiukset ei sovi.
Ei minullekaan. Jos olen blondi näytän harmaalta hiireltä, jopa ällöttävältä. Tummana olen todella persoonallisen näköinen ja sanoisin jopa silmiinpistävä. Ja olen siis luonnostani tosi vaalea
Tarkoitatko vaalealla lähes blondia? Se ei ole mitenkään outoa, jos blondi näyttää rumalta ja tekee kasvoista valjut ja värittömät. Noin käy ihan jokaiselle tekoblondille. Väri on niin kova, että ei sovi oikeastaan kenenkään naamaan.
Vaaleissakin hiuksissa on paljon eri sävyjä.
Sopisiko vaaleat raidat? Näyttäisi luonnollisemmalta kuin koko pään blondaus, mutta raikastaisi omaa sävyä.
Olen ihan kuin aloittaja, ja mulle sopii vaaleat, kun on oikea sävy! Liian keltainen tai lämmin ei käy, kylmempi sävy sopii hyvin. Samasta syystä olin kauan myös mustahiuksinen ja ne kävi mulle tosi hyvin. Ikää kun tullut, niin musta ei enää kyllä näyttäisi hyvältä. :) Suosittelen siis vain oikean sävyn löytämistä! Kaikki värit käy kaikille(kärjistettynä), kun on oikea sävy :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:41"]Olen ihan kuin aloittaja, ja mulle sopii vaaleat, kun on oikea sävy! Liian keltainen tai lämmin ei käy, kylmempi sävy sopii hyvin. Samasta syystä olin kauan myös mustahiuksinen ja ne kävi mulle tosi hyvin. Ikää kun tullut, niin musta ei enää kyllä näyttäisi hyvältä. :) Suosittelen siis vain oikean sävyn löytämistä! Kaikki värit käy kaikille(kärjistettynä), kun on oikea sävy :)
[/quote]
Juuri näin :). Kaikki värit sopivat, kunhan sävy on oikea. Itselleni sopii esim viileä, tuhkanvaalea, mutta ei kultainen vaalea. Samoin tumma, kylmä ruskea sopii, mutta kultaisenruskea ei. Punaisista sopii kylmällä taitettu kupari. Ihoni on selkeästi viileän sävyinen, silmät vihreät ja hiukset nykyisin maantienvaaleat, lapsena aivan kirkkaanvaaleat.
Tuhkanvaalea voisi mennä minullekin. Tosin en halua mitään harmaata kuitenkaan.
Eipä mullekkaan, näytän kuolleelta.